Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 5115 116 117 118 119122 123 124 125 126
Kepa
30.09.2009 07:55:27

velsa: mul on master vola....ei sitä pysty muuten käyttämään.....muuta kun koko ajan päällä mentaliteetilla.....se buusti on niin tolkuton ilman masterii!!!!!

Mä oon käyttänyt Dallas rangemaster boosteria oman kloonini edesssä..se hieman helpottaa elämää ilman mastervolaa..
Ei mittää hättää, tää on maadotettu...
blues guitar
30.09.2009 15:33:44

Korggari: Erittäin hyvä vahva soundi sun vedossa, mulle tulee tosta kovasti mieleen eppu normaalin uudempien levyjen soundit ,,,

Hyvä! Itse kanssa pidän Eppujen soundista. Ja kyllähän Epuista puhuttaessa jo aikalailla suomirokin juurilla ollaan, että siinämielessä rootsia.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Väsykäsi
30.09.2009 16:48:09 (muokattu 30.09.2009 16:49:12)
Tässä kuuntelen Royalseja ja voin sano että musta Alpu oli tällöin parhaimillaan erityisesti Badge on kova.
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
Korggari
30.09.2009 18:00:42 (muokattu 30.09.2009 18:19:24)

blues guitar: Hyvä! Itse kanssa pidän Eppujen soundista. Ja kyllähän Epuista puhuttaessa jo aikalailla suomirokin juurilla ollaan, että siinämielessä rootsia.

Täytyy kyllä sanoa, kun viime kesänä olin Ratinan stadionilla Tampereella seuraamassa eppujen keikkaa, niin kylläpä vaan oli hemmoilla ihan mahtavat livesoundit ! Ja muistelisin kyllä, että aikaisemmillakin kerroilla kun olen eppuja joskus livenä kuullu niin kyllä ne on tuon soundipuolen osannu jo silloinkin,,siinäkin suhteessa ne on semmosia suomirockin taitajia ja osaajia

Niin noi soundit toimi tietysti kun sijoittautui melko lähelle sitä mikserikoppia, eli sanoista sai selvää ja pystyi erottamaan selvästi jokaisen soittimen. Mutta ei ne soundit enää epuillakaan toiminut jos meni kuuntelemaan sinne stadionin takakaarteeseen, kyllä se sitten jo rupes olemaan mökellystä,,

Ja sen verran pitää vielä sanoo, että kun tässä samassa konsertissa popeda soitti ennen eppuja, niin mun mielestä popedan soundit oli paljo enemmän puuroa ja mössöä kuin eppujen soundit, en tiijä mistä tää olis voinu johtua, mutta olisko popedalla ollu eri miksaaja siellä kopissa,, ?
BigPapa
01.10.2009 10:02:21 (muokattu 01.10.2009 10:02:31)

Väsykäsi95: Tässä kuuntelen Royalseja ja voin sano että musta Alpu oli tällöin parhaimillaan erityisesti Badge on kova.

Spring76 on se kovin Royalseilta. Tulikin juuri tilattua 3 CD levyä Royalsia: Spring76, Out ja Live.
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin!
Kepa
01.10.2009 14:49:30

BigPapa: Spring76 on se kovin Royalseilta. Tulikin juuri tilattua 3 CD levyä Royalsia: Spring76, Out ja Live.

Noita ostoksia ei varmaan katua tarvitse :) ..itellä tuo Spring LP, mut neula jää pomppimaan tuossa "Rock me" biisissä..aikanaan niin paljon hinkattu..pikkasen syö miestä..täytyy melkein CD itekkin ostaa...
Ei mittää hättää, tää on maadotettu...
BigPapa
01.10.2009 15:11:42

Kepa: Noita ostoksia ei varmaan katua tarvitse :) ..itellä tuo Spring LP, mut neula jää pomppimaan tuossa "Rock me" biisissä..aikanaan niin paljon hinkattu..pikkasen syö miestä..täytyy melkein CD itekkin ostaa...

Noh onhammulla ollu noi levyt Vinyyleinä jo iät ja ajat..
blues guitar
01.10.2009 22:25:51

aantila: Kaikkea pitää kuulemma kerran kokeilla ...
http://maihinnousu.net/s/?song_id=5349

Nyt tais löytyä uus pallinaama. Kerrassaan mahtavaa soittoa.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
latuska90
01.10.2009 23:27:50 (muokattu 01.10.2009 23:28:10)

blues guitar: Nyt tais löytyä uus pallinaama. Kerrassaan mahtavaa soittoa.

Herranjestas sentään. Ton kun kuuntelin, niin ei voinu ollu muuta kuin turpa leväällään ja ihmetellä.
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
tigi_
01.10.2009 23:43:32

Taitaa olla sama jättää osallistuminen väliin.
velsa
02.10.2009 03:15:45 (muokattu 02.10.2009 03:16:02)

no viddu.....löytyyhän niitä pelimiehiä ku pannaan polkaksi eiku kantriksi eiku.....tai jotain....mahtavaa soittoa...MAHTAVAA!!!!!!!!!!!
Kauas on pitkä matka........
blaekie
02.10.2009 09:39:08 (muokattu 02.10.2009 10:07:06)

tigi_: Taitaa olla sama jättää osallistuminen väliin

Hö, eikun mukaan vaan, tolla periaatteella ei munkaan varmaankaan tarttis osallistua koskaan tänne aina sen jälkeen kun joku vetää mahtivedon :-)
Se on hyvä että noita pro-jätkiä tulee välillä , ni on vähän referenssiä, miten
noita juttuja tulis soittaa, tai olla soittamatta !

EDIT: ei sillä etteikö niitä referenssejä olisi täällä ennestäänkin noiden
vakiopallinaamojen toimesta :-)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
stratomaster
02.10.2009 09:48:17

blaekie: Se on hyvä että noita pro-jätkiä tulee välillä , ni on vähän referenssiä, miten
noita juttuja tulis soittaa, tai olla soittamatta !

Haluuko joku ostaa mun slideputket? Huomasin juuri, etten tee niillä oikeastaan mitään...
blaekie
02.10.2009 10:00:09

stratomaster: Haluuko joku ostaa mun slideputket? Huomasin juuri, etten tee niillä oikeastaan mitään...

Hoho, hehe , vitsin murjasit :)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
blues guitar
02.10.2009 10:02:22

stratomaster: Haluuko joku ostaa mun slideputket? Huomasin juuri, etten tee niillä oikeastaan mitään...

Ei ku nyt Stratomasterkin mukaan vaan kun löyty sullekin vastusta : )
MaQ
02.10.2009 12:40:43

Hetikö ne alkaa pallinaamat itkemään ku joku kunnolla ravistelee :) Slide sormeen ja tapailemaan. Sulla on mahkuja....
BigPapa
02.10.2009 12:54:28 (muokattu 02.10.2009 12:54:41)

Hyvin vedetty, mielenkiintoista olis kuulla onko vedetty jotenkin kissalautatyyppisesti.
stratomaster
02.10.2009 13:10:16

MaQ: Hetikö ne alkaa pallinaamat itkemään ku joku kunnolla ravistelee :) Slide sormeen ja tapailemaan. Sulla on mahkuja....

Juuri näin, mä en kestä, jos joku on parempi.
Ei vainen, hienoa soittoa on aina kiva kuunnella, oon jo muutaman kerran tuon aantilan vedon tsekannut, ja onhan siinä mahtimeininki. Erityisesti pidin tuosta alun slidestä.

Oma osallistuminen taitaa jäädä, vaikka on tosi bueno tausta. Ei nyt oo oikein aikaa ja energiaa.
velsa
02.10.2009 14:59:59

Ei niitä kannata myydä...poraat vaan muutamat reiät niihin ni niistä saa mainiot nokkahuilut....8D
Kauas on pitkä matka........
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)