GoatHorns 30.09.2009 00:23:10 (muokattu 30.09.2009 00:23:29) | |
---|
Blackmetal.fi? Joo moro. |
jannu 30.09.2009 00:23:14 | |
---|
Peltsi88: Sellaista mitä sinä, et nähtävästi ymmärrä. Mitä sinä selität? Vai tulitko tänne vain haukkumaan? En. Jos olisit lukenut aiemman viestini ja ymmärtänyt sen, mun ei tarvitsisi tätä tavata sulle uudelleen: Valele itsesi siirapilla ja kaadu muurahaispesään! Ihan näin perussatanistiselta pohjalta tämän sanon. |
Nuages 30.09.2009 00:23:47 | |
---|
hullu_ukko: Puhumattakaan nyt siitä, että homous on antikristillistäkin. Ja lisäksi hyvin miehekkään brutaalia hommaa. Siis oikea homostelu, ei semmonen säälittävä neitimäinen hinaus. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
teemu-t-k 30.09.2009 00:24:16 (muokattu 30.09.2009 00:24:55) | |
---|
Itse olen saanut sen käsityksen, että varsinkin tuo "Lords Of Chaos" -opus on sisällöltään lähinnä pelkkää paskaa ja kaupallista sensaationhakuisuutta. Itse en sitä uskaltaisi vakavalla naamalla suositella kellekkään lähdeaineistoksi black metallin saloihin perehtymiselle. |
eewo 30.09.2009 00:24:22 | |
---|
Nuages: Ja lisäksi hyvin miehekkään brutaalia hommaa. Siis oikea homostelu, ei semmonen säälittävä neitimäinen hinaus. Ootko tutkinut aineistoa? "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
masterhat 30.09.2009 00:24:52 (muokattu 30.09.2009 00:25:43) | |
---|
Tää on ihan parhautta! lisää! ( ottaaks jotkuu dudet ittensä ja bläkkizen skidisti liian vakavasti ) ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
GoatHorns 30.09.2009 00:26:01 (muokattu 30.09.2009 00:29:14) | |
---|
teemu-t-k: Itse olen saanut sen käsityksen, että varsinkin tuo "Lords Of Chaos" -opus on sisällöltään lähinnä pelkkää paskaa ja kaupallista sensaationhakuisuutta. En sitä uskalötaisi vakavalla naamalla suositella kellekkään lähdeaineistoksi black metallin saloihin perehtymiselle. Ja Peltsin aatefilosofi Varg tuota nimenomaan haukkuikin :D Kaikkea sitä. |
Nuages 30.09.2009 00:26:42 | |
---|
eewo: Ootko tutkinut aineistoa? Meidän asukastoimikunnalla on hallussaan semmonen kirja, joka kertoo homoseksiä esittävän kuvataiteen historiasta. Saksaksi! Onko riittävän härskiä? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
GoatHorns 30.09.2009 00:27:52 | |
---|
^ "Die Uniformen der Waffen SS"? Höröhörö. |
Peltsi88 30.09.2009 00:28:48 (muokattu 30.09.2009 00:30:52) | |
---|
teemu-t-k: Itse olen saanut sen käsityksen, että varsinkin tuo "Lords Of Chaos" -opus on sisällöltään lähinnä pelkkää paskaa ja kaupallista sensaationhakuisuutta. Itse en sitä uskaltaisi vakavalla naamalla suositella kellekkään lähdeaineistoksi black metallin saloihin perehtymiselle. Siitä huolimatta se antaa hyvän kuvan (tosin yksipuolisen) historiallisesti ja kulttuurisesti, siitä miten black metal syntyi. Paljon haastatteluja ja muuta. Kannattaa muistaa pitää hyvä suodatin päällä tuota lukiessa. Mitä vikaa on blackmetal.fi sivustossa? (rölö ei kelpaa argumentiksi.) |
masterhat 30.09.2009 00:31:05 | |
---|
^^ kulttuurisesti bläkkärit ei o homoi? ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Nuages 30.09.2009 00:33:13 (muokattu 30.09.2009 00:34:17) | |
---|
masterhat: ^^ kulttuurisesti bläkkärit ei o homoi? Kyllä kai homostelu on aina satanistisempaa kuin heteroseksi. Varsinkin siinä tapauksessa, että se tehdään puhtaasti sadistisin motiivein. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
jannu 30.09.2009 00:36:25 | |
---|
Nuages: Kyllä kai homostelu on aina satanistisempaa kuin heteroseksi. Varsinkin siinä tapauksessa, että se tehdään puhtaasti sadistisin motiivein. Joo, kyllähän esim. siinä Pirkanmaan raiskauksessa on tiettyjä satanistisia piirteitä. |
Peltsi88: Mitä vikaa on blackmetal.fi sivustossa? (rölö ei kelpaa argumentiksi.) Olisikohan nyt se perinteinen laumameininki siellä? Tyypit perustavat aiheita tyyliin "voiko olla black metallia ilman kansallisosialismia" ja koko paikka on muutenkin täynnä mitä ihmeellisempää pseudofilosofista vääntelyä josta saa lähinnä päänsäryn. Ainoa pointti, minkä sieltä voi raapia esiin, on se että "black metal on semmoinen asia jonka niiku hokaa ku pääsee niiku ineen skeneen". |
eewo 30.09.2009 00:37:27 (muokattu 30.09.2009 00:38:22) | |
---|
Nuages: Kyllä kai homostelu on aina satanistisempaa kuin heteroseksi. Varsinkin siinä tapauksessa, että se tehdään puhtaasti sadistisin motiivein. Paitsi jos kyseessä on raiskaus ja näin ollen yksi ryhmän jäsen ei jaa homostelun ideologiaa. Silloin se ei voi olla oikeaa homostelua. Vaikka se vaikuttaa ja kuulostaa ulkoisesti täysin samalta kuin homostelu, se ei ole homoa, koska kaikkien homostelijoiden täytyy jakaa homouden ideologia. Olen tutkinut aineistoa ja minulla on termit kunnossa. Olet väärässä koska Hitler. Eiku täh? E: Jep, aika mennä nukkumaan. Kiitoksia parhaasta viihteestä pitkään aikaan tämän ketjun puuhamiehille! "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
McNulty 30.09.2009 00:37:44 | |
---|
Nuages: Kyllä kai homostelu on aina satanistisempaa kuin heteroseksi. Varsinkin siinä tapauksessa, että se tehdään puhtaasti sadistisin motiivein. Ainakin se on vähemmän mainstream mitä heterous. "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
Nuages 30.09.2009 00:38:53 | |
---|
bonecrusher: Ainakin se on vähemmän mainstream mitä heterous. Eissss... Jätkä osu suoraan asian ytimeen! :D "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
hullu_ukko 30.09.2009 00:41:40 | |
---|
bonecrusher: Ainakin se on vähemmän mainstream mitä heterous. Entäs ne homot jotka esiintyy esim. telkkarissa? Vähä niinku Inno-Marko? Onko ne sell-outeja ja posereita? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Peltsi88 30.09.2009 00:42:27 | |
---|
GoatHorns: Olisikohan nyt se perinteinen laumameininki siellä? Tyypit perustavat aiheita tyyliin "voiko olla black metallia ilman kansallisosialismia" ja koko paikka on muutenkin täynnä mitä ihmeellisempää pseudofilosofista vääntelyä josta saa lähinnä päänsäryn. Ainoa pointti, minkä sieltä voi raapia esiin, on se että "black metal on semmoinen asia jonka niiku hokaa ku pääsee niiku ineen skeneen". Hoho. Laumameininki? Pseudofilosofia? :D Hei ihan oikeasti, black metal ei taida olla sun juttu, jos ajatukset rajoittuu tuohon. |
GoatHorns 30.09.2009 00:42:29 (muokattu 30.09.2009 00:42:38) | |
---|
^^ Vähän kuin mitä Cradle Of Filth on black metallille :D Ihan oikeasti. |