Aihe: Pidätkö blackmetallista?
1 2 3 4 561 62 63 64 65122 123 124 125 126
Kukkis 77
29.09.2009 21:34:05

Peltsi88: Eipä mennyt kauan kun perseilijät löysi foorumin.

No juu, 27.05.2007 näemmä rekisteröitynyt.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
hemmo
29.09.2009 21:36:57

Peltsi88: Ymmärsit joko väärin tai ajatuksesi ei oikein kulje. Kysyit itse minulta saman kysymyksen, jonka minä kysyin täällä yleisesti. Mutta ei siitä sen enempää.

Kierrät kehää, poju.

Bläk Medal ei ole uskonto vaan ihan kivaa progressiivista musaa. Ei sen enempää. Sillä ei ole mitään tekemistä jalon natsismin, rasismin tahi satanismin kanssa. Pelkkää musaa. Munsta.
"Vittu mä oon niin energinen!"
hemmo
29.09.2009 21:38:21

Peltsi88: Kerro toki lisää. Miten minä olen perseillyt tässä ketjussa?

inttäminen = perseily
Vesihiisi
29.09.2009 21:38:23
Peltsi88: Hoho, oletpas sinä hauska. Taidat harrastaa oikein stand up-komiikkaa noilla taidoilla.

Kyllä, väitän tietäväni enemmän aiheesta kuin sinä, vaikka en ole lukenut Vargin kirjasta kuin pieniä otoksia. Muuta kirjallisuutta on tullut kyllä luettua melkoisesti. Tunnen myös Vargin filosofian ja ideologian melko hyvin, ilman kirjaakin.

Oukei, otetaanpa nyt tämä vaikkapa käsittelyyn. Luin tuossa taannoin läpi nuo Vargin tekstit, jotka löytyvät osoitteesta http://www.burzum.org/eng/library/ . Niiden lukemiseen meni noin kolme tuntia, joten urakka ei ole mahdoton. Vargin lähtökohta "black metallilleen" oli luoda kappaleita, jotka ovat ikäänkuin loitsuja heidän pelaamissaan larpeissa. Asian voit lukea tuolta.

Vargilla ei ollut mitään erityistä saatanallista tahi satanistista näkökulmaa kappaleisiin hänen niitä kirjoittaessaan. Sen voit todentaa tuolta lukemalla nuo tekstit. Oikeastaan kehoitan lukemaan nuo tekstit, saat varmasti perskeptiiviä näihin "tietoihisi".
Peltsi88
29.09.2009 21:39:05 (muokattu 29.09.2009 21:42:26)
hemmo: Kierrät kehää, poju.

Bläk Medal ei ole uskonto vaan ihan kivaa progressiivista musaa. Ei sen enempää. Sillä ei ole mitään tekemistä jalon natsismin, rasismin tahi satanismin kanssa. Pelkkää musaa. Munsta.

Kampaa naamas. Sinulla ja muilla rölöpelleillä ei ole mitään käsitystä black metallista tai sen ideologiasta. Ainut mikä tuosta sun kirjoituksesta paistaa on kristillinen propaganda ja humanistinen maailmanparannushörhöily.

Oukei, otetaanpa nyt tämä vaikkapa käsittelyyn. Luin tuossa taannoin läpi nuo Vargin tekstit, jotka löytyvät osoitteesta http://www.burzum.org/eng/library/ . Niiden lukemiseen meni noin kolme tuntia, joten urakka ei ole mahdoton. Vargin lähtökohta "black metallilleen" oli luoda kappaleita, jotka ovat ikäänkuin loitsuja heidän pelaamissaan larpeissa. Asian voit lukea tuolta.

Vargilla ei ollut mitään erityistä saatanallista tahi satanistista näkökulmaa kappaleisiin hänen niitä kirjoittaessaan. Sen voit todentaa tuolta lukemalla nuo tekstit. Oikeastaan kehoitan lukemaan nuo tekstit, saat varmasti perskeptiiviä näihin "tietoihisi".

Pitääpä lukaista. Sen verran osaan ennustaa, että sulla ei ole käsitystä siitä mitä on satanismi JA se, että tuo kirja kertoo kuitenkin siitä, mitä Varg oli black metal kauden JÄLKEEN. Sen jälkeen kun hän irtautui satanismista vetoutuen äärioikeistoon. Sitä ei sen perusteella voida käyttää määrittämään satanismia tai black metallia.
Kukkis 77
29.09.2009 21:42:12

Peltsi88: Kerro toki lisää. Miten minä olen perseillyt tässä ketjussa?

Boney M ilman satanismia ei ole black metallia. Olen tutkinut aineistoa, että turha väittää vastaan.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
hemmo
29.09.2009 21:42:29

Peltsi88: Kampaa naamas. Sinulla ja muilla rölöpelleillä ei ole mitään käsitystä black metallista tai sen ideologiasta. Ainut mikä tuosta sun kirjoituksesta paistaa on kristillinen propaganda ja humanistinen maailmanparannushörhöily.

Loistawa kamaa! *aploodit*
Vesihiisi
29.09.2009 21:44:55 (muokattu 29.09.2009 21:45:48)
Peltsi88: Kampaa naamas. Sinulla ja muilla rölöpelleillä ei ole mitään käsitystä black metallista tai sen ideologiasta. Ainut mikä tuosta sun kirjoituksesta paistaa on kristillinen propaganda ja humanistinen maailmanparannushörhöily.

Jep. Eipä tähän ole lisättävää. Jatkakoon ken jaksaa, se on turhaa. Menen mieluummin pelaamaan sulkapalloa seinää vastaan.
doppelgänger
29.09.2009 21:45:50
Vesihiisi: Vargin lähtökohta "black metallilleen" oli luoda kappaleita, jotka ovat ikäänkuin loitsuja heidän pelaamissaan larpeissa. Asian voit lukea tuolta.

No tämä selittääkin kaiken tarpeellisen. Alan ymmärtää miksi "black metallistit" ovat noh, sellaisia kuin ovat.
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
hemmo
29.09.2009 21:47:03

Vesihiisi: Jep. Eipä tähän ole lisättävää. Jatkakoon ken jaksaa, se on turhaa. Menen mieluummin pelaamaan sulkapalloa seinää vastaan.

Justiisa. Oikeeta KUNNON bläk medallia on se, että tapetaan kaikki, ihan kaikki, eläimet ja kaikki. Kunnolla. Ja kuoliaaksi.
Vesihiisi
29.09.2009 21:48:51 (muokattu 29.09.2009 21:49:10)
basisti jr.: No tämä selittääkin kaiken tarpeellisen. Alan ymmärtää miksi "black metallistit" ovat noh, sellaisia kuin ovat.

Et nyt ymmärrä että Varg on sitä true black metallia. Tappoihan se miehen ja poltti kirkon. Se larppi lähti vähän käsistä.
hullu_ukko
29.09.2009 21:49:42
Oliko Jean-Jacques Rousseau blackmetallisti?
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Juzzu
29.09.2009 21:53:01
hemmo: Justiisa. Oikeeta KUNNON bläk medallia on se, että tapetaan kaikki, ihan kaikki, eläimet ja kaikki. Kunnolla. Ja kuoliaaksi.

Kyllä. Ja asutaan linnassa ilman sähköä, tulta, lämpöä ja INTERNETTIÄ ja uhrataan vieraista kylistä varastettua neitsyitä Hemmolle tai Kukkikselle.
hemmo
29.09.2009 21:54:32

Juzzu: Kyllä. Ja asutaan linnassa ilman sähköä, tulta, lämpöä ja INTERNETTIÄ ja uhrataan vieraista kylistä varastettua neitsyitä Hemmolle tai Kukkikselle.

Pilailet mein satanismilla.

Kyöörgh! .../
Peltsi88
29.09.2009 21:54:39
Olihan tämä typerää kuvitella, että keskustelua olisi voitu jatkaa järkevästi. M.netin potentiaali paljastui taas hienosti.
Migo
29.09.2009 21:55:29
Jos Lars olisi syntynyt Norjassa, niin Metallikasta ois tullut pläkmedal-orkesteri.
Case hieno vaniljam tuoksuinem
Kukkis 77
29.09.2009 21:55:52

hullu_ukko: Oliko Jean-Jacques Rousseau blackmetallisti?

Hän oli Vargin serkku. Olen tutkinut aineistoa.
hemmo
29.09.2009 21:56:10

Peltsi88: Olihan tämä typerää kuvitella, että keskustelua olisi voitu jatkaa järkevästi. M.netin potentiaali paljastui taas hienosti.

Jos tää höpypöly on sunsta ollut yhtn järkevää, niin www.demi.fi on sun paikkasi. Nyt.
Kukkis 77
29.09.2009 21:59:25

Ikävä tuottaa pettymys, mutta tämä orkesterihan ei ole black metallia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)