Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mistä halvimmalla Jackson kelly ke3??
1
guitarz
29.09.2009 20:19:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä halvimmalla Jackson kelly ke3?
 
I trust my guitar!
Trendkeel
29.09.2009 20:39:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos seuraavan kerran edes vaivautuisit liikuttamaan nakkisormiasi ja näppäilemään kitaran/vahvistimen nimen Googleen. Thomann on suosittu näissä hintareferenssiasioissa, musakaupassa voi käydä kysymässä tarjousta. Mutta jos et viitsi tuotakaan tehdä, mä voin diilata sulle sellaiseen hintaan 999 e. Saat kans yhen plekun mukaan.
 
Toisinsanoen pitäisi ajatella onko proge progea progressivisuuden vuoksi vai onko se progea mikä oli progea silloin kun proge oli vielä progressiivista.
Juicy
30.09.2009 01:54:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

guitarz: Mistä halvimmalla Jackson kelly ke3?
 
Torilta käytettynä.
 
"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi."
Antti1
30.09.2009 02:00:12 (muokattu 30.09.2009 02:04:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vitun tyhmä ja tarpeeton viesti, häpeän.
 
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Juicy
30.09.2009 02:08:36 (muokattu 30.09.2009 02:09:15)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Hoh, pakko linkittää: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8905341 :)
 
Miksi KE3? Sehän on abouttiarallaa umpipaska kitara, ainakin hintaisekseen. Komean näköinen ehkä, tietyllä tapaa. Siihen se sit jääkin mun mielestä, joskin Jaskan kaulat on ihan mieleisiä. Näistä nykypölkyistä vaan en tiedä, kun en oo vuoden 95 jälkeen valmistettua Jacksonia ikinä testannut.
 
EDIT: No ei umpipaska, kunhan kännissä örvellän. Kuitenkin, epäbalanssissa ja toi pulttikaulahökötys ei tee kunniaa niille "oikeille" vehkeille. Tallassa myös toivomisen varaa, mutta pelaa sen minkä pelaa. Jokaikisen tallan joutuu jossain vaiheessa huoltamaan tai vaihtamaan, jos kovasti vetkuttaa.

 
Tuo KE3 on varmaan yhtä "paska" kuin tuo mun RR3 jolla on pari vuotta soiteltu. =)
Jos moinen pitää saada, niin torilta käytetty Update-versio jossa on vähän paremmat raudat (mustat metalliosat ja aidot Duncanin mikit).
 
Tosin parempia ovat varmasti ne KE-5FR sun muut viitossarjan floikalliset, KV ja RR. Niitä ei vaan mistään oikein saa vielä käytettyinä, ja ovat aika suolaisen hintasia uutena.
 
"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi."
Antti1
30.09.2009 02:10:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Tuo KE3 on varmaan yhtä "paska" kuin tuo mun RR3 jolla on pari vuotta soiteltu. =)
 
No mut sä ootkin ihan persuksesta koko jätkä, niin kyllähän sen ymmärtää. ;)
 
Tosin parempia ovat varmasti ne KE-5FR sun muut viitossarjan floikalliset, KV ja RR. Niitä ei vaan mistään oikein saa vielä käytettyinä, ja ovat aika suolaisen hintasia uutena.
 
No niin, tätä mä yritin hakea. Ymmärtänet varmaan miksi tuon tekstini poistin? Ei tähän aikaan mitään järkevää saa tuubassa enää sanottua...
 
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Juicy
30.09.2009 02:12:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Ei tähän aikaan mitään järkevää saa tuubassa enää sanottua...
 
Sanos muuta. =)
 
"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi."
Antti1
30.09.2009 02:29:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Sanos muuta. =)
 
No mä sanon: sä torpedoit mun epätoivoisen yritykseni käyttäytyä sivistyneesti. ;)
 
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Juicy
30.09.2009 02:32:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: No mä sanon: sä torpedoit mun epätoivoisen yritykseni käyttäytyä sivistyneesti. ;)
 
Nyt ollaan taas asian ytimessä. Roeloeloe. :P
 
"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «