Aihe: Podeja paljon tyrkyllä
1 2 3
karkki
01.03.2004 14:52:59

Näyttää siltä, että Podeja on viime aikoina laitettu myyntiin aika runsaasti. Ovatko podistit ryhtyneet joukolla uusimaan kalustoaan? Mitä arvelette tilalle hankittavan?
Arvaus: kaverit yrittävät panna Podit lihoiksi ja hankkia tilalle Voxin Tonelabeja.
skebajaba
01.03.2004 15:33:35
veikkaan putkivahvareita tilalle=)
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?-
Man1ac
01.03.2004 15:40:06
Ovatko podistit ryhtyneet joukolla uusimaan kalustoaan? Mitä arvelette tilalle hankittavan?
Arvaus: kaverit yrittävät panna Podit lihoiksi ja hankkia tilalle Voxin Tonelabeja.

Entisenä Pod 2.0:n omistajana kyllästyin sen suomiin saundeihin ja siirryin onnelliseksi Tech21:n tuotteiden omistajaksi.
Under Construction...
Ze Kink
01.03.2004 16:00:01 (muokattu 01.03.2004 16:00:15)
Mä taas ajattelin myydä korgin Ax1500g:n ja ostaa podxt:n tilalle. Kyllä podi ainakin mulle kelpaisi.
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Invader
01.03.2004 16:02:53
Mä taas ajattelin myydä korgin Ax1500g:n ja ostaa podxt:n tilalle.

Hee, itsekkin olen tässä pähkäillyt että jos myisi AX1500g:n ja laittais Podin tilalle. Soundiklippien perusteella tuo Podi on kyllä huomattavasti parempi ku Korgi.
Öerlr!!
januszian
01.03.2004 16:07:15

POdxt vaihetaan heviputkietuasteeseen. :)

Vittu mä voi Mesan putkipäättäriä ja kaappia ajella millään vitun POD:lla...
Life's too short, Carpe Diem. http://www.jamespriestell.tk Tai EX-bändin sivu, http://www.thenecklace.net
Dumb
01.03.2004 16:08:06

Luultavasti hankkivat jonkun mallinnuskohteen aitona kun ovat huomanneet käyttävänsä enimmäkseen sitä yhtä ja samaa mallinnusta.

Kyllä se Recto-nuppi minullekin kelpaisi, mutta tuskimpa noista PODeista silti luopuisin.
Invader
01.03.2004 16:09:05
POdxt vaihetaan heviputkietuasteeseen. :)

Vittu mä voi Mesan putkipäättäriä ja kaappia ajella millään vitun POD:lla...

Se vaa että kotisoitteluun ja nauhotteluun on varsin mainio ratkaisu. Eikä ne Philbertin ja kumppanien klipit mitenkään hirveän huonoilta kuulosta siellä L6 foorumeilla, vai hä? ;)
Öerlr!!
karkki
01.03.2004 20:30:47

Luultavasti hankkivat jonkun mallinnuskohteen aitona kun ovat huomanneet käyttävänsä enimmäkseen sitä yhtä ja samaa mallinnusta.

Kyllä se Recto-nuppi minullekin kelpaisi, mutta tuskimpa noista PODeista silti luopuisin.

No, Marsu-stäkkiä on vähän paha ajaa kerrostalossa, vaikka kuinka tykkäis soundista. Olen kuvitellut, että suuri osa Podeistakin (kuten muistakin mutliefekteistä) on kotikäytössä.
Volle
01.03.2004 21:22:09
Vaikka kahden putkivahvistimen omistaja olenkin, en mitenkään lyttää podia. Itse asiassa kotiin voisin sellaisen (tai mahd. jonkun muun mallintavan) äänittelykäyttöön hankkiakin. Aikanaan pari vuotta sitten en saanut podista mieleistäni saundia, mutta pari päivää sitten kokeilin ja erittäin ok:lta kuulosti. Etenkin pidin siitä Soldano-mallinnuksesta. En osaa sanoa onko lähellä alkuperäistä, mutta kivalta kuulosti.
Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu.
januszian
01.03.2004 22:24:05

Joo, no kotiin hankitaan sitten jotain sinne sopivaa. Mutta tällä hetkellä rahat pakottaa kompromissiin. Eli multi hässäkkä sekä kotiin että kämpälle...
Life's too short, Carpe Diem. http://www.jamespriestell.tk Tai EX-bändin sivu, http://www.thenecklace.net
Lounger
02.03.2004 14:34:41 (muokattu 03.03.2004 17:32:49)
Itellä kamat on myynnissä sen takia, että uuden vahvistimen kanssa en tarvitsisi muuta kuin volapedaalin ja overdriven. POD toimii mielestäni hyvin putkivahvistimenkin kanssa, mutta floorboard ei mahdu reppuun (katkera autoton köyhä opiskelija :). Vaikka muinoin käytin paljonkin aikaa PODin salaisuuksien selvittämiseen, huomaan kuitenkin lähes aina käyttäväni vain yhtä mallinnosta, tremoloa, boostia ja volaspedua.

Jälkiajatus: Viritysmittarin tarviin kyllä kanssa...
Man1ac
02.03.2004 19:22:07
Kyllä se taitaa olla sillälailla että niitä POD:eja on myytävänä
sen takia että kaikki joilla on ne vanhemmat POD:it 1 ja 2.0 versiot niin ovat todenneet laitteen hyväksi ja haluavat nyt sen uudemman PODxt version tilalle.
Niitä ei paljon tunnu käytettynä liikkuvan. No yksi näytti olevan torilla myynnissä (tarpeettomana).

Mitä tuosta POD xt:stä olen kuullut, se on kuulemma jopa saundeiltaan aiempia versioitaan huonompi. Ja mitä ääniklippejä line6:n sivuilta olen tuosta kuullut, ei ne oikein ole vakuuttaneet.
Under Construction...
Shaft
02.03.2004 19:37:24

Tuon sinällään mielenkiintoisen havainnon olen itsekin tehnyt. Vaikka valinnanvaraa olisi vaikka kuinka paljon, oikeastaan vain kahta vahvistinmallinnusta tulee säännöllisesti käytettyä..
LaXu
02.03.2004 20:17:24
Ja mitä ääniklippejä line6:n sivuilta olen tuosta kuullut, ei ne oikein ole vakuuttaneet.

Line6:n sivujen ääniklipit tuntuvat olevan kautta linjan huonoimpia esimerkkejä firman vempeleiden soundista.
januszian
02.03.2004 20:19:26

Juurikin itselläni olisi tuo PODxt + FBV shorboard myynnissä.

No, tarpeeton ja tarpeeton. Mutta olen joka tapauksessa siirtymässä putkietuasteiden maailmaan joten PODxt:n on mentävä.

Ketään kiinnostunut? Hinnasta edes keskustelemaan? :)
askomiko
02.03.2004 20:20:06
PodXT sentään yrittää, mutta aivan liian lähellä se vielä on ensimmäistä podia. Ehkä ensi kerralla sitten.
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Jormaz
02.03.2004 20:20:24
Rocktronin Voodu Valve-sivulla on "viralliset" clipit jotka on äänitetty Velocity 100-päätteen läpi. Artistinakin joku kreikan vastine Francesco Farerille.
Back to the 80's
karkki
02.03.2004 22:22:52

Kyllä se taitaa olla sillälailla että niitä POD:eja on myytävänä
sen takia että kaikki joilla on ne vanhemmat POD:it 1 ja 2.0 versiot niin ovat todenneet laitteen hyväksi ja haluavat nyt sen uudemman PODxt version tilalle.

Oisko noin? Luulisi, ettei XT niin hirväesti poikkea soundillisesti edeltäjistään, että kannattaisi maksaa vaihdosta. Onhan siinä tietysti usb-liitäntä niille, jotka sellaista tarvitsevat, ja Guitarport-ominaisuudet.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)