latuska90 28.09.2009 18:05:36 | |
---|
Hyvä tausta velsalta. Mukavaa vaihtelua, kun saa kesken soolon vaihdella sävellajia(?). "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
BigPapa 28.09.2009 18:07:55 | |
---|
latuska90: Hyvä tausta velsalta. Mukavaa vaihtelua, kun saa kesken soolon vaihdella sävellajia(?). On hyvä tausta, kunhan vetelin ja nyt on Colorsoundia..... Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
latuska90 28.09.2009 18:14:09 | |
---|
BigPapa: On hyvä tausta, kunhan vetelin ja nyt on Colorsoundia..... Hyvältä soundaa sun vedossas. Mä lisäsin itte overdrivet täysille soolon loppupuolella ja tais sen ansiosta tulla itellekin lievästi Colorsoundmainen soundivivahde. "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
Väsykäsi 28.09.2009 21:00:30 | |
---|
Nyt laitatte mulle 5 biisiä jotka jokasen Rootskitaristin on osattava. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
BigPapa 28.09.2009 21:07:22 (muokattu 28.09.2009 21:07:54) | |
---|
Väsykäsi95: Nyt laitatte mulle 5 biisiä jotka jokasen Rootskitaristin on osattava. John Mayalla Bluesbreakers: With Eric Clapton Hideaway, Steppin Out, Ramblin On My Mind With Peter Green Stumble With Mick Taylor Driving Sideaways Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
latuska90 28.09.2009 21:28:14 (muokattu 28.09.2009 21:36:46) | |
---|
BigPapa: John Mayalla Bluesbreakers: With Eric Clapton Hideaway, Steppin Out, Ramblin On My Mind With Peter Green Stumble With Mick Taylor Driving Sideaways Ou jee! Nyt mulla on käsissä just nuo biisit. Eli nuo lähtee meikällekin opetteluun... Edit: ...tai pikemminkin täydentämään jo opittuja asioita/kauneusvirheiden korjaamiseen. Edit 2: Mun viiden lista: - Hurriganes: True Fine Mama - Hurriganes: Red River Rock - Hurriganesin versio Hideawaystä - Hurriganes: Blue Suede Shoes - Hurriganes: Do You Wanna Dance Ganesta, mutta important! "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
Väsykäsi 28.09.2009 21:49:08 | |
---|
BigPapa: John Mayalla Bluesbreakers: With Eric Clapton Hideaway, Steppin Out, Ramblin On My Mind With Peter Green Stumble With Mick Taylor Driving Sideaways Uujee ja eikun opettelemaan dädädä däyng... Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
velsa 29.09.2009 02:48:44 | |
---|
Kyl toi Colorsoundi on asiapeli....Papallakin on nyt vidun hyvä soundi.....ehkä aavistuksen pinnassa mut so what.....meikä kyl diggaa tost surinasta....8D Kauas on pitkä matka........ |
blaekie 29.09.2009 10:54:09 | |
---|
velsa: Kyl toi Colorsoundi on asiapeli....Papallakin on nyt vidun hyvä soundi.....ehkä aavistuksen pinnassa mut so what.....meikä kyl diggaa tost surinasta....8D Onks sulla toi 4 vai 3 potikkasena ? , eli onko Master vola siinä kans ? Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
BigPapa 29.09.2009 10:56:09 | |
---|
blaekie: Onks sulla toi 4 vai 3 potikkasena ? , eli onko Master vola siinä kans ? Velsalla vai mulla? Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
blaekie 29.09.2009 11:01:25 (muokattu 29.09.2009 11:04:52) | |
---|
BigPapa: Velsalla vai mulla? Alkuperäisessä ei oo tota Master volaa, mut jos velsa on tehnyt ite ni on voinu sen asentaa. (ja kun se on täysillä , vastaa kytkentä alkuperäistä) EDIT : Sillä volalla saa pikkusen lisää versalititeettiä ton spedun kanssa, alkuperäiseen ei kannata kyllä ruveta porailemaan mitään potikkareikiä. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
BigPapa 29.09.2009 11:07:29 | |
---|
blaekie: Alkuperäisessä ei oo tota Master volaa, mut jos velsa on tehnyt ite ni on voinu sen asentaa. (ja kun se on täysillä , vastaa kytkentä alkuperäistä) EDIT : Sillä volalla saa pikkusen lisää versalititeettiä ton spedun kanssa, alkuperäiseen ei kannata kyllä ruveta porailemaan mitään potikkareikiä. Tällänen se mun on: http://files.effectsdatabase.com/ge … /colorsound_overdriver-wide_001.jpg Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
blaekie 29.09.2009 11:14:20 | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Kohta on kolmaskin Colorsound , kun mä rakennan ton. (Osat löytyy ihan omasta käsikassarasta,ja kytkentä onnistuu veroboard piirilevyllä, ei oo juurikaan enempää osia kuin perusfuzzissa) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
liljam 29.09.2009 16:42:08 | |
---|
Viny: Tulen nyt sitten saastuttamaan tämänkin skaban huonolla musiikilla. http://www.mikseri.net/playsong.php?id=395685 tsot! tsot! ei ollenkaan tällaisia puheita. Musiikin luominen on taidelaji ja jokainen tekee sitä omista lähtökohdistaan sekä omanlaisella näkemyksellä. Eli et voi saastuttaa musiikillasi. : ) ei muuta ku eteenpäin |
liljam 29.09.2009 16:44:01 | |
---|
blaekie: Kohta on kolmaskin Colorsound , kun mä rakennan ton. (Osat löytyy ihan omasta käsikassarasta,ja kytkentä onnistuu veroboard piirilevyllä, ei oo juurikaan enempää osia kuin perusfuzzissa) ...ja laitat sitten allekirjottaneelle Kytkentä- ja osasijoittelukuvaa sekä tarvike/osalistan. Jookosta, kiitos!! ei muuta ku eteenpäin |
Väsykäsi 29.09.2009 17:15:53 | |
---|
liljam: ...ja laitat sitten allekirjottaneelle Kytkentä- ja osasijoittelukuvaa sekä tarvike/osalistan. Jookosta, kiitos!! Samoin kuin tänne. S-posti omalla sivulla. Jookosta kookosta kiitos. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
blaekie 29.09.2009 17:45:33 (muokattu 29.09.2009 18:28:15) | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
liljam 29.09.2009 21:57:17 | |
---|
ei muuta ku eteenpäin |
velsa 30.09.2009 02:11:56 | |
---|
blaekie: Onks sulla toi 4 vai 3 potikkasena ? , eli onko Master vola siinä kans ? mul on master vola....ei sitä pysty muuten käyttämään.....muuta kun koko ajan päällä mentaliteetilla.....se buusti on niin tolkuton ilman masterii!!!!! Kauas on pitkä matka........ |