Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rototomien kalvot?
1
Juiha
28.09.2009 22:59:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä kalvoja olette käyttäneet rototomeissa? Mitkä toimii parhaiten?
 
Kailis
29.09.2009 00:02:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain syystä niissä näkee paljon Pinstripeä.
 
fox
29.09.2009 01:41:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Jostain syystä niissä näkee paljon Pinstripeä.
 
Mulla on kyllä CS-Remot, mutta totta, pinsrtipe-kalvoja näkee usein, myös näis "uusio"Rotoissa.
Toisaalta, Remon CS-kalvoja mulla on "oikeessa setissäkin". Toki, eihän ne oo "Mnet-hyväksyttyjä" .. ;)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Ville.K
29.09.2009 03:00:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: Mulla on kyllä CS-Remot, mutta totta, pinsrtipe-kalvoja näkee usein, myös näis "uusio"Rotoissa.
Toisaalta, Remon CS-kalvoja mulla on "oikeessa setissäkin". Toki, eihän ne oo "Mnet-hyväksyttyjä" .. ;)

 
Mullaki ollu virvelissä jo kauan käytössä, mutta ollaan iha hiljokseen ;)
 
"No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv
markkuliini
29.09.2009 03:05:07 (muokattu 29.09.2009 03:05:51)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox:
Toisaalta, Remon CS-kalvoja mulla on "oikeessa setissäkin". Toki, eihän ne oo "Mnet-hyväksyttyjä" .. ;)

 
Miten niin ei ole? Jos ne kelpas Tony-vainaalle, niin kelpaa ne mullekin. Itse olen käyttänyt joissakin virveleissä, en tomeissa.
 
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Kailis
29.09.2009 09:21:13 (muokattu 29.09.2009 09:21:28)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...ja nyt kun muistutitte, niin nimenomaan clear version CS:ää on huisisti.
 
fox
29.09.2009 10:34:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Miten niin ei ole? Jos ne kelpas Tony-vainaalle, niin kelpaa ne mullekin. Itse olen käyttänyt joissakin virveleissä, en tomeissa.
 
Keskustelua aattelin herättää.. ;) Juu, itse oon noihin tavallaan "tottunut", saa vireeseen ja on käypäset..
Rototomit tuntuu pelittävän paremmin noilla CS:sillä kuin pinstripeillä, toki siin on sellainenkin juttu, että Rotot tarvii olla "hyvässä rasvassa" sen mekanismin osalta mikäli niitä meinaa ihan käyttääkin. Se on meinaan aika tuskallista vaihtaa salamana virettä, jos koko 4 Roton ständi kaatuu, kun ei se sitte se reunimmainen kiertynytkään.
Vuosien mittaan on kyllä tuluu kokeiltua jopa Evanssin öljykalvoa tuollasessa Rotossa - ei oikein vakuuttanut.
Ja kyllä, virvelissä on kirkas CS, muissa onkin sitte mustasilmät. "Helpottaako noi osumista?" oli kerran yhellä keikalla kuultu kommentti, ja kysyjä todellakin tarkoitti mitä kysy, ei ollut kuittailua. =)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
fox
29.09.2009 10:39:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juiha: Mitä kalvoja olette käyttäneet rototomeissa? Mitkä toimii parhaiten?
 
Niin, nyt täytyy käyttää sit sitä vuosien tietämyksen painolastia, kun on sellanen kysymys että osaa jotain järkevää sanoa:
Tuota Remon CS:sää itse käytän, mutta joku muukin, ykskerroskalvo mieluusti, käy ihan hyvin. Kyllä sitä pinstripee voi totta kai myös käyttää.Oikeastaan ainoo "vaatimus" on, että toki se täytyy olla kirkas! Rotojen mekanismin tulee näkyä! No, mustat kalvot menee kyllä siinä ja siinä. =)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Juiha
29.09.2009 11:23:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeps vois noita kirkkaita CS:ssiä kokeilla.
 
fox
29.09.2009 12:12:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juiha: Jeps vois noita kirkkaita CS:ssiä kokeilla.
 
Haa, oot Rototomit hommannu?? ;)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
damn u
29.09.2009 12:35:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen käyttänyt molempia, CS toimii mulla paremmin, varsinkin isommissa 14" ja 15" kokoisissa.
Tosin, jos käyttää rotoja setissä tomien lisukkeena, voihan ajatella että pinstripe vie soundia vähän enempi tomien suuntaan.
Ainakin mun kok on so.
 
Juiha
29.09.2009 13:37:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: Haa, oot Rototomit hommannu?? ;)
 
On ne ollu mulla vuosia mutta ei oo tullu soiteltua rumpuja, nyt vois uusia kaikki kalvot ja rueta taas paukuttelemaan. Mites muut tomit jos pistäs Emperor coatedit päälle ja kirkkaat Ambassadorit alle niin tekiskö mitään? 6" 8" 10" on ne rotot ja 13" 14" 16" loput. Tarkotus soitella rokki/hevi juttuja..
 
fox
29.09.2009 16:37:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juiha: On ne ollu mulla vuosia mutta ei oo tullu soiteltua rumpuja, nyt vois uusia kaikki kalvot ja rueta taas paukuttelemaan. Mites muut tomit jos pistäs Emperor coatedit päälle ja kirkkaat Ambassadorit alle niin tekiskö mitään? 6" 8" 10" on ne rotot ja 13" 14" 16" loput. Tarkotus soitella rokki/hevi juttuja..
 
Me soitellaan semmosta "vanhan liiton" powerbluesia ja juurikin rokki/hevahtavaa meininkiä.. ja, kuten totesin, mulla on noissa kaikissa tuota CS:saa, alakalvoina sitte Evansin Genera G1:sta, kun Jake halvalla möi. =)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «