Aihe: Raskaan musiikin sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 57 8 9 10 11112 113 114 115 116
aalataur
27.09.2009 21:33:03

Räkkipeli: Niin. Mutta sehän on loppujen lopuksi oma päätös että mihin osallistuu.
En mäkään jokaisessa ruokakaupassa käy mitä on kaupungissa. :)

Tottahan tuo toki.

Nyt on tullut osallistujia aika mukavasti kisaan 4, varmaan parempi pysyä tässä vanhantyylisessä aikataulussa jatkossakin.
zuppermuhle
27.09.2009 23:10:29
Jaa. Tulipa hiljaiselle tuo soitto loppujen lopuksi. Ehtisikköhän tuota vielä korjata?
Soittoa: http://www.mikseri.net/artists/veri_heavynsooloprojektit.65005.php
johnny-boy
28.09.2009 14:53:12
veri_heavy: Jaa. Tulipa hiljaiselle tuo soitto loppujen lopuksi. Ehtisikköhän tuota vielä korjata?

Ihan hyvinhän tuo tuntuu kuuluvan:)
Uuno pidätkö sinä pikkulinnuista...see riippuu kastikkeesta
hevikukko
28.09.2009 20:03:06 (muokattu 28.09.2009 20:04:50)
Nyt oli sellanen skaba tää Raskas 4. että ihan hirvittää ku joutuu laukomaan suustansa teille pikamielipiteitä. Jokainen on kova veto!
Tämä on vaikea äänestää. Vaikein ikinä, tähän asti. (No mun lyhyellä oleskelulla ajalla tällä foorumilla, mutta kuiteskin!) ...hitsin hitsi.....
Kohta saa häädöt, ku porukka lukee. ;D

Ei siinä auta, ku laittaa vaan kylmästi kommenttia. 6 pistettä ja näin vaikee setti.
Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
viny
28.09.2009 20:06:23
hevikukko: Nyt oli sellanen skaba tää Raskas 4. että ihan hirvittää ku joutuu laukomaan suustansa teille pikamielipiteitä. Jokainen on kova veto!
Tämä on vaikea äänestää. Vaikein ikinä, tähän asti. (No mun lyhyellä oleskelulla ajalla tällä foorumilla, mutta kuiteskin!) ...hitsin hitsi.....
Kohta saa häädöt, ku porukka lukee. ;D

Ei siinä auta, ku laittaa vaan kylmästi kommenttia. 6 pistettä ja näin vaikee setti.

Kiva se vaan on ,kun kommentoidaan vaikka ois kuinka "pikakommentteja."
aalataur
28.09.2009 21:43:39

hevikukko: .melodinen oksennus! 1P

Hahhah :D Tosta vois luulla ettei ole pisteitä tulossa.

Mulla oli muuten kanssa harmoniat yhdessä kohtaa, kun siitä Räkkipelille sanoit :F Mä en viiti sakottaa harmonioista vaikka onhan se livemeininki hienoo mutta kuitenkin monet pumput käyttää harmonioita ym studiokikkoja vaikkei niillä livenä niitä ole.
BigPapa
29.09.2009 11:30:45 (muokattu 29.09.2009 11:31:17)

Hitto ku joku laittaa kerrankin komeronsa auki, se pysyy auki.

Täytyypi tännekin skabaan kokeilla tilaisuuden sattuessa tota Colorsoundin Overdriveria.

http://files.effectsdatabase.com/ge … /colorsound_overdriver-wide_001.jpg
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin!
johnny-boy
01.10.2009 20:00:37
Haluaisko joku ottaa vastuulle ilmoittaa huomenna skaban voittajalle?, kun itse en välttämättä illalla pääse koneen ääreen
aalataur
01.10.2009 22:15:14

johnny-boy: Haluaisko joku ottaa vastuulle ilmoittaa huomenna skaban voittajalle?, kun itse en välttämättä illalla pääse koneen ääreen

Senhän voi tehdä kuka vaan, siis tuon pisteenlaskun ja ilmoittamisen. Itse olen (ehkä, luultavasti) koneen lähettyvillä joten ehkäpä lasken pojot ellei joku ehdi ensin.
johnny-boy
02.10.2009 11:35:33
aalataur: Senhän voi tehdä kuka vaan, siis tuon pisteenlaskun ja ilmoittamisen. Itse olen (ehkä, luultavasti) koneen lähettyvillä joten ehkäpä lasken pojot ellei joku ehdi ensin.

Jeps, hyvä homma
BigPapa
02.10.2009 16:42:17

Tässä pyöritään perusvarmoissa sfääreissä. Soundi ois voinu ehkä olla enempikin "metal" kuin noin "rock".

Parempi sellasissa pyörii ko lähtee ihan umpihankeen vetelemään. Onks jossain määritelty muuten metal soundi?
Räkkipeli
02.10.2009 16:53:37
BigPapa: Parempi sellasissa pyörii ko lähtee ihan umpihankeen vetelemään. Onks jossain määritelty muuten metal soundi?

Jep. En tiiä onko määritelty, mut kyseessähän on vaan mun mielipide.
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
aalataur
02.10.2009 16:57:23

Räkkipeli:
aalataur: Ei hoono! Ehkä pieni epävarmuus tässä kuitenkin kuulu edellisiisi verrattuna, lähinnä loppupuolella. 1p.

Joo huomasin vähän räpeltämiseks meni loppu. En jaksanut ottaa uudestaan kun muutenkaan en tykännyt siitä lopusta yhtään. En vaan keksinyt mitään parempaa.

Tosta soundin "heviydestä", ehkä joku sellanen ajatus itselläni että gainia saman verran tai enemmän kuin komppikitarassa, jos on reippaasti vähemmän gainia kun kompissa niin se jotenkin ehkä kuulostaa "liian kesyltä" taustaan nähden. Ihan omaa mutuilua, itelläni on muistisääntönä että soolossa joko sama gain tai enemmän..
BigPapa
02.10.2009 17:02:21

aalataur: Joo huomasin vähän räpeltämiseks meni loppu. En jaksanut ottaa uudestaan kun muutenkaan en tykännyt siitä lopusta yhtään. En vaan keksinyt mitään parempaa.

Tosta soundin "heviydestä", ehkä joku sellanen ajatus itselläni että gainia saman verran tai enemmän kuin komppikitarassa, jos on reippaasti vähemmän gainia kun kompissa niin se jotenkin ehkä kuulostaa "liian kesyltä" taustaan nähden. Ihan omaa mutuilua, itelläni on muistisääntönä että soolossa joko sama gain tai enemmän..

Kanske så, no otetaan jossain mielenkiintoisessa taustassa toi uus tykki käyttöön.
Räkkipeli
02.10.2009 17:07:39
aalataur: Tosta soundin "heviydestä", ehkä joku sellanen ajatus itselläni että gainia saman verran tai enemmän kuin komppikitarassa, jos on reippaasti vähemmän gainia kun kompissa niin se jotenkin ehkä kuulostaa "liian kesyltä" taustaan nähden. Ihan omaa mutuilua, itelläni on muistisääntönä että soolossa joko sama gain tai enemmän..

Ja särön "laatukin" vaikuttaa paljon. Mutta ennen kaikkea, taustasta riippuen tietenkin.
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
BigPapa
02.10.2009 17:11:08

Mjaa ehkä tää on sellainen highgain vs. gain...8DDD
padaa@dadaa!
02.10.2009 18:10:07

Räkkipeli:
LeoFender: Kitara kuullosti ajoittain saksofonilta. :D Nerokasta sinänsä, leikkö tarkoitusperäistä.

Oli ja ei ollut. Soolossa käytin GASittelun seurauksena hankittua yläoktaavifuzzia. Soolo jäi ehkä hieman heikoksi kun tuo on ekalla otolla tehdystä loopista leikattu, kun tarkoitus oli enemmänkin testailla uutta hankintaa. Jatkossa yritän tehdä parempaa tavaraa hyödyntäen samaa spedua.
Mutta foneista olen oppinut pitämään ja erityisesti diggailen Miles Davisin trumpetinsoitosta kaikkine staccatoineen.
Räkkipeli
02.10.2009 18:17:24
LeoFender: Oli ja ei ollut. Soolossa käytin GASittelun seurauksena hankittua yläoktaavifuzzia. Soolo jäi ehkä hieman heikoksi kun tuo on ekalla otolla tehdystä loopista leikattu, kun tarkoitus oli enemmänkin testailla uutta hankintaa. Jatkossa yritän tehdä parempaa tavaraa hyödyntäen samaa spedua.
Mutta foneista olen oppinut pitämään ja erityisesti diggailen Miles Davisin trumpetinsoitosta kaikkine staccatoineen.

Mikäs laite on kyseessä tarkalleen?
Aakkimus
02.10.2009 21:33:10
Hyviä sooloja oli kisa täynnä, kiitos äänestäneille. Aalataur voi minun puolestani ottaa vastuun seuraavan skaban taustasta halutessaan, häneltä kun olemme tottuneet kuulemaan myös kovia taustoja näissä kisoissa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)