ville viaton 13.09.2009 15:10:58 | |
---|
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
isojussi 13.09.2009 16:15:32 | |
---|
ville viaton: Aika kiintoisaa tosiaan. Milloinkohan tota pääsee kokeilemaan? Vähän arveluttaa urkusoundi, kuulosti tuossa tubepätkässä aika... no... Korgilta. Joo - muuta jos hintaluokka on kohdillaan, niin näyttäis kyllä käypäseltä keikkapianolta. Kiinnostaa kovastikin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Bronks 13.09.2009 20:46:33 | |
---|
Don't take me serious, I'm just playing. |
Janus 13.09.2009 21:29:31 | |
---|
Bronks: Pitkästä aikaa Korgilta jotain oikeasti kiinnostavaa. Muotoa myöten erittäin houkutteleva. Ja hintahuhujen mukaan huomattavasti kiintoisampi kuin Rolandin V-piano, jota ei persaukiset soittajat pääse edes hiplaamaan. Kehotan testaamaan sitä Korgin M-50 -työasema-"light"-synan 88-versiota. Perusasiat, eli kosketus ja akkaripianosoundi tuntu olevan ensimmäistä kertaa kohdillaan K:n historiassa, siis ton hintaluokan (reilu tonni, oisko ovh. jotain 1395 pintaan) vehkeessä. Ja sit läjä niitä kaikkia muita soundeja, jotka "kuulostaa Korgilta"... Niissä on joku sellanen oma viehätys. Ei toimi tosiaan joka paikkaan eikä välttämättä top40-keikalle niin hyvin kuin jonkun muun merkin vastaavat soundit, mutta ihan hyvin voisin kuvitella hommaavani seuraavaksi 88-alakiippariksi tollaisen. S90 classic alkaa vedellä jo viimeisiään. Tosta SV1:stä - aika mielenkiintoinen konsepti ja pakko toi on varmaan käydä testaamassa (etenkin 73-versio kiinnostaa), mutta toi urkuosasto epäilyttää itseäkin. Ja ihmetyttää samalla, sillä Korgilla on kuitenkin olemassa se CX-3:ssa ja Oasyksessa oleva B3-mallinnusteknologia - onkohan ton vehkeen urkuosasto toteutettu siis sillä (epäilen) vai multisämpleillä (perkussioineen, usch)? Esim. Rolandilla on kulkenut RD700-sarjassa se tietynlainen "light"-versio VK-sarjan urkumallinnuksesta mukana alusta asti, samaten Kurzweilin KB3-systeemit jne... Ja V-Piano kannattaa testata ennen dumaamista... Mun mielestä taas se on huomattavasti mielenkiintoisempi soitin hintaluokassaan kuin esim. yllämainittu Oasys. Tai samanhintainen pystypiano. Se yks juttu, eli flyygelisoundi, on vaan tehty siinä kerrankin niin hyvin, että kysyttävää ei oikeasti jää. |
Bronks 13.09.2009 22:57:19 | |
---|
Janus: Kehotan testaamaan sitä Korgin M-50 -työasema-"light"-synan 88-versiota. Okei. Ois pitänyt tarkentaa, että minä olen pitkästä aikaa kiinnostunut Korgin tuotteesta, koska se tuntuu tehneen jotain oikeasti uutta. Noissa työasemien kevytversioissa ei ole mitään uutta ja ihmeellistä. Niitä hakkaa joka merkki markkinoille. mutta toi urkuosasto epäilyttää itseäkin. Samoin. Ja V-Piano kannattaa testata ennen dumaamista... Mun mielestä taas se on huomattavasti mielenkiintoisempi soitin hintaluokassaan kuin esim. yllämainittu Oasys. Tai samanhintainen pystypiano. Se yks juttu, eli flyygelisoundi, on vaan tehty siinä kerrankin niin hyvin, että kysyttävää ei oikeasti jää. Kyllä mä uskon, että saundi on järjettömän aito. Mutta hinta on myös semmoinen, että kysyttävää ei oikeastaan jää. Ammattipianistille varmasti hyvä kone, mutta en mä edes tunne sellasia... Don't take me serious, I'm just playing. |
ville viaton 15.09.2009 11:22:47 | |
---|
Milloin toi Korgi olisi tulossa Suomeen kokeiltavaksi? Tietääkö kukaan? Ja haluaako joku myydä farmariauton, halvalla ja hyvän? Ai niin ja LATU!! Vai mikä se oli. Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
mack the knife 15.09.2009 19:16:22 | |
---|
Ei tuota V-pianoa uskalla ottaa keikalle. Järjettömän hieno ja kaikkea, vituttais itsemurhan arvoisesti kun joku kaatais tuopin sen sisään. COVS n:o 1. |
Janus 15.09.2009 19:52:27 | |
---|
mack the knife: Ei tuota V-pianoa uskalla ottaa keikalle. Järjettömän hieno ja kaikkea, vituttais itsemurhan arvoisesti kun joku kaatais tuopin sen sisään. Mulla on perjantaina (+ ke-to treeneissä). Ei oma, tosin, mut katsotaan jos työnantaja vakuuttuis siinä määrin, että siihen voisi investoida duunipaikan puolesta tai jopa ihka itse vaikka ens vuonna. |
isojussi 15.09.2009 19:55:14 | |
---|
mack the knife: Ei tuota V-pianoa uskalla ottaa keikalle. Järjettömän hieno ja kaikkea, vituttais itsemurhan arvoisesti kun joku kaatais tuopin sen sisään. Itsemurhan? Eikö miestapon kumminkin? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
ville viaton 23.09.2009 11:18:52 | |
---|
Pitäisi saada kiireen vilkkaa Motif ES 8:lle case, onko neuvoja tai sattuuko lojumaan nurkissa ylimääräinen? Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
M.i.k.key 23.09.2009 11:27:52 (muokattu 23.09.2009 11:32:39) | |
---|
ville viaton: Pitäisi saada kiireen vilkkaa Motif ES 8:lle case, onko neuvoja tai sattuuko lojumaan nurkissa ylimääräinen? hmm, täytyypä googlaa vähän mittoja, vois jopa löytyäkin... E: Sorry, ei mahdu. Olis vanha Fantom S-88 case jouten, mutta jää joka suunnassa ärsyttävän vähän mitoista. Ja itseasiassa jos joku tuon kyseisen Fantomin tarjoutuu ostamaan niin onnistuu. möllisty |
Welldrum 28.09.2009 09:13:17 | |
---|
Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
M.i.k.key 28.09.2009 09:19:18 (muokattu 28.09.2009 09:54:14) | |
---|
möllisty |
Welldrum 28.09.2009 09:27:29 | |
---|
M.i.k.key: Mä olin myös, kl.13 näytöksen. Hieno oli ja hyvä bändi. Väittäisin kyllä että tämä kyseinen kiipparisti ei ollut eilen areenalla, toi video oli 2006 ja eilistä bändiä johti kiipparisti, ei basisti kuten tuota youtube-pätkää. Mimmilaulaja oli mahtava! Joo, se laulajatar oli mahtava . Ei tosiaan tainnut olla tuo kiipparisti eilen siellä. Olin 17.00 näytöksessä. Ne lähti Turkkuseen, aattelin ehkä vielä käydä siellä katsomassa uudestaan myöhemmin. Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
samulijp 28.09.2009 11:43:08 | |
---|
Welldrum: Joo, se laulajatar oli mahtava . Ei tosiaan tainnut olla tuo kiipparisti eilen siellä. Olin 17.00 näytöksessä. Ne lähti Turkkuseen, aattelin ehkä vielä käydä siellä katsomassa uudestaan myöhemmin. Kävin myös katsomassa perjantaina. Loistava shöy joo ja kiva bändi. Olisko 5 Fantomia ollut lavalla...? Toivottavasti bändillä on hyvä soppari Rollen kanssa. "Funkin up tonight!" |
Epämuusikko 28.09.2009 16:03:36 | |
---|
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Welldrum 28.09.2009 16:43:40 | |
---|
Epämuusikko: Kaverin tuttu on Cirquen joku henkilöstöpäällikkö, tjsp. Oli kuulemma ollut hyvä show Erittäin viihdyttävää ja mukava yllätys tosiaan oli se että kun homma alkoi niin paljastui livebändi valkoisen valtavan kankaan alta kun se vedettiin pois. Toinen tyttäristäni ei tauollakaan halunnut lähteä jaloittelemaan. Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
Oliko täällä jollain ylimääräinen pieni case ? Kaverini tarvitsee synalle pienen casen. Minimimitat 14x36x94cm G strings are for strippers! |
Martso 01.10.2009 21:46:53 | |
---|
Piti ostaa ekaa kertaa Siltsun albumi. Aika komea pläjäys. Kiitos asianomaisille. |
Bronks 01.10.2009 22:33:08 | |
---|
Martso: Piti ostaa ekaa kertaa Siltsun albumi. Aika komea pläjäys. Kiitos asianomaisille. Ai, joko se pulahti ulos. Kaupoille -> Don't take me serious, I'm just playing. |