Aihe: Äänentoiston/valaistuksen nettisivusto
1
TimoteusR
28.09.2009 12:06:18
Hei,

Oon jo pitkään haaveillu äänentoisto/valaistus aiheisesta nettisivustosta. Tai ei pelkästään nettisivustosta vaan yhteisöstä jossa voi kokeilla ja testailla ja jakaa kokemuksia. Keikoilla ei kuitenkaan aina kerkeä tai jaksa testailla juttuja.

Nettisivuston perusidea on jakaa laitteet ja käyttötavat erikseen.Esimerkiksi laitteet osiossa voidaan käydä läpi mikrofonin teknistä toimintaperiaatetta, miten mikrofoni muuntaa ilman liikkeen sähköksi sekä suuntakuvioita ja miten ne muodostuvat. Kun taas käyttötavat osiossa käydään läpi eri instrumenttien mikittäminen ja käytännön vinkkejä jotka on todettu hyväksi.

Mielestäni tämä jako on tosi kätevä. Jos ei halua keskittyä teknisiin nippelijuttuihin, ei ole pakko niitä lukea. Mutta ne ovat kuitenkin lähellä saatavilla, jos tarvitsee.

Mitä tälläisiä sivustoja on tällä hetkellä olemassa?

Kaipaisin mielipiteitä siitä mitä kaikkea tuollaiseen saitti voisi sisältää, mitä haluaisit nähdä siellä?
Kaipaan myös haukkuja, jos tämä on huono idea niin haluan kuulla miksi.

--
Timoteus
aimotuska
28.09.2009 12:27:19
Tää on ihan helkkarin hyvä idea, ja nimenomaan THE vei tu gou. Mutta suurin suo sulla on tarvottavana siinä, miten sä saat ihmiset mukaan kirjoittaviksi osapuoliksi.
http://picasaweb.google.com/hjunnila/Baah#5381179186100182066
Henri93
28.09.2009 12:50:46

Jos se vaan pysyy Suomenkielisenä niin mä oon ainaki mukana :)
www.valoakansalle.webs.com
Henri93
28.09.2009 21:50:39

Ihan vaan heittona, mutta miten sitten joku wiki pohjanen alusta toimis?
www.valoakansalle.webs.com
mika.paananen
29.09.2009 09:02:59

Tuolla on ainaski jotain.
http://www.aanipaa.tamk.fi/
TimoteusR
29.09.2009 10:58:04
wikiä nimenomaan meinasin tohon teema juttuun. Sisällöntuotantoon wiki on todella hyvä, mutta itse en ole vielä täysin tykästynyt siihen, että sivusto olisi pelkkä wiki..

Tuo äänipään linkki oli hyvä, täytyy olla sen tekijöihin yhteydessä. Ovat kuitenkin tehneet hommaa 10v jo.Jonkinlaisia mielipiteitä ja näkemystä varmasti löytyy sieltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)