Illu 27.09.2009 18:07:16 | |
---|
Liian paljon saman toistoa No nää taustat vaan on liian pitkiä mulle, näähän on pitempiä kun kokonaiset biisit, mitä aikoinaan soitettiin... Ja toisekseen, tykkään pyöritellä samaa paskaa eestaas, pikkusen varioiden. Pitäähän soolossa olla joku linja, eikä vain pelkkiä irtolikkejä ;) Siinä missä minä apua tarvin, siinä on ihmisapu turhaa. |
padaa@dadaa! 27.09.2009 19:17:20 | |
---|
latuska90: LeoFender: Lopussa rumia ääniä.
Ensi kerralla vielä rumempia. Sopi palstan idiomiin tai ei. |
liljam 27.09.2009 19:29:02 | |
---|
ei muuta ku eteenpäin |
blaekie 27.09.2009 19:47:44 | |
---|
stratomaster blaekie: Hieno aggressiivinen meininki, paikoin kulkee komeasti. Välillä ihan pientä räpellystä, olikohan ihan selvin päin soitettu? :-) Pientä huolellisuutta tohon enemmän, niin olis kärkikaartia. Joo kiitos kommentista :-) Kyllä tää valitettavasti oli ihan selvinpäin soitettu, ehkä siksi pientä jäykkyyttä soitossa. 8D Toinen syy on se laiskuus, ettei aina jaksa hieroo, vaikka pitäisi, ennenkuin narulle laittaa. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
WanhaWetäjä 27.09.2009 19:51:18 | |
---|
velsa: Siinä tapauksessa meikä vetää kaasuviululla!!!!!8D Mä ajattelin vetää suolikaasulla, fiilikset on sitä luokkaa tuon "Santana" -ketjun jälkeen! Sulla on hienoja kavereita, Velsa!Lähetitkö oikeen pikaviestiä vai muutenko osasivat tulla oikeen porukalla jeesusteleen ja vittuileen mulle??Eivät juuri muuten kitarapalstalla vieraile, annoitko pikku vinkin?Vai onko teillä joku pikaviestikerho? Jukille plussat varsin kuvaavasta termistä "perskärpäset"... Saas nähä kuka heistä kerkiää tätä juttua ekaks kommentoimaan...veikkaan että itse ISO PÖHLÖ !!! Saatana että muuten vituttaa tollaset akat !!!! Sori off topic, mä poistun, hyviä skaboja ja jatkoja mukavan harrasteen parissa, vaikka en mitään rootsista/bluesista ymmärrä niin kiva sitä oli soittaa. |
BigPapa 27.09.2009 19:56:36 | |
---|
BigPapa: Lucille...poljento kohdallaan. Kuha se hoksaa kaikki....mut et varmaan vasiten... Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
Kuha 27.09.2009 19:58:08 | |
---|
BigPapa: Kuha se hoksaa kaikki....mut et varmaan vasiten... Emmie vasiten. |
BigPapa 27.09.2009 20:08:27 (muokattu 27.09.2009 20:16:21) | |
---|
Saatana että muuten vituttaa tollaset akat !!!! Santanan, santanan, santana... Sori off topic, mä poistun, hyviä skaboja ja jatkoja mukavan harrasteen parissa, vaikka en mitään rootsista/bluesista ymmärrä niin kiva sitä oli soittaa. Syytä minä en tiedä kun roots-skaba ei ole mitään pahaa kenellekkään tehnyt. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
WanhaWetäjä 27.09.2009 20:50:46 | |
---|
BigPapa:) Syytä minä en tiedä kun roots-skaba ei ole mitään pahaa kenellekkään tehnyt. Joo...fiilikset on vaan nyt sitä luokkaa että ei oikeen soitto maistu, asialla ei ole mitään tekemistä tämän ketjun kaa.Täällä on hyvä meiniki, pientä vääntöä joskus, mutta se kuuluu asiaan. |
BigPapa 27.09.2009 21:08:00 (muokattu 27.09.2009 21:13:00) | |
---|
kova kiire papalla jonnekin, kyllä se kuitenkin toimii, kisan parhaita vetoja, oli muuten hyvä soundi, oliko tässä uusi matolaatikko käytössä? Ei ollu vielä Colorsoundi käytössä. Gibson Les Paul Heritage Std -80 ja Line6 Guitar Portin Pod Farmista Pride And Joy mallinnus hieman ruuvattuna. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
Väsykäsi 27.09.2009 21:46:39 | |
---|
Jaa'a nyt on luettu 400 sivua kokeisiin ja vielä pitäis lukea n.50. Joten jätin äänestämättä sorry guys. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
Tuomo_ 27.09.2009 21:55:10 | |
---|
Jaa'a nyt on luettu 400 sivua kokeisiin ja vielä pitäis lukea n.50. Joten jätin äänestämättä sorry guys.
Lue poika kokeisiin, se ei mene hukkaan. Hanki hyvä ammatti ja nauti musiikista. Minulla meinasi jäädä luvut nuorena, mutta heräsin kaksikymppisenä lukemaan. Ei ole tarvinnut katua pätkääkään. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
nonnii nyt voi ainakin todeta, ettei ufo-saundit tuota osalleni tulosta. Rootsskaba 95:n veto oli tehty korg pandora px3 efektihärpäkkeen autowahilla jossa valmiina asetuksena fuzzwah. Oli kyllä aika häröä menoa : ) Voi ny sitten keskittyä soiton harjoitteluun. -------------------------------------------- -------------------------------------------- ei muuta ku eteenpäin |
velsa 28.09.2009 02:12:27 (muokattu 28.09.2009 02:24:26) | |
---|
Tais Colorsoundi tehdä tehtävänsä tällä rundilla.....8D Mahtavaa että kelpasi....yritän kaivaa jonku taustan pikimmiten!!!! WanhaWetäjä: Mä ajattelin vetää suolikaasulla, fiilikset on sitä luokkaa tuon "Santana" -ketjun jälkeen! Sulla on hienoja kavereita, Velsa!Lähetitkö oikeen pikaviestiä vai muutenko osasivat tulla oikeen porukalla jeesusteleen ja vittuileen mulle??Eivät juuri muuten kitarapalstalla vieraile, annoitko pikku vinkin?Vai onko teillä joku pikaviestikerho? Jukille plussat varsin kuvaavasta termistä "perskärpäset"... Saas nähä kuka heistä kerkiää tätä juttua ekaks kommentoimaan...veikkaan että itse ISO PÖHLÖ !!! Saatana että muuten vituttaa tollaset akat !!!! Sori off topic, mä poistun, hyviä skaboja ja jatkoja mukavan harrasteen parissa, vaikka en mitään rootsista/bluesista ymmärrä niin kiva sitä oli soittaa. Ahaa.....siis mun vika....ok!! Kukahan tässä nyt on AKKA!!!!!! Sä kun saat taivaalta paskaa niskaas enemmän ku raukka jaksat kantaa ni ajattelit töniä syyt siitä mun niskoille......hyvä,hyvä.....mä tunnen tuolta teidän spedeosastolta tasan yhden hepun eli Mäkin ja jos teillä ei keskennään svengaa ni ei kai se vittu oo mun vika....vittuile vähemmän ja tee enemmän....kyl se siitä!! Ja jos sä haluut jatkaa tota vittuilua ni tee se vaikka pikaviesteillä tai soita, mult saa kyl pyytäessä puhelinnumeron ni ei tarvii pilata tätäkin Topiccii!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
latuska90 28.09.2009 02:36:29 | |
---|
Joo, ei pilata tätä topikkia riitelyllä. Uutta taustaa vaan. "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
blaekie 28.09.2009 09:07:53 | |
---|
velsa:Tällasta kantri poppia vaihteeksi..kai sekin ruutsista käy..? Ihanko on oma tuotos ? mikä ettei kävisi Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
padaa@dadaa! 28.09.2009 09:37:23 (muokattu 28.09.2009 13:33:34) | |
---|
velsa: Tällasta kantri poppia vaihteeksi..kai sekin ruutsista käy..?
Onko jossain sanottu että roots=bluesrock? Ihan hyvä vain sekottaa pakkaa. Juurevuus ei ole sama kuin taantumus. |
velsa 28.09.2009 12:55:32 (muokattu 28.09.2009 12:56:28) | |
---|
blaekie: Ihanko on oma tuotos ? mikä ettei kävisi hätäsesti yhdestä demobiisistä leikkasin tommosen pätkän irti, eli oma tuotos! Kauas on pitkä matka........ |
WanhaWetäjä 28.09.2009 14:23:27 | |
---|
velsa: Ahaa.....siis mun vika....ok!! Kukahan tässä nyt on AKKA!!!!!! Pahoittelen jos olin väärässä, mua lähinnä ihmetytti että "keskusteluun" otti osaa henkilöitä jotka ei yleensä ko palstalla käy.Ja kun teillä on yhteistä bändihistoriaa niin ehkä tein siitä vääriä johtopäätöksiä, olen pahoillani ja katson peiliin! Sä kun saat taivaalta paskaa niskaas enemmän ku raukka jaksat kantaa ni ajattelit töniä syyt siitä mun niskoille......hyvä,hyvä.....mä tunnen tuolta teidän spedeosastolta tasan yhden hepun eli Mäkin ja jos teillä ei keskennään svengaa ni ei kai se vittu oo mun vika....vittuile vähemmän ja tee enemmän....kyl se siitä!! Joo, enköhän mä ole saanut myös ite tuota vittuilua ihan tarpeeksi osakseni, jos vois lopettaa tämän nyt ja tähän, ei tässä ole mitään tolkkua. Ja jos sä haluut jatkaa tota vittuilua ni tee se vaikka pikaviesteillä tai soita, mult saa kyl pyytäessä puhelinnumeron ni ei tarvii pilata tätäkin Topiccii!!!!! Ei mulla ole mitään syytä/tarvetta vittuilla sulle yhtään mistään.Tämä on tässä mun osalta. |
WanhaWetäjä 28.09.2009 14:23:27 (muokattu 28.09.2009 14:23:53) | |
---|
(tuplaklikki) |