No niin niin, en tiedä vaan sen mallin nimeä, nimeksi siis laitoin "flying finn". Luulisi sen kyllä olevan kaikista suosituin malli flying finn:llä, niin kaikki varmaan tietää, että mistä puhe. Flying finn on mallinimi, josta on monta variaatiota. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
mielenkiintoinen juttu.siinä on blues de luxe vahvistin? vieläkö niitä tehdään vai onko tämä jokin jo vanhempi setti? Onhan tuo läjä jo muutaman vuoden Oulun musiikki Kullaksella ollu. Kai ne kamat ainakin jotain viisi vuotta on siellä olleet, jos ei kauemminkin. Pitkään ne on kuitenkin siellä olleet. Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! |
Ei mitenkään erityistä vaikutusta tehnyt tuo kitara kun sitä joskus kesällä testasin... Custom Shop -kepiksi ei nyt kuitenkaan mikään loistava, olisiko vielä peräti "master built"-versio? Ei se siis misään nimessä huono ole, mutta minun käsittääkseni Custom Shopilta tulee paljon parempiakin yksilöitä. Kaverin Custom Shop '54 strato kepittää tuon mennen tullen, edellisenä päivänä testattu Ruokangas myös. Ja kaiken paskansatamisen ja tappouhkausten uhallakin sanon että jopa oma Tokai... Ei vain oikein mitenkään istunut käteen eikä soundannut siltä niinkuin CS-Fenderin pitäisi. Siitä tuli lähinnä mieleen American Standard jonka viimeistelyyn on satsattu hieman enemmän. Ja laitettu Texas Specialit. Minun mielipiteeni, anteeksi jos loukkasin vertaamalla Tokaita CS-Fenderiin. (Ihme ettei joku Oululainen IT-miljonääri ole vielä hakenut tuota seinälle roikkumaan...) Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |