JGroover 06.09.2009 21:27:57 | |
---|
hollmi-5: Täpätty kaiku? Minkä takia se halusi kaikua laittaa??? El ei ollut kaverilla ilmeisesti muuta tekemistä ja halusi leikkiä miksauspöydän takana. Älä kysy. Niitä se viljeli kyllä ihan riittämiin varsinkin laulussa. Oli hyvä kun nopeissa pysäytyksissä jäi ihan järkyttävä kaiku pyörimään nurkkiin. Ja niin kuin tuossa on tullut puheeksi, yleensähän delayt täpätään. Mä en ottanu siitä jantterista selvää muutenkaan. Retosteli olleensa isossa nimeltä mainitsemattomassa hotellissa palkkamiksaajana ja oli kuulemma miksannu "sitä" ja "tätä" ja blaa blaa. Nykyään työskentelee äänentoistofirman palkkalistoilla ja sen hommissa oli nytkin nappuloita vääntämässä... Tekisipä mieleni suorittaa kevyt kenttäsuolaus tähän väliin. :) Taidan kuitenkin mennä kämpille hioon niitä millisekunteja... btw. Roy Haynes Signature ekaa kertaa tositoimissa piti kyllä fiilistä yllä miksaajasta huolimatta. Mahtava rumpu. :) |
markkuliini 06.09.2009 23:59:50 | |
---|
JGroover: btw. Roy Haynes Signature ekaa kertaa tositoimissa piti kyllä fiilistä yllä miksaajasta huolimatta. Mahtava rumpu. :) Mukava kuulla että säkin tykkäät. :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
JGroover 07.09.2009 15:38:59 | |
---|
JGroover: Älä kysy. Niitä se viljeli kyllä ihan riittämiin varsinkin laulussa. Oli hyvä kun nopeissa pysäytyksissä jäi ihan järkyttävä kaiku pyörimään nurkkiin. Ja niin kuin tuossa on tullut puheeksi, yleensähän delayt täpätään. Siis niin. Tosiaan voihan kaiussa olla myös roimasti delayta tai esim chorusta.. tai mitä tahansa muuta efektiä. Niistähän ne kaiut usein rakentuvat. Harvoin ovat kuulemma pelkkää puhdasta kaikua. Että sikäli tuli naureskeltua vähän ohi tosiasian. :) Nimim. Hyvän äänimiehen valaisema |
Lucky 7 08.09.2009 21:20:41 | |
---|
Taidan kuitenkin mennä kämpille hioon niitä millisekunteja... Kun vetää tarpeeks perseelleen, niin kukaan ei tuu sanoon enään yhtään mitään. Kattoo viä päälle "oliks ny hyvä" ilmeellä. Se mitä ei muista, ei pidäkään muistaa. |
markkuliini 16.09.2009 15:53:44 (muokattu 16.09.2009 15:54:13) | |
---|
11 vs. 2 polyrytmi on ärsyttävän hankala!!!!!!! Vaikka kuinka hitaasti koettaa, niin EI MEINAA MENNÄ!!!! "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
The_Scorpion 18.09.2009 19:46:24 | |
---|
Crash-ride halki reunasta, jes :D Ikääntyminen on pakollista, aikuistuminen vapaaehtoista |
Epämuusikko 18.09.2009 19:56:08 (muokattu 18.09.2009 21:00:24) | |
---|
markkuliini: 11 vs. 2 polyrytmi on ärsyttävän hankala!!!!!!! Vaikka kuinka hitaasti koettaa, niin EI MEINAA MENNÄ!!!! niksi-pirkka: ota joku rytmi jossa on 11 iskua. sitten alat fraseerata iskuja lähemmäs toisiaan. en tosin oo kokeillu tuota minkään päällekkäisrytmin kanssa. undesimoli ei ole paras ystäväni. Itseäni ahdistaa settikeikka, joka paljastuikin mallettikeikaksi. Joutuu treenaamaan. vitun ikenet. "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
markkuliini 18.09.2009 21:32:14 | |
---|
Epämuusikko: niksi-pirkka: ota joku rytmi jossa on 11 iskua. sitten alat fraseerata iskuja lähemmäs toisiaan. en tosin oo kokeillu tuota minkään päällekkäisrytmin kanssa. undesimoli ei ole paras ystäväni. Itseäni ahdistaa settikeikka, joka paljastuikin mallettikeikaksi. Joutuu treenaamaan. vitun ikenet. Ei se 11 olekaan ongelma, mutta se 2. Olen treenaillut soittamalla bassarilla ja haitsulla puolinuotteja yhtäaikaa ja käsillä tuota vasten puolinuoteista ylöspäin aina 32 osiin asti. Siis aina lisätään yksi nuotti käsille lisää. 5 vs. 2 nou problem. 7 vs 2 suht helppo jne. Mutta 11 on jotenkin veemäinen. Jalat on vaikea pitää siinä tasaisena. Kun pitäis joka toinen lyönti osua käsien väliin. Ja klikki alkaa kiilaamaan siinä! :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
The_Scorpion 25.09.2009 16:24:23 | |
---|
Vittusaatana! Eilen maksoin rahat ostamistani tuplapedaaleista yhelle jampalle. Tänään pistää että olikin menny rikki... Sinne meni sitte mun synttärilahja... Ikääntyminen on pakollista, aikuistuminen vapaaehtoista |
sahkuifk 25.09.2009 17:57:52 | |
---|
The_Scorpion: Vittusaatana! Eilen maksoin rahat ostamistani tuplapedaaleista yhelle jampalle. Tänään pistää että olikin menny rikki... Sinne meni sitte mun synttärilahja... Ei muuta nekkuun, saat hyvän mielen. On se nyt kristuus sentään notta jos mää tuosta polokaaseen ja tuonne huitaasen niin jonsei siitä kohoren lähäre boogie juoksemahan niin onhan se ny kumma. |
fish-eye 25.09.2009 21:12:14 | |
---|
Vihaan varastohommia... |
Bobana 25.09.2009 21:20:38 | |
---|
Rabula + työpäivä = olen muusina. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 26.09.2009 03:00:17 | |
---|
Huumorintajuttomat nillittäjät. Peilistä katsoo yksi =D |
fish-eye 26.09.2009 10:33:03 | |
---|
Vihaan mun vasenta pohjetta. Laskimot aivan paskana. Turha kahden päivän sairausloma, ja hullut lääke- hoito- sekä sukkamaksut. |
ANtTIKRISTUS 26.09.2009 10:44:42 (muokattu 26.09.2009 10:45:37) | |
---|
Epämuusikko: -taloudellinen syöksykierre -oman musiikkitoiminnan paikallaanpyöriminen. Itteä vaivanneet samat, mutta onneksi kumpaankin on lääke löytynyt. Aikaa vaan vaatii.. :/ |
zak69 26.09.2009 10:49:55 | |
---|
fish-eye: Vihaan mun vasenta pohjetta. Laskimot aivan paskana. Turha kahden päivän sairausloma, ja hullut lääke- hoito- sekä sukkamaksut. Laskimotukosko? Tyhmä kehuu hevosellaan, hullu vaimollaan ja lahjaton lapsillaan.........
Työ on vain ja ainoastaan sarja köyhyyden aikaansaamia pakkoliikkeitä...... |
sahkuifk 26.09.2009 20:27:11 | |
---|
Kävin yksin ja treenasin vain yhtä juttua. Huomasin että ihan oikeesti treenaamalla oppii. Mutkunmutkun ei vaan viitti. On se nyt kristuus sentään notta jos mää tuosta polokaaseen ja tuonne huitaasen niin jonsei siitä kohoren lähäre boogie juoksemahan niin onhan se ny kumma. |
Påskägg 27.09.2009 14:43:19 | |
---|
Ei tiedä mitä ostais! Kerranki olis rahaa mutta kun alkaa pähkäilemään liiaksi niin ei saa tilatuks mitään..ja kohta onki sit rahat mennynä. RETRIBUTION! |
Rumpukapulat 27.09.2009 15:19:50 (muokattu 27.09.2009 15:23:15) | |
---|
Soitin vuoden bändissä jonka tulevaisuus näytti hyvältä. Tarkoitus vetää yksi coverkeikka tribuuttihengessä parin muun bändin kanssa ja sen jälkeen alkaisi oman matskun vääntö. Otin vielä parituhatta lainaa että saan rumpukamat jotenkuten ajan tasalle - kehtaa viedä keikoille ja näin edespäin. Mut sitten tuli viesti, et liian vähän saatu aikaan vuodessa, ja syy on siinä etten mie koskaan kerkeä reeneihin, ja koko bändiporukka yhdessä näin päätti et mie voin ettiä uuden bändin itelleni. Aika uskomaton vitutus iski. Okei, treenejä oli alle kerta viikossa. Vuodessa on 52 viikkoa. Ensimmäiset kolme kuukautta meni vähän haistellessa ja basistikin lähti vaihtoon. Noin yhdeksän kuukautta vedimme sitä "omaa juttua". Treenikerrat laskettuna soitimme tuon yhdeksän kuukauden aikana noin 36 kertaa. Saimme treenattua 12 biisiä keikkakuntoon - vokaaleja vaille valmis setti. Tuolla laskupäällä saimme mielestäni paljon aikaan. Mutta vittu EI! Mut pakkohan se on mussa olla vika. Käyn päivisin koulua ja olen yleensä yöt töissä(1700- eteenpäin). Kaiken lisäksi treeniksellä ei saa soittaa aikavälillä 0800-1600(yläpuolella olevat liikkeet häiriintyvät melusta). Ne vähät vapaaillat yritin järjestää aina niin, et pääsen välillä soittamaankin, mutta et saan rauhoittuakin ja olla vaan. Avovaimokin täytyis pitää tyytyväisenä. Mut ei voi soittajakaverin pieni pää sitä ymmärtää kun on niin suuret luulot tästä bänditoiminnasta. Ja nimenomaan bändiKAVERI. Jälkeenpäin olen jutellut muiden soittajien kanssa tästä tilanteesta, ja paljastui, ettei keneltäkään oltu oikeastaan kysytty mitään. Yksi ihminen bändistä päätti, etten mie kerkeä soittelemaan ja ettei mulla "kiinnosta coverbändi". Vittu että kyrpii vieläkin. Nyt makselen vähintään neljä vuotta lainaa takaisin rummuista, jotka ostamisen jälkeen on lähinnä kerännyt pölyä. Mut pitäisipä olla ihan oikeat rummut kerrankin, jee. Tosin tän episodin jälkeen jätkät kusi omat asiansa, koska potkimalla mut pihalle menettivät treenikämpän ja basistin. Eikä kenelläkään tunnu muutenkaan enää kiinnostavan. Ite en ole nyt neljään kuukauteen käynyt treenikämpällä muutakuin jatkoilla. Ei kiinnosta soittohommat yhtään, mielessä kävi jo et myyn rummut helvettiin ko ei täällä toimi yhtään mikään, rahalle ois parempaakin käyttöä. Vähän näyttää jo valosammalta, yritän änkeä mukaan pop/rock-bändiin ja katsoo nyt jos soittomotivaatio nousisi takaisin. Myyntiajatukset on jo jääny taka-alalle, ihan hyvältä näyttää. Mut jumalauta et vituttaa bändeissä tollaset kusipääegoistit, jotka kuvittelevat olevansa maailman napa ja et bändihommissa ollaan niin suuria rokkistaroja - vaikka soitellaankin vain siellä kellarissa! |
markkuliini: Ei se 11 olekaan ongelma, mutta se 2. Olen treenaillut soittamalla bassarilla ja haitsulla puolinuotteja yhtäaikaa ja käsillä tuota vasten puolinuoteista ylöspäin aina 32 osiin asti. Siis aina lisätään yksi nuotti käsille lisää. 5 vs. 2 nou problem. 7 vs 2 suht helppo jne. Mutta 11 on jotenkin veemäinen. Jalat on vaikea pitää siinä tasaisena. Kun pitäis joka toinen lyönti osua käsien väliin. Ja klikki alkaa kiilaamaan siinä! :) Ootko kokeillu niin että vedät ensin 11 yhdelle iskulle ja sit kun se sujuu niin soitat vasurin vaikka jalkaan tms. siitä saat tsekattua tarkasti sen kohdan mihin 11 vs 2 polyssä tulee "2." -iskun kohta (vaikka bassaril)? Kun oot saanu kuulokuvan tuosta, jaa 11 vs 2 kahdelle kädelle. |