McNulty 27.09.2009 21:28:23 | |
---|
Jomplaaja: Paljonko tommonen RG 500 sarjalainen maksais UUTENA? Vaikka toi 570. 1570 vai 2570? "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
Jomplaaja: Paljonko tommonen RG 500 sarjalainen maksais UUTENA? Vaikka toi 570. Ei tietääkseni tehä ennää uutena. RG550:sta saattaa olla vieläkin myynnissä uutta juhlamallia, missä on ilmaa hinnassa jonkin verran, muistaakseni reilun tonnin nuista saa/sai pulittaa. |
joku muu sikko 27.09.2009 21:57:17 | |
---|
RG570 lienee ollut jotain 1000 euron alle uutena. Mulla olisi sellainen hopeanvärinen aika joutilaana jos joku haluaa vaikka ny sitten 450 eurolla. Kunto on aika viimeisen päälle. En oikein tiedä miksi sen aikoinaan edes ostin. Kuvia saa pyytämällä. |
Icy-Sun 27.09.2009 22:03:33 | |
---|
Aloittajalle: käytännössä melkein tonnin kitaran saa 450e. Melkein itsekin ostin RG550:n LP:n kaveriksi, vaikka en normaalisti superstratoja katsele koskaan. |
manazer 18.11.2009 16:33:52 | |
---|
Pyydän jelppiä teiltä kokeemmilta, sillä olen nyt kahden paikkeilla ostaisinko rgr 170dxl vai rg 370 dxl. Molemmat ovat käytettyjä ja tuo 370 on hieman liian kallis. 370 pitää vissiin paremmin vireen, mikä olisi tärkeä ominaisuus ettei tarvi joka kerta alkaa säätämään. Hintaeroa on n. kaksi sataa. Olen siis aivan aloittelija, soittanut n. vuoden akustista ja nyt on ensimmäinen sähkis haussa. Risut ja ruusut, kiitos =) |
Tande 22.11.2009 18:04:27 | |
---|
Jomplaaja: Olen soitellut kitaraa noin kaksi vuotta. Mulla on Fender Stratocaster ja kun yleensä soittelen metallia niin sehän ei ole hyvä hevikitara. Kannattaisiko ostaa joku uus kitara? Hintaluokka n. 400€. Oon ajatellu tota IBANEZ RG370DX-BK skebaa. Onko se laadukas vai oisko jotain parempia ehdotuksia? Vaihda Stratoon humbucker tallaan, ja johan irtoaa kaikista kuolettavinkin metalli. Toisaalta itse olen saanut yksikelaisillakin mikeillä vaikka kuinka hevin saundin. Strato on Les Paulin ja SG'n ohella hyvä, että sillä voit soittaa uskottavasti niin hevi-, rock-, blues- tai vaikka jazzkeikalla. Jos sinulla on aito jenkkistrato, niin ei sitä ole mitään järkeä vaihtaa johonkin kiinalaiseen huonolla floikalla varustettuun hevilankkuun..... |
detroit442 22.11.2009 18:49:22 | |
---|
Kaikki kiinteätallaset Ibanezit joita oon kokeillut on kyllä miellyttänyt. Noista kelluvista/vibroista en sitten tiedä,.. noh jotain RG:tä joskus ajat sitten testailin jossa joku Edge tais olla, enkä diggaillut kyl yhtään. Mutta enpä oikeen kelluvista oo tykänny muutenkaan ikinä sou.. Makuasioita. No, se on ainaskin melko varmaa että jos kammellisen haluaa, siis sellasen jolla tekee jotain ja mikä kestää käyttöä/pitää vireen, niin siihen kantsii panostaa ehkä hivenen enemmän. Halvemmat ja keskihintaisetkin kelluvat taitaa olla pääsääntösesti melkosta kompromissia, joten kyllä kunnon floikkaan kantsii varmaan sitten hieman satsatakin. Luulisin. PRS on olt ainoa testaamani merkki, jonka kitaroissa henk.koht. olen kampiratkaisusta tykännyt Driving by on my way to somewhere else |
Billsner 24.11.2009 10:50:14 | |
---|
Krice: Tai onko kukaan. Vai onko se vain internet-meemi, että Edge III on huono. Ei ole internet-meemi. Minä olen testannut. Ei se edge III huono talla ollut. Itseasiassa sitä oli varsin miellyttävä käyttää, mutta vuoden käytön jälkeen se ei enää pitänyt virettä. Sai joka kertaa virittää kun raskaammin käytti kampea. Vaihdatin tilalle edge pro tallan joka nyt on ollut melkein vuoden käytössä ja siinä ei ole ainakaan vielä vireongelmia ilmennyt. Ongelma tuossa edge III oli kuulemma just se että se on tehty halvasta metalliseoksesta. Samaa vikaa kuulemma esintyy muissakin Ibanezin halpis floikka johdannaisissa (edge pro II, lo-trs II). Wrapped in plastic |
HeavyMachinery 24.11.2009 15:39:28 | |
---|
Ah pitkästä aikaa perus hienoa m.net keskustelua.. Pitääkä taso yllä sihen asti kunnes käyn reeneissä hieman soittamassa ja haen matkalla kaupasta sipsejä ja lidlistä kokakolaa joka on kyllä varmasti parempi soundista kuin KKK-marketin vastaava... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
munkero 24.11.2009 16:35:39 (muokattu 24.11.2009 16:37:18) | |
---|
Vastaus otsikkoon: Ei. Mutta asiaan. Jopa vannoutuneena Jackson-miehenä olisin valmis ostamaan 80-luvulla valmistetun vaahteraotelautaisen RG550 jollain ällöllä värillä, jos sattuis olemaan ylimäärästä rahaa. Vaikkapa evo tallaan niin kyllähän sillä soittelis. Ovat siis ominaisuuksiltaan erittäin hyviä, mutta valitettavasti eivät kovinkaan persoonallisia nämä uudemmat... HeavyMachinery: ...lidlistä kokakolaa joka on kyllä varmasti parempi soundista kuin KKK-marketin vastaava... Musta Freeway on jotenkin tunkkasen soundista... Tykkään enempi normi Cocacolasta ja vielä enemmän Pepsin middlepiikistä... Rölöplöp Mä tunnen sen jo kasvavan - GAS:in sisälläin. Hei beibi, saanks mä piirtää Karnaughn kartan sun totuustaulukosta? ;) |
Snapo 24.11.2009 19:29:10 | |
---|
Kannattaa. Freeway limpsasta jää kusinen jälkimaku suuhun. Economy on köyhille. |
HeavyMachinery 25.11.2009 01:14:01 | |
---|
Snapo: Kannattaa. Freeway limpsasta jää kusinen jälkimaku suuhun. Munasta jää kusinen maku suuhun ! (hörppää saksanmiesten kokaiinikolaa) Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |