manjaana 26.09.2009 14:55:50 | |
---|
isojussi: Mä oon kohta kolkyt vuotta, josta viimeiset seitsemän vuotta päätoimisesti säestänyt humalaisten juhlintaa ja yks asia on pyhä: lauteille ei oo asiaa holtittomassa juubassa eikä kaljamukien kanssa. Baryton-B: Puhut nyt ihan eri asiasta. Nyt oli kyse muusikkojen juhlimisesta, eikä yleisön juhlimisesta. Jos Lammilla oli 'säännöt', että vain selvät saavat nousta lauteille, niin sitä en tiennyt. Sorry, jos ollaan aiheesta sivussa, mutta kyllä tässä ihmissuhteista ja niiden toimivuudesta kyse on. Mähän nyt en mistään mitään yleensä tiiä, mutta olisiko ideaa, että ihmiset jotka eivät olleet paikalla edes, eivät sotkeentuisi? Muutenkin ao:t voisivat jatkaa yv:nä asian selvittelyä, jos siinä jotain selviteltävää vielä on. Tälleen saataisi tämä mnetti rauhoitettua olennaiselle taas.., eikös? -diu diu- |
mack the knife 26.09.2009 15:49:35 | |
---|
Baryton-B: Puhut nyt ihan eri asiasta. Nyt oli kyse muusikkojen juhlimisesta, eikä yleisön juhlimisesta. Jos Lammilla oli 'säännöt', että vain selvät saavat nousta lauteille, niin sitä en tiennyt. Sorry, jos ollaan aiheesta sivussa, mutta kyllä tässä ihmissuhteista ja niiden toimivuudesta kyse on. No vittu ei ollu tuollaisia sääntöjä. Mitä sä jankkaat. COVS n:o 1. |
Timi 26.09.2009 16:14:27 | |
---|
Jippii!Verta pakkiin.Kunnon rähinä päällensä. Vaikea.Mutta varma! |
Pete V. 26.09.2009 16:15:32 | |
---|
Ooo-koo, juu, juu, jne. ... ja, taas sitten RAUHAA, ja ihan sulassa sovussa SIIRRYTÄÄN Lammi -ketjuun ... ja, jännäämään, mitähän tässä nyt sitten mahdankaan keksiä sinne kirjoitella ... Palailen tämän ketjun varsinaisiin aiheisiin, kunhan tässä itsekin tuon toisen "asiapeikon" kohonneista verenpaineista rauhoitun ... |
Baryton-B 26.09.2009 18:01:03 | |
---|
mack the knife: No vittu ei ollu tuollaisia sääntöjä. Mitä sä jankkaat. Vittu, vittu COVS n:o 1. lukee nyt tarkemmin. Se oli isojussi joka sanoi, ettei 'lauteille' tulla kännipäissään. "EWI4000s ei tarvitse ansatsia" |
isojussi 27.09.2009 07:25:37 | |
---|
manjaana: Mähän nyt en mistään mitään yleensä tiiä, mutta olisiko ideaa, että ihmiset jotka eivät olleet paikalla edes, eivät sotkeentuisi?... Ääähhh - Manjis mai friend - mää nyt alun perinkin ajattelinkin asiaa yleisellä tasolla, en tod vaan yhden insidentin kohdalta. Toi yks reliikki ny vaan kaivelee muinaisten foiniikkialaisten aikast asiat esiin, kun halus syyttää mua väkivaltaseks. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 27.09.2009 07:28:55 (muokattu 27.09.2009 07:31:54) | |
---|
Baryton-B: Vittu, vittu COVS n:o 1. lukee nyt tarkemmin. Se oli isojussi joka sanoi, ettei 'lauteille' tulla kännipäissään. Sullako ei oo humalan tasolle kun kaks vaihtoehtoo: "tolkuton juuba" (mun ilmasu) ja vesiselvä? Jos näin on, että joka kerta viinan kanssa pelatessaan menee muisti ja tolkku, niin eikös siinä oo jo kysymys alkoholiongelmasta? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Pete V. 27.09.2009 10:23:55 | |
---|
Taas, kerran, eikö se SIIRTYMINEN sitten vaan mitenkään luonnu! Olen kirjoitellut Lammi -ketjuun, nyt itsekseni jo muutaman lisäkommentin tähän ko. "asiapeikkooni", ja täällä vaan jatketaan ... niinkuin KanttoriPiiparinen tuossa jo mainitsi, ja mainittu viitehän löytyy ketjun 1. sivun alusta! KanttoriPiiparinen: Koettakaa nyt jotenkin edes yrittää pysyä aiheessa jonka aloittaja antoi. Täällä on nyt vallalla semmoinen meininki kuin maalaishäissä 50-luvulla: -Juostiin ja kustiin, eikä pidetty mistään kiinni. |
Pete V. 27.09.2009 11:34:20 (muokattu 27.09.2009 11:41:16) | |
---|
Hei, kaikki tämän ketjun "asia-aktiivit"! Tässäpä jotain aihepiiriin liittyvää, joskin suomalaista soittajistoa hyvinkin kaukaa liippaavaa, mutta jotain ehkä ... http://www.hs.fi/juttusarja/hakkine … +Arto+Silvio+ja+Kanye/1135249558244 Niin, ja lukekaapa artikkeliin liittyvä keskustelu, tällä hetkellä 42 kirjoitelmaa, valkenee montakin ehkä muuten "pimennossa" ollutta "faktaa", ihmisistä ja asiasta sinänsä ... |
Baryton-B 27.09.2009 19:09:52 | |
---|
Baryton-B: Vittu, vittu COVS n:o 1. lukee nyt tarkemmin. Se oli isojussi joka sanoi, ettei 'lauteille' tulla kännipäissään. isojussi: Sullako ei oo humalan tasolle kun kaks vaihtoehtoo: "tolkuton juuba" (mun ilmasu) ja vesiselvä? On, 0 promillesta alkoholimyrkytykseen asti. "Kännipäissään" ei mun ilmaisussa tarkoita tolkutonta humalaa. Sovitaanko, ettet ala opettamaan minua alkoholiongelmista. Taidan olla siinä hommassa hiukan kokeneempi papparainen, kuin sinä...vaikka nykyisin raivoraitis olenkin. Jos näin on, että joka kerta viinan kanssa pelatessaan menee muisti ja tolkku, niin eikös siinä oo jo kysymys alkoholiongelmasta? Ei, jos se tapahtuu tarpeeksi harvoin. Ja vaikka olisikin, niin mitä sitten? ...ei alkoholiongelmaa niska-perse otteella paranneta? "EWI4000s ei tarvitse ansatsia" |
isojussi 27.09.2009 20:11:11 | |
---|
Selkäänpuukottamisen jälkeen toiseks parhaiten musta saa "kaverin" laittamalla mun suuhun asioita, joita en oo sanonu. Lopeta Euphooniumi ajoissa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Pete V. 27.09.2009 21:00:09 | |
---|
Pete V.: Taas, kerran, eikö se SIIRTYMINEN sitten vaan mitenkään luonnu! Siis ... jonnekin, mihin vaan muualle ... |
Pete V.: Siis ... jonnekin, mihin vaan muualle ... Siirry ihmeessä johonkin, niin voi lukea muittenki kirjoituksia. Humppajyrä |
jon lord 27.09.2009 21:15:12 | |
---|
Tankero: Siirry ihmeessä johonkin, niin voi lukea muittenki kirjoituksia. Hihaaa!! Nyt tuli asiaa. COVS jäsen N.o 3 |
Baryton-B 27.09.2009 21:26:19 | |
---|
isojussi: Selkäänpuukottamisen jälkeen toiseks parhaiten musta saa "kaverin" laittamalla mun suuhun asioita, joita en oo sanonu. Hehee, taisit paljastaa juuri erään henkilön sisäpiiristä! No näinhän sitä oppii kehen voi luottaa. Lopeta Euphooniumi ajoissa. Suomessa on sananvapaus muillakin kun sulla. "EWI4000s ei tarvitse ansatsia" |
isojussi 27.09.2009 21:40:44 | |
---|
Baryton-B: Suomessa on sananvapaus muillakin kun sulla. Vapauteen kuuluu myös vastuu puheistaan - niin meillä miehillä kuin teillä muillakin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Baryton-B 27.09.2009 22:09:37 | |
---|
isojussi: Vapauteen kuuluu myös vastuu puheistaan - niin meillä miehillä kuin teillä muillakin. Huono vitsi, mutta kiva kuulla, että "meitä muitakin" on enemmän mielestäsi kuin minä yksin. Saako kysyä onko paljonkin? Omasta mielestäni vastaan puheistani ja olen valmis menemään käräjille puolustamaan niitä. Mutta me olemme molemmat jääviä tässä asiassa. Yleensä tämän tapaisissa 'turhissa' väittelyissä se on fiksuin joka ekana lopettaa. Sinun kanssasi on todella vaikeaa olla fiksu. "EWI4000s ei tarvitse ansatsia" |
Pete V. 27.09.2009 22:18:26 | |
---|
Tankero: Siirry ihmeessä johonkin, niin voi lukea muittenki kirjoituksia. Jaa, siis, minäkö ... olen perustanut tämän ketjun asiallista ja vaikka vakavampaakin aihetta varten, enkä miksikään taistelutantereeksi ... Siispä, ne joilla ei ole tämän aihepiiriin asiaa, voisivat SIIRTYÄ jonnekin muualle niihin satoihin muihin ketjuihin, jotka jo on "saastutettu" pelkällä v:llä, m:llä, p:llä ja vaikka millä! Ja, tätä ketjua ei heikkohermoisten edes kannata yhtään seurata ... |
isojussi 27.09.2009 22:20:16 | |
---|
Baryton-B: .... Sinun kanssasi on todella vaikeaa olla fiksu. Mitä suotta - senkun oot vaan oma ittes, Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Baryton-B 01.11.2009 18:20:33 | |
---|
Baryton-B: ....Sfnetissä on kirjoittamassa ihan oikeita sekopäitäkin, mutta ei niitä pois ajeta. Niiden jutut vaan jätetään lukematta tai ei kommentoida. Jotkut uudet innostuvat väittelemään heidän kanssaan, mutta ei se muita häiritse... Mutta nyt rikkoutuikin sopu. Eräs sinne kirjoittava lähetti minulle privat postia ja kertoi, että eräs sekopää sfnet-foorumilla (missä minäkin kirjoittelen) haastoi hänet oikeuteen kunnianloukkauksesta. Korvausvaatimus 5000 euroa ja vähintään 2-vuotta vankeutta. Toki siellä juttu ylittää hyvän maun lähes päivittäin, kuten niin monessa paikkaa muuallakin netissä. Lupasin puolustaa kaveriani oikeudessa, jos juttu sinne asti etenee. "EWI4000s ei tarvitse ansatsia" |