velsa 25.09.2009 13:03:03 | |
---|
stratomaster: Ja mä kun ajattelin, ettei kukaan huomaa. täällä huomataan kaikki..8D!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Väsykäsi 25.09.2009 16:44:48 | |
---|
No tällästä sitten tälläkertaa. Asensin koneelle Guitar rig 3 LE:n ja saundit on hyvät. En yhtään ihmettele miksi ihmiset tykkää Stratoista nää nyt vaan on niin kivoja. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
nipatzki 25.09.2009 19:01:17 | |
---|
Ride On Mules. |
padaa@dadaa! 25.09.2009 22:13:17 | |
---|
Olipas kovia vetoja skabassa. Yksi kiipparisti oli sopivasti sekoittamassa pakkaa. Missä on fonistit, missä on soolobasistit, missä on cuican vinguttajat? |
blaekie 25.09.2009 22:49:48 | |
---|
leofenkku: blaekie: Hallitut kampeilut vie tän pisteille. Vaikkei pisteitä nyt sit tullukkaan, ni kiits kuitenkin. Kampea ei Telessä ole, eikä tarvii 8D Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
blaekie: Vaikkei pisteitä nyt sit tullukkaan, ni kiits kuitenkin. Kampea ei Telessä ole, eikä tarvii 8D Ohos..arvostelin vedot yhdellä kuuntelulla ja äkkiseltään mun korvaan kuulosti siltä kun ottaa oktaaviliukua bassokieliltä ja painaa kampea samaan aikaan. EDITTIÄ: Nyt laitettu blaekielle se piste kun kerran luvattin. |
blaekie 25.09.2009 23:14:16 | |
---|
LeoFender: Ohos..arvostelin vedot yhdellä kuuntelulla ja äkkiseltään mun korvaan kuulosti siltä kun ottaa oktaaviliukua bassokieliltä ja painaa kampea samaan aikaan. EDITTIÄ: Nyt laitettu blaekielle se piste kun kerran luvattin. Hö, no ehän mä nyt noista pisteistä, laita piste takas sinne minne se kuulukin. Tuo "Kampi" juttu vaan huvitti. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
latuska90 25.09.2009 23:21:28 (muokattu 25.09.2009 23:25:14) | |
---|
LeoFender: latuska90: Kaikenkaikkiaan hyviä vetoja skaba poikinut. Alan ehkä toistelemaan itseäni. Tää lause ei taida nyt ihan kertoa mun soitosta. Edit: Eku joo, sää ilmaisit ton muutamalle muullekin, mielestäsi hyvälle vedolle... "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
padaa@dadaa! 25.09.2009 23:44:16 | |
---|
latuska90: Tää lause ei taida nyt ihan kertoa mun soitosta. Edit: Eku joo, sää ilmaisit ton muutamalle muullekin, mielestäsi hyvälle vedolle... Joo...kirjoitin saman jutun useampaan kertaan, kun tein arvioni kertakuuntelulla enkä hajasävelanalyysinä. Enemmän juttua olisi tullut jos vedossa olisi ollut vaikkapa tritonusta, takaperin soitettuja luuppeja tai kitaran sijasta soittimena olisi ollut perseeseen hinkattu ribbon controller. Nyt kun oli 25 vetoa ja suurin osa hyviä, nyt lyhyet ja positiivista mielialaa tukevat kommentit. |
blaekie 25.09.2009 23:52:10 | |
---|
LeoFender: Joo...kirjoitin saman jutun useampaan kertaan, kun tein arvioni kertakuuntelulla enkä hajasävelanalyysinä. Enemmän juttua olisi tullut jos vedossa olisi ollut vaikkapa tritonusta, takaperin soitettuja luuppeja tai kitaran sijasta soittimena olisi ollut perseeseen hinkattu ribbon controller. Nyt kun oli 25 vetoa ja suurin osa hyviä, nyt lyhyet ja positiivista mielialaa tukevat kommentit. hehe, asiaa .. hajasävelanalyysiä .. 8D (Jope Ruonansuun kainuulaispainotteisena äännöksinä) Noita Ribbon Contttttrollereita oli joskus vissiin vanhoissa tulostimissa joskus, mut ei niitä persiisiin kyllä hinkattu , hoho. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
padaa@dadaa! 26.09.2009 00:01:51 | |
---|
blaekie: Noita Ribbon Contttttrollereita oli joskus vissiin vanhoissa tulostimissa joskus, mut ei niitä persiisiin kyllä hinkattu , hoho. http://www.youtube.com/watch?v=wv5f5P5VbIc&feature=related Tässähän sitä 1:30 alkaen. Vaikka youtube-linkeillä ei pitäisi tätä ketjua täyttää mutta laitetaan kun aiheessa ollaan. Onko Keith Emerson sitten roots-mies....luultavasti jossain vaiheessa uraansa on bluesia pimputtanut. |
rattledad 26.09.2009 00:04:23 | |
---|
LeoFender: missä on cuican vinguttajat? Potevat jännetupen tulehdusta? "Opinions are like elbows, almost everyone has at least two!" |
blaekie 26.09.2009 00:20:07 (muokattu 26.09.2009 09:51:29) | |
---|
joo linkit poies Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
padaa@dadaa! 26.09.2009 11:08:23 | |
---|
fisherman67: Hieman häiritsee tuo särön ja kaiun "liika" käyttö roots -musassa, vaikka se soitosta pikkasen "helpompaa" tekeekin.
Itse välttelen liikaa särön käyttöä. Tässä vedossa käytin kompressoria, joka helpottaa omalla tavallaan soittoa, mutta samalla tekee soundista kuminauhamaisempaa. |
J.Hollström 26.09.2009 11:18:07 | |
---|
fisherman67: Hieman häiritsee tuo särön ja kaiun "liika" käyttö roots -musassa, vaikka se soitosta pikkasen "helpompaa" tekeekin. Soitto ei tule helpommaksi, mutta virheet on helpompi peittää niiden alle. Musiikissa ja elämässä ei pidä tehdä virheitä. |
BigPapa 26.09.2009 11:28:13 | |
---|
Hieman häiritsee tuo särön ja kaiun "liika" käyttö roots -musassa, vaikka se soitosta pikkasen "helpompaa" tekeekin. Mun käsittääkseni näitä kaiku ja särö systeemeitä on käytetty bluesissa jo vuosikymmeniä. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
padaa@dadaa! 26.09.2009 11:30:20 | |
---|
BigPapa: Mun käsittääkseni näitä kaiku ja särö systeemeitä on käytetty bluesissa jo vuosikymmeniä. Taisi jo Muddy Waters puhkoa reikiä kalvoon. |
BigPapa 26.09.2009 11:57:10 (muokattu 26.09.2009 12:28:40) | |
---|
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
liljam 26.09.2009 12:29:28 | |
---|
BigPapa: Nyt ei tartte puhkoa kun just tuli se Colorsound Overdriver, alkuperäistä sarjaa ilman mastervolumea. Tarkalleen tälläinen: http://files.effectsdatabase.com/ge … /colorsound_overdriver-wide_001.jpg onks tolla mastervolalla saundin "väriin" jotakin vaikutusta. En oo päässy testaamaan tollasta alkuperäistä. Hyvänkuuloista saundia tuntuu ylipäänsä colorsoundin pedaalista irtoavan. ei muuta ku eteenpäin |
Illu 26.09.2009 12:33:56 | |
---|
BigPapa: Nyt ei tartte puhkoa kun just tuli se Colorsound Overdriver, alkuperäistä sarjaa ilman mastervolumea. Tarkalleen tälläinen, mutta siistimmässä kunnossa: http://files.effectsdatabase.com/ge … /colorsound_overdriver-wide_001.jpg Nyt kun aiheeseeh päästiin, niin onko noista Colorsound Tone Bendereistä kellään kokemuksia? Fuzzikin himottelisi jossain vaiheessa. Siinä missä minä apua tarvin, siinä on ihmisapu turhaa. |