Aihe: ibanez gax kepit
1
g1player
02.03.2004 09:59:54

Niin onko jollain kokemusta nuista kepeistä kannattaako ostaa ns. kakkos kitaraks?
"Homous on sairaus mutta lesbous on taidetta?"
Volle
02.03.2004 10:19:45
Mulla on GAX70. Ihan ok vehje. Virittimet, mikit ja hardware eivät ole järin laadukkaita, mutta eipä kitaran hintakaan päätä huimaa. Pari vuotta mulla on toi ollut ja potikat alkavat olemaan hajalla, nekin pitäisi uusia. Sen verran täytyy sanoa kuitenkin, että Epin Les Paul Standardin möin pois mielummin kuin tämän, osin siksi, että siitä sai enemmän rahaa, mutta toki myös siksi, että tämä on mielestäni parempi. Tällä hetkellä omassani on tallassa DiMarzion super distortion ja otelauta on koverrettu 12. nauhaan asti, eli ihan alkuperäinen keppini ei enää ole.
Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu.
Leo80
02.03.2004 11:11:02
Heps!

Mulla taittaapi olla toi samainen GAX70 (,jos se on se malli joka muistuttaa hitusen Gibsonin Les Paul DC:tä?), ja voin kyl suositella sitä kakkos kepiksi. Hitusen omani rätisee parista nauhanvälistä ja on se vähän kaulapainotteinen, mut muuten ihan jees.
"Mutta kaikkihan erehtyvät joskus. Miksi lyijykynän päässä muuten olisi kumi?"
g1player
02.03.2004 11:22:52

Joo kyllä se varmaan on sit ihan varteen otettava vaihtoehto varsinkin jos siihen vaihtaa vaik dimarzion talla mikiks...
Ja tarkoitinkin juuri niitä jotka ovat hintaluokaltaan 300-400e
Kapane
02.03.2004 17:34:33

mulla on gax75.

on aikas nätti keppi. tykkään ite tosta double cut mallista. sandi on halpis kitaraks kohdallaan ja kaula on paras kaula mitä olen ikinä soittanut. missään muussa kitarassa ei ole näin hyvin käteeni soipivaa kaulaa. d viritin on kitaran suola ja todella käyttö kelpoinen . ja kun vireen niiden välillä säätää kohileen ei se hirveevti heilu, vaikka sitä kuin rämppäis eestä deehen. hyvä kitara kaikin puolin. jakki pitää vaihtaa kyllä... mutta tuo rikkimenevä jakki on ibojen tyyppi ongelma.
"Floyd Rose is not Axl's geeky older brother"
g1player
03.03.2004 09:33:38

joo kiitos nyt... täytyy viä miettiä et ostaako vai säästääkö rahan autoon...:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)