moderndrummer88 24.09.2009 22:36:32 (muokattu 24.09.2009 22:38:33) | |
---|
Ei muuta kuin linkkejä kehiin, joissa on teikäläisten mielestä toimivaa splashien käyttöä perusrokissa..! Mieluusti tsekkaan.... E: Itselle ei nimittäin tule kyllä mitään mieleen. Nyt siis ei mitään Policea, vaan ihan perus-esa rokkia, Gunnarit, Zeppelin, Foo Fighters -osastoa. Relaxin' At Camarillo... |
sahkuifk 24.09.2009 22:45:02 | |
---|
Big Countryn rumpali käytteli, mutta ei se nyt ihan perushuttua kai sitten ollu... On se nyt kristuus sentään notta jos mää tuosta polokaaseen ja tuonne huitaasen niin jonsei siitä kohoren lähäre boogie juoksemahan niin onhan se ny kumma. |
Kailis 24.09.2009 22:45:28 (muokattu 24.09.2009 22:46:23) | |
---|
moderndrummer88: Eipä sitä oo kummallekkaan käyttöä missään perusrokissa ja popissa, ei niitä millään levyilläkään kuule. Ai nyt se on pelkkä perusrock? Rajataan lisää; kuinka monessa AC/DC:n biisissä käytetään splashia? No niin, mä voitin =D |
moderndrummer88 24.09.2009 22:47:41 (muokattu 24.09.2009 22:48:53) | |
---|
Kailis: Ai nyt se on pelkkä perusrock? Rajataan lisää; kuinka monessa AC/DC:n biisissä käytetään splashia? No niin, mä voitin =D No näinhän sitä aloitusviestissä pohjustettiin. Ainakin mä sain käsityksen, että oli tarkoitus miettiä miten jossain ihan perusrokin soitossa toimii splashit. Relaxin' At Camarillo... |
Kailis 24.09.2009 22:49:31 | |
---|
Perusrokissa siis ei tarvita. Mutta saako käyttää silti? |
moderndrummer88 24.09.2009 22:52:19 | |
---|
Kailis: Perusrokissa siis ei tarvita. Mutta saako käyttää silti? Jos on puhdas omatunto asian suhteen :) Relaxin' At Camarillo... |
markkuliini 24.09.2009 22:53:41 | |
---|
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
moderndrummer88 24.09.2009 22:57:13 | |
---|
Relaxin' At Camarillo... |
markkuliini 24.09.2009 22:58:29 | |
---|
moderndrummer88: Äläpäs nyt lue kuin piru raamattua näitä mun kirjoituksia. Eli jos se splash on keikalla parin biisin ajan "väärin" päin kiinni setissä, siihen kohdistuu noin kymmenisen iskua varmaan silloin, jos sitäkään. Tiheästikkin treenaavalla ja keikkailevalla rumpalilla noi osumamäärät jää niin vähäiseksi, että tuskin se niistä iskuista pitkälläkään aikavälillä hajoaa, jos ei ole valmistusvirhettä ja osaa järjellisellä dynamiikalla soittaa sitä. 1) Piru raamattua-kortti pelattu liian kevein perustein! 2 min. jäähy! :) 2) Mitä tuo "lue kuin piru raamattua" edes tarkoittaa? En ole ikinä sitä tajunnut. Diggaillen lukee itsestään pahistarinoita? 3) Vitsiksi oli tuo mun aiempi kirjoitus tarkoitettu. Jos et tajunnut, niin älä lue kuin pir...eiku ei mitään... 4) Mun logiikalla splash ei hajoa pitkään johtuneesta rasituksesta, vaan helpostikin yhdellä lyönnillä. 5) Miksei kukaan huomaa sitä, että logiikka tässä on se, että sama se yhdelle splashille. NE KUN EI MAKSA PALJON MITÄÄN verrattuna johonkin crashiin vaikka? "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
moderndrummer88: Mutta tässähän ne on sillä ainoalla sallitulla tavalla eli crashien päällä nurin päin ;) Ei vaan, tota missäs Kissin biisissä tuota splashien käyttöä voi kuulla...? En minä tiedä. Ei ole tuota Kissiä tullut ikinä kuunneltua. Varmaan livenä vaikka missä biiseissä kun molemmilla noita riittää. Sitä paitsi taitavat olla Ericillä EFX-peltejä, eli sellaisia todella paksuja, kellomaisia. Kyllä mäkin niitä tolleen voisin laittaa jos ilmaiseksi saisin. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
moderndrummer88 24.09.2009 23:07:57 | |
---|
markkuliini: 1) Piru raamattua-kortti pelattu liian kevein perustein! 2 min. jäähy! :) 2) Mitä tuo "lue kuin piru raamattua" edes tarkoittaa? En ole ikinä sitä tajunnut. Diggaillen lukee itsestään pahistarinoita? 3) Vitsiksi oli tuo mun aiempi kirjoitus tarkoitettu. Jos et tajunnut, niin älä lue kuin pir...eiku ei mitään... 4) Mun logiikalla splash ei hajoa pitkään johtuneesta rasituksesta, vaan helpostikin yhdellä lyönnillä. 5) Miksei kukaan huomaa sitä, että logiikka tässä on se, että sama se yhdelle splashille. NE KUN EI MAKSA PALJON MITÄÄN verrattuna johonkin crashiin vaikka? Noni. Voitit, palkinto tulee sit postissa myöhemmin :) Relaxin' At Camarillo... |
markkuliini 24.09.2009 23:09:50 | |
---|
Mut, oikeasti, mitä se piru raamattua-sanonta tarkoittaa? Kuka tietää alkuperän ja tarkoituksen? Nyt alkoi kiinnostamaan. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
moderndrummer88 24.09.2009 23:13:14 | |
---|
markkuliini: Mut, oikeasti, mitä se piru raamattua-sanonta tarkoittaa? Kuka tietää alkuperän ja tarkoituksen? Nyt alkoi kiinnostamaan. Tulkitsee asioita vähän valikoivalla mielellä ja kääntää kaikki jutut niin päin, että ne ajaa sitä omaa asiaa vaikka tämä ei ole tekstin tarkoitus alun perin. Kääntää asiat sellaiseksi miksi niitä ei ole tarkoitettu... Relaxin' At Camarillo... |
Bacchus 24.09.2009 23:14:18 | |
---|
markkuliini: Mut, oikeasti, mitä se piru raamattua-sanonta tarkoittaa? Kuka tietää alkuperän ja tarkoituksen? Nyt alkoi kiinnostamaan. Luultavasti juontaa juurensa jostain ristin palvojien tragikoomisesta yrityksestä laistaa Raamatun ilmiselvien epäkohtien selittämisestä. Tulkitaan siis Raamattua saatanallisin silmin, tarttuen epäkohtiin ja yrittämättä ymmärtää suurempia linjoja. Toisin sanoen, luetaan sitä älykkäästi. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
OPJ1974 24.09.2009 23:17:39 (muokattu 24.09.2009 23:24:50) | |
---|
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
markkuliini 24.09.2009 23:20:38 | |
---|
Eli on siis aivan soveliasta ja tarkoituksen mukaista ja ironisella tavalla älykästä käyttää kyseistä sanontaa miten haluaa, miten sen vain parhaaksi tilanteeseen sopien saa väännettyä. :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Bacchus 24.09.2009 23:23:40 | |
---|
markkuliini: Eli on siis aivan soveliasta ja tarkoituksen mukaista ja ironisella tavalla älykästä käyttää kyseistä sanontaa miten haluaa, miten sen vain parhaaksi tilanteeseen sopien saa väännettyä. :) Nyt sä luet näitä tekstejä kuin piru raamattua! Eli juuh. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
markkuliini 24.09.2009 23:25:43 | |
---|
Bacchus: Nyt sä luet näitä tekstejä kuin piru raamattua! Eli juuh. I'm natural born bible-as-devil-reader! "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
OPJ1974 24.09.2009 23:26:12 | |
---|
Bacchus: Toisin sanoen, luetaan sitä tarttumalla kaikkeen epäolennaiseen sanomassa ja vääristämällä sanoma omiin tarkotusperiinä sopivaksi. Näin minä sen näen. Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
markkuliini 24.09.2009 23:30:35 (muokattu 24.09.2009 23:31:13) | |
---|
OPJ1974: tarttumalla kaikkeen epäolennaiseen sanomassa ja vääristämällä sanoma omiin tarkotusperiinä sopivaksi. Näin minä sen näen. Paitsi tehokkaampaa pirulle ei ole tarttua kaikkeen epäolennaiseen, vaan napata vain ne tärkeimmät. Niinkuin minä juuri nyt! :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |