Aihe: Omituisimmat musiikkimieltymyksenne
1 2 3 4 5
Viceroy
29.02.2004 14:53:08

Pet Shop Boysin kanssa olen aika yksin.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
kid ego
29.02.2004 15:52:44
Frank Zappa taitaa olla näistä se päällimmäisin. Myös Steve Vain varhaisin tuotanto on melko kummallista kauraa, varsinkin Flex-Ablen aikainen hälämölö. Huumorimusiikki on mulle kirosana, mutta Tenacious D on silti suurimpia suosikkejani. Tosin se on oikeastikin hyvää musaa. On on!! 80-luvun nyyhkyballadit rocks, tosin se ei ole kaappiluuranko vaan ihan julkista tietoa.
Kääk!! Olen Ankka!!
maelstrom
29.02.2004 15:58:59
Village People...
On ässäarpa syntyä Suomeen.
Jimmy K
29.02.2004 16:10:30
Nine Inch Nails voisi olla, sinäänsä tuossa mitään outoa ole, mutta kun se sekoitetaan muun kuuntelemani musiikin sekaan niin on se aika yksinäisen näköinen
sepeli
02.03.2004 12:10:08
Itse tykkään hyvin paljon vanhasta pelimusiikista. Erityisesti NESin Mega manit ja Ducktalesit sisältävät joitakin mielettömän hyviä biisejä.

Samoin. Varsinkin nykyään kun olen emulaattoriretroilija niin huomaa että melkein jokaisessa vanhemmassa pelissä on aivan loistavia muzakkeja. Kannattaa käydä katsomassa Project X. Megamanin musiikit sovitettuna oikeille soittimille. Tai jotain. http://www.zebox.com/projectx/

Vesku Loirin Eino Leino - tulkinnat

Itsekin kuuntelen näitä paljonkin. Vesku on rankka. Samoin tuo Loirin Junnu Vainio - levy on ollut kuuntelussa.
Pistä jakusto passiin.
depe
02.03.2004 12:23:17
Britney Spearsin uusi videohitti Toxic on aivan järkyttävän kova. Ei mittään järkee.

No niin on. Britney ei sittenkään ole menettänyt otettaan.
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
Kjukka
02.03.2004 12:36:13

Pet Shop Boysin kanssa olen aika yksin.

Vanha PSB on aivan loistavaa! Samoin kuin vanha Roxette! :)
Once again this life is giving me the darkest day there is / No explanations, we both know you made me feel like this / And if you really care so much about me as you always said / You can always bring flowers to my grave when I'm dead
scath
02.03.2004 12:51:36

dj Bobon Chihuahua ja Shampoo( ei välttämättä kukaan enää muista, niillä oli yksi hitti 90-luvun puolivälissä, we're in trouble)
Du siehst so sexy aus, wenn du luftgitarre spielst.
Mage
02.03.2004 13:18:07
Jani:
Janos Valmunen Toi on aika paha. :-) buuuussipüsakilla

Meikäläistä on ihmetelty Bob Log III:n kuuntelusta. Mies joka laulaa moottoripyöräkypärä päässä puhelinluurimikrofonin kautta ei voi olla huono, eihän?

Tykkään myös kuunnella naisia joilla on persoonallinen ääni(eteenkin suomalaisia): Marjo Leinonen, Papu ja pojat, Anna ja Muska Babitzin, Maarit ja Saara Suvanto
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
oulukyllosa
02.03.2004 14:19:38

Jaakko Teppo - Ruikonperän multakurkku
---"play some skynyrd,man!"---
Aerodactev
02.03.2004 14:21:18
Ai joo, eestipunk saa aina muiden ihmisten hymyt huulille. Hemmettiä sentään.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
poppamies
02.03.2004 14:23:59

No selkeästi "omituisin" levy minkä ole hankkinut on Immigrés, suomen maahanmuuttajien kokoelmalevy joka muistaakseni ilmestyi 1997.
Radiosta tuli (suomen)senegalilaisen yhtyeen GALAXY'n kappale joka kolahti välittömästi.
"G-strings are for strippers"
Jaqiwar
02.03.2004 15:18:30

Kaikki huumorimusiikki, elokuvamusiikki ja valikoidut siirappi-pop bändit
Silloin kun rokki soi niin pipari jää!
thestrat
02.03.2004 16:28:05
Kunnon punaniskakantri tyyliin Toby Keith - I love this bar,
Crazy Cavan, Matchbox, Oingo Boingo
Dunga
02.03.2004 16:38:03
No eivät nämä sinäänsä ole (no okei, jotkut on) mitenkään outoja musiikkimieltymyksiä, mutta jos ottaa huomioon, että mitä stereoissani normaalisti soi niin...

- Abba (kaverin kanssa hehkutettu abbaa kalja-illoissa)
- Sugarbabes (vaan ihan helvetin hyviä biisejä ja nättejä tyttöjä)
- Jotkut Britney Spearsin biisit

Sori, olen pahoillani.
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson--
Velko
02.03.2004 16:38:18
70-luvun disco. Bee Gees, Donna Summer...

Järkyttävää on, että minulla on hyllyssä Weather Girlsin kokoelma, ja kaiken lisäksi It's Raining Men on minusta hirmu kova biisi.
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
Jani The Rock
02.03.2004 17:03:26

Jaakko Teppo - Ruikonperän multakurkku

Nuttin` weird here.
Rough and tough and plenty mean.
xulu
02.03.2004 21:49:56

Soundtrackeja ja noisea
If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche
Tapio79
03.03.2004 12:10:06
Ai joo, eestipunk saa aina muiden ihmisten hymyt huulille. Hemmettiä sentään.

Onko sillä sektorilla muitakin hyviä bändejä kuin J.M.K.E., joka on aivan mainio orkesteri? Suositelkaa, jos tiedätte.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)