Rootteri 11.03.2009 18:54:28 | |
---|
Mihin helvettiin KE-2:t on kadonneet kaikista nettikaupoista? Thomannillakin on vain tuota rumaa swirliä. |
aalataur 11.03.2009 20:29:20 | |
---|
Rootteri: Mihin helvettiin KE-2:t on kadonneet kaikista nettikaupoista? Thomannillakin on vain tuota rumaa swirliä. Ei noita hirveän useassa paikassa tosiaan näe. Thompalla oli snow white KE-2 vähän aikaa sitten mutta se oli ainoa. Tuo swirli tosiaan on pirun ruma, ja vielä kalliimpi kaiken lisäksi. Ehkä Kelly ei ole niin suosittu malli kuin RR/KV? |
Sam Hotman 11.03.2009 21:03:07 | |
---|
Ehkä Kelly ei ole niin suosittu malli kuin RR/KV? Juu, ei ole Kelly kovin suosittu malli. Rhoadseja näkyy joka jampalla, mutta eipä ole montaa Kellyä vastaan tullut. Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski |
munkero 11.03.2009 21:06:39 | |
---|
Ohhoh... Oonkohan edes muistanut raportoida tänne... :D Löytyy siis pari Jacksonia vuodelta -89, Soloist ja Rhoads. Molemmat erittäin hyväkuntoisia ja kuten olettaa saattaa, myös hyvähintaisia... Toistaiseksi kalleimmat ja tärkeimmät kitarat mitä olen omistanut. Eihän näissä mitään muuta vikaa ole kuin se että japsipelit on lähes yhtä hyviä. :D Meikäläisen sivuilla kuva ja artikkelissa tekstiä. Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista... |
KUNU 11.03.2009 22:42:29 | |
---|
aalataur: Ei noita hirveän useassa paikassa tosiaan näe. Thompalla oli snow white KE-2 vähän aikaa sitten mutta se oli ainoa. Tuo swirli tosiaan on pirun ruma, ja vielä kalliimpi kaiken lisäksi. Ehkä Kelly ei ole niin suosittu malli kuin RR/KV? Oletko nähnyt livenä kyseistä väriä? Itsekkään en pitänyt tuota väriä mitenkään hienona, mutta yksi kaunis päivä soitin kyseisellä kepillä ja pakko sano että tuo väri on livenä todella tyylikäs. |
aalataur 12.03.2009 08:38:13 | |
---|
KUNU: Oletko nähnyt livenä kyseistä väriä? Itsekkään en pitänyt tuota väriä mitenkään hienona, mutta yksi kaunis päivä soitin kyseisellä kepillä ja pakko sano että tuo väri on livenä todella tyylikäs. En ole. Thomannin sivuilta vaan katsellut eri kuvakulmista. Voihan se livenä näyttää erilaiselta. Ite tykkään semmosista perusvärityksistä yleensä, esim. tuo snow white KE-2 oli minusta hieno. Hyvin harvoin graafisemmat väritykset on mitenkään älyttömän hienoja. Esim. Jacksonin sivuilta löytyvät kaikki standardigrafiikat on minusta aika rumia. Tollanen olisi ihan hieno kuitenkin: http://metalshopmusic.com/ProductImages/jf2.jpg Mutta en tiedä kyllästyisikö tuohonkin ajan mittaan. |
cross 07.08.2009 22:48:44 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 148 päivää vanhaan ketjuun! Jacksonien aikakin taas nousta! Tänään saapui RR1T ja sopivasti alkoi 3vk kesäloma, tää on nyt yhtä hymyä =) "AMON" belongs to "THEM" |
Tomi_R 09.08.2009 04:15:21 (muokattu 09.08.2009 04:15:53) | |
---|
cross: Huom! Olet kirjoittamassa yli 148 päivää vanhaan ketjuun! Jacksonien aikakin taas nousta! Tänään saapui RR1T ja sopivasti alkoi 3vk kesäloma, tää on nyt yhtä hymyä =) Ai ai ai, kyllä hemmon kelpaa! Onnittelut kepin johdosta ja myöskin hyvästä mausta kitaroiden suhteen. Löytyikö ko. kitara Suomesta, vai pitikö turvautua ulkomaan markkinoihin? Itse olen myös onnellinen RR1t:n omistaja. Kitara on Les Paulin kanssa oma henkilökohtainen suosikkini, niillä soittaminen tuo aina hymyn kasvoille. |
cross 09.08.2009 11:27:27 | |
---|
Tomi_R: Ai ai ai, kyllä hemmon kelpaa! Onnittelut kepin johdosta ja myöskin hyvästä mausta kitaroiden suhteen. Löytyikö ko. kitara Suomesta, vai pitikö turvautua ulkomaan markkinoihin? Itse olen myös onnellinen RR1t:n omistaja. Kitara on Les Paulin kanssa oma henkilökohtainen suosikkini, niillä soittaminen tuo aina hymyn kasvoille. Tänks! Ihan Suomesta löytyi. Kyseinen kapistus kiertänyt ulkomailta suomeen ja taas ulkomaille pariinkin kertaan, nyt ei lähde enää mihinkään! "AMON" belongs to "THEM" |
aalataur 09.08.2009 11:58:24 | |
---|
Nättejä on molempien 2 edellisen postaajan Jänksönit. Musta ja valkoinen on ajattoman tyylikkäitä värejä, ja kyllä sharkfin inlay on se hienoin mahdollinen inlay. Kyllä se USA-versio on vaan kannattava sijoitus vaikka aikasemmin muuta luulin... hyvä japsi ei paljoa häviä, mutta häviää kuitenkin. |
Gizzy 23.09.2009 16:06:58 | |
---|
Mistä löytyisi jamillä hinnalla tuo Jackson SL2H? Get the best, fuck the rest! |
cross 23.09.2009 16:33:06 | |
---|
Gizzy: Mistä löytyisi jamillä hinnalla tuo Jackson SL2H? Täältä torilta tai eBaystä. "AMON" belongs to "THEM" |
aalataur 23.09.2009 19:34:57 (muokattu 23.09.2009 19:35:30) | |
---|
|
ibnz 24.09.2009 08:42:51 | |
---|
|
jokerboy 24.09.2009 18:15:14 | |
---|
|
aalataur 24.09.2009 18:24:29 | |
---|
jokerboy: http://www.drumcityguitarland.com/drumcitygl/stores/1/index.aspx hieman OT:n puolelle menee mutta menköön, onko jollain kokemuksia tuosta nettikaupasta, lähettävätkö edes Eurooppaan(Suomeen) tuotteita? En tiedä, mutta Matt's Music lähettää. Tuolta sivulta pääsee chattiin jossa itse Matt usein vastailee kysymyksiin. |
Joskus reilu vuosi sitten drumcityguitarlandista kyselin, ja tarjosivat fedexiä 285 dollarin kuluilla toimitusvaihtoehdoksi Suomeen. |
jokerboy 24.09.2009 18:38:56 | |
---|
eli siis lähettää, tuolla olisi nimittäin yksi herkullinen Deanin signaturemalli ja sitä kyseistä kitaraa en oo nähny vielä missään yhtä halvalla joten himottaisi tilata... |
syanid 02.10.2009 18:27:19 | |
---|
En tiedä onko oikea palsta tämmöstä kysellä, mutta kysytään nyt kuitenkin,eli olen ostamassa jackson foorumilta nimimerkiltä pebber valkosen rr:n ja kyselisin että onko kukaan asioinut kyseisen tyypin kanssa, eli onko luotettava ja miten mun kannattaa toimia ton maksun suhteen? Time to play |
teukka 02.10.2009 18:41:34 (muokattu 02.10.2009 18:44:03) | |
---|
Pebber on ehdottoman luotettava kaveri. Maksun suhteen sovitte keskenänne. Voi luottaa täysin. EDIT: tsekkaapa kaverin total postit:) Ja on muuten admin vielä. Komee RR1T sulla kiikarissa. There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |