hevikukko 24.09.2009 00:59:03 (muokattu 24.09.2009 08:41:49) | |
---|
No heh!! Dempsey ja Makepeace taistelupari oikeen :D Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
arppah8 24.09.2009 09:17:06 (muokattu 24.09.2009 09:18:03) | |
---|
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
johnny-boy 24.09.2009 09:19:35 | |
---|
Olishan tuo battle homma oikeastikin ihan näpsäkkä idea, ei muuta kuin toteuttamaan:D Uuno pidätkö sinä pikkulinnuista...see riippuu kastikkeesta |
Räkkipeli: Ei mitään tarvetta? Lueppas edellisiä tekstejä. Eikös me juuri sen takia päädytty pidentämään osallistumisaikoja että kaikki varmasti ehtii mukaan? Eli on tarvetta. Se ei oo keneltäkään pois jos ajat on hitusen pidempiä. Jos on sitten niin kärsimätön niin olkoot osallistumatta! Elämä on.. Kun nimenomaan ei ole tarvetta saada jokaiseen kilpailuun jokaista mahdollista soittajaa mukaan. Neljä-viisi arki-iltaa ovat ihan riittävä aika alle minuutin tuotoksen tekemiseen ja pari viikonlopun päivää ihan tarpeeksi muutaman klipin kuuntelemiseen ja niistä parhaiden poimimiseen. Jos ei tuossa ajassa homma onnistu, niin ei vain osaa ja pitää harjoitella lisää. Totta kai näitä mattimyöhäsiä mummon hautajaisista ja mahataudeista aina riittää, mutta senhän takia sieltä avautuu uusi skaba joka viikko! Näiden turhien säätämisien takia tää alkaa nyt taas taipua sille jucciz-linjalle, jossa opetetaan tyttölapsetkin kusemaan seisaaltaan. Hyvää syksyn jatkoa räkkipelille! Tuo battle-ideahan on hyvä. Kätevin minusta olisi sellainen GuitarWar.com-tyyli, jossa haastettaisiin toinen soittaja joko samalla taustalla tai itsesävelletyllä samaan tyylilajiin sopivalla pätkällä. Se vaatisi kuitenkin varmaan uuden ja erillisen skabaosion tälle palstalle. "Loppujen reaktiot mua ei suoranaisesti kiinnostakaan. Jos joku tahtoo suuttua ja vetää herneet nenään, be my guest." - Pakkomielteinen urpo Jucciz kertoo perseilystään |
Räkkipeli 24.09.2009 13:11:19 | |
---|
Kontiak: Kun nimenomaan ei ole tarvetta saada jokaiseen kilpailuun jokaista mahdollista soittajaa mukaan. Neljä-viisi arki-iltaa ovat ihan riittävä aika alle minuutin tuotoksen tekemiseen ja pari viikonlopun päivää ihan tarpeeksi muutaman klipin kuuntelemiseen ja niistä parhaiden poimimiseen. Jos ei tuossa ajassa homma onnistu, niin ei vain osaa ja pitää harjoitella lisää. Totta kai näitä mattimyöhäsiä mummon hautajaisista ja mahataudeista aina riittää, mutta senhän takia sieltä avautuu uusi skaba joka viikko! Näiden turhien säätämisien takia tää alkaa nyt taas taipua sille jucciz-linjalle, jossa opetetaan tyttölapsetkin kusemaan seisaaltaan. Hyvää syksyn jatkoa räkkipelille! Tuo battle-ideahan on hyvä. Kätevin minusta olisi sellainen GuitarWar.com-tyyli, jossa haastettaisiin toinen soittaja joko samalla taustalla tai itsesävelletyllä samaan tyylilajiin sopivalla pätkällä. Se vaatisi kuitenkin varmaan uuden ja erillisen skabaosion tälle palstalle. Ootkos tullu ajatelleeksi että kaikki (muk.luk. minä) ei yksinkertaisesti pysty viikolla tekemään nauhotuksia aina. Viikonloppuna sitten yleensä kerkee. Ja kaks päivää on niin pieni ero ettei siitä vaan yksinkertaisesti tule ongelmaa. Ja jos luulet että nää systeemit muuttuu vaan sillä että sulle tulee liikaa fläshejä jostain Jucciksesta niin on aika kehno syy. :D Ja veikkaan että suurempi osa on mun kans samalla linjalla siitä asiasta, että osallistuminen koko viikon mittasella ajalla on parempi kuin sidottu arkipäiviin eikä tuota ongelmia. Ja miksi se muutenkaan sulle on niin tärkeä juttu jos et kerran osallistukkaan näihin skaboihin? "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
Vladi 24.09.2009 21:59:05 | |
---|
Hienoa että idea saa kannatusta. Mä kehittelen ideaa tässä, mietin sääntöjä ja koitan väsätä taustan. Palaillaan astiaan tässä parin viikon sisällä. Kyllä se siitä. |
Väsykäsi 24.09.2009 22:08:21 | |
---|
Vai olisko semmonen jami muotonen. Missä laitetaan tausta esim. pikaviesteillä kiertämään yksi kerrallaan. Esim. Ihmiset ilmoittautuvat ja ilmoittautumis järjestyksen mukaan tehtäis postituslista. Karkeasti: Seppo on n.1 hän soittaa soolon miksaa sen taustaan ja lähettää Erkille (n.2) hän soittaa, miksaa ja lähettää kolmoselle jne. Jokainen soittaisi minuutin soolon ja osallistujoiden määrän perusteella katottaisiin taustan pituus jotain sellaista. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
Vladi 24.09.2009 22:21:27 | |
---|
Väsykäsi95: Vai olisko semmonen jami muotonen. Missä laitetaan tausta esim. pikaviesteillä kiertämään yksi kerrallaan. Esim. Ihmiset ilmoittautuvat ja ilmoittautumis järjestyksen mukaan tehtäis postituslista. Karkeasti: Seppo on n.1 hän soittaa soolon miksaa sen taustaan ja lähettää Erkille (n.2) hän soittaa, miksaa ja lähettää kolmoselle jne. Jokainen soittaisi minuutin soolon ja osallistujoiden määrän perusteella katottaisiin taustan pituus jotain sellaista. Tässä on mielestäni 2 ongelmaa: 1. Kun jokainen miksaa ja lähettelee sen tiedoston eteenpäin, ääniklipin laatu tulee olemaan hyvin suurella todennäköisyydellä aikamoisen karseeta. Ainakin koulussa tehtyjen hommien(medianomiopiskelija kun olen) perusteella voin sanoa, että mitä vähemmän säädetään, sen parempi. 2. Taustasta voi tulla 10min pitkä jossa minuutin välein toistuu sama sointukuvio, koska kaikille pitäis periaatteessa olla sama taustapätkä. Ei siinä, hyvä että heittelette ehdotuksia! :) Vladi Kyllä se siitä. |
Väsykäsi 24.09.2009 22:27:45 (muokattu 24.09.2009 22:27:59) | |
---|
Vladi: Tässä on mielestäni 2 ongelmaa: 1. Kun jokainen miksaa ja lähettelee sen tiedoston eteenpäin, ääniklipin laatu tulee olemaan hyvin suurella todennäköisyydellä aikamoisen karseeta. Ainakin koulussa tehtyjen hommien(medianomiopiskelija kun olen) perusteella voin sanoa, että mitä vähemmän säädetään, sen parempi. 2. Taustasta voi tulla 10min pitkä jossa minuutin välein toistuu sama sointukuvio, koska kaikille pitäis periaatteessa olla sama taustapätkä. Ei siinä, hyvä että heittelette ehdotuksia! :) Vladi Sen tulin unohtaneeksi että jatkuvassa miksaamisessa ja uudelleen pakkaamisessa äänenlaadusta tulis jo melkosta mössöä. Mutta noi battlet on hyvä idea. Ja miten olis että parit arvotaan. Ja jos ei ole parillista määrää osallistujia niin olisko vaikka kolmen battlet mahdollisia? Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
Vladi 24.09.2009 22:35:57 | |
---|
Väsykäsi95: Sen tulin unohtaneeksi että jatkuvassa miksaamisessa ja uudelleen pakkaamisessa äänenlaadusta tulis jo melkosta mössöä. Mutta noi battlet on hyvä idea. Ja miten olis että parit arvotaan. Ja jos ei ole parillista määrää osallistujia niin olisko vaikka kolmen battlet mahdollisia? Tottakai on. Ja kuten tuossa aiemmin sanoin, ni jos joku jää ilman paria, voidaan tehdä vaikka sääntö että kisan vetäjä tekee siihenkin "vastavedon". Ja vetäjä saa käyttää samaa pätkää kuin jonkun toisen kanssa samassa kisassa. Eli näin: Kisaajat: Vetäjä, A ja B B jää ilman paria. Vetäjä on pari A:n kanssa. Vetäjä soittaa omat osuutensa ja lähettää klipin sekä A:lle että B:lle jolloin he voivat kumpikin äänittää omat "vastauksensa". Ja pidetään se niin, että vetäjä on aina se, jonka sooloa voidaan käyttää useammin. Pysyy homma selkeänä. Kyllä se siitä. |
Tonski 25.09.2009 19:07:33 | |
---|
Siis onko tässä nyt idea kilpailla siitä kuka vetää saman taustan päälle paremmin vai että muut sais sit kommentoida niitä battle-vetoja? Mulla menee tää perusidea vähän ohi. ihku |
Vladi 25.09.2009 19:39:17 (muokattu 25.09.2009 19:41:00) | |
---|
Tonski: Siis onko tässä nyt idea kilpailla siitä kuka vetää saman taustan päälle paremmin vai että muut sais sit kommentoida niitä battle-vetoja? Mulla menee tää perusidea vähän ohi. Perusidea on se, että äänestetään parasta parivaljakkoa. Eli mikä pari osaa ns. "vastata" toistensa soittoon parhaiten tai keksii hauskimmat kikat keskenään. E: ja siis sillä lailla että se parivaljakon veto on aina yksi klippi, jota voi äänestää. Kyllä se siitä. |
hevikukko 25.09.2009 19:43:24 | |
---|
Mä oon valmis soittaa kenen kanssa vaan. Täähän olis vaan nastaa :D Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
Vladi 25.09.2009 22:21:01 | |
---|
hevikukko: Mä oon valmis soittaa kenen kanssa vaan. Täähän olis vaan nastaa :D Ja nimenomaan tämä "soittaa kenen kanssa vaan"-juttu on tässä pointtina. Tuleepahan hieman tutustuttua porukkaan ja samalla pidettyä hauskaa. :) Kuten jo sanoin, kehittelen tätä ideaa ja kun aika sallii, kirjoitan alustavat skaban säännöt ja ohjeet, postaan ne tänne ja odotan kommentteja. Menee alkuviikon puolelle varmaankin. Kyllä se siitä. |
Tonski 25.09.2009 22:29:59 | |
---|
Aa joo et sama tausta kiertää kahen tyypin kautta ja toinen jättää toiselle sit "varaa" aukkoja tyhjiksi että vastataan toistensa likkeihin? Tästä vois tulla eri jäsenten välillä aika mielenkiintosia yhdistelmiä. :D ihku |
johnny-boy 26.09.2009 12:57:19 | |
---|
Jees, otetaanko nyt viikon mittanen äänestys 4 skabaan, vai kuinka? Onko toivomuksia:D Uuno pidätkö sinä pikkulinnuista...see riippuu kastikkeesta |
Räkkipeli 26.09.2009 13:10:11 | |
---|
johnny-boy: Jees, otetaanko nyt viikon mittanen äänestys 4 skabaan, vai kuinka? Onko toivomuksia:D Oisko viis päivää äänestystä ja viikonloppuna voittaja voi tehdä taustan? "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
aalataur 26.09.2009 13:41:15 | |
---|
Räkkipeli: Oisko viis päivää äänestystä ja viikonloppuna voittaja voi tehdä taustan? Tää varmaan riittää. Itse yritän vielä kehiä jotain ennen sunnuntai-iltaa. Tuo battlehomma voisi olla ihan hauska, mutta kisoja alkaa olla kohta aika monta. Kun on tuo riffiskabakin, niin kisat/äänestykset tipahtaa 2. sivulle ja sen jälkeen niiden huomioarvo laskee luultavasti kuin lehmän häntä. Veikkaus, voin olla väärässäkin. Voisihan tuo olla toki kokeilemisen arvoinen asia. |
Räkkipeli 26.09.2009 17:47:40 | |
---|
aalataur: Tuo battlehomma voisi olla ihan hauska, mutta kisoja alkaa olla kohta aika monta. Kun on tuo riffiskabakin, niin kisat/äänestykset tipahtaa 2. sivulle ja sen jälkeen niiden huomioarvo laskee luultavasti kuin lehmän häntä. Veikkaus, voin olla väärässäkin. Voisihan tuo olla toki kokeilemisen arvoinen asia. Niin. Mutta sehän on loppujen lopuksi oma päätös että mihin osallistuu. En mäkään jokaisessa ruokakaupassa käy mitä on kaupungissa. :) "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
zuppermuhle 27.09.2009 18:58:16 | |
---|
Tänään irtosi mustaine likki niin hyvin että pistin sooloonkin :) Soittoa: http://www.mikseri.net/artists/veri_heavynsooloprojektit.65005.php |