Kasperi Tervonen 18.09.2009 09:55:59 | |
---|
Mä en henkilökohtasesti näe noissa biiseissä mitään elämää suurempaa. Jos jotain pirteää ja rauhallista matskua haet, niin miten ois vaikka Answer Lies Within, I Walk Beside You (eihän tässä paskassa oo ees sooloa :D), The Best of Times... mun mielestä, samaanlaihin noitten 6degin raitojen kanssa, ihan hyviä biisejä. Melekosta roskaa verrattuna noihin Bedlamin mainitsemiin kappaleisiin 6degilta. :/ "tietenkin voit katsoa googlesta tai wikipediasta jos sieltä löytyisi, että millaista soittoa tulee jos imppaa muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä" - vili linnakoski |
rakula 18.09.2009 17:30:48 | |
---|
-Gitaristi-: Melekosta roskaa verrattuna noihin Bedlamin mainitsemiin kappaleisiin 6degilta. :/ Jeps, musta Answer lies withinistä ois voinu saada kelpo kipaleen, mutta ne lyriikat jotenkin on vaan niin ideaköyhät. Ei voi lähtee jos on tullu |
Astral Dog 18.09.2009 23:48:02 | |
---|
rakula: Jeps, musta Answer lies withinistä ois voinu saada kelpo kipaleen, mutta ne lyriikat jotenkin on vaan niin ideaköyhät. Höpsis, itse musiikki se köyhää on, mutta sanat ovat hyvät ja ytimekkäät. |
rakula 19.09.2009 12:21:43 | |
---|
Astral Dog: Höpsis, itse musiikki se köyhää on, mutta sanat ovat hyvät ja ytimekkäät. Höpsis, kummatkin on ihan vitun ytimekkäitä? Ei voi lähtee jos on tullu |
ekikoo 19.09.2009 12:59:34 | |
---|
Saa ehdottaa jotain hostellia tai muuta edullsita yöpaikkaa jäähallin läheisyydestä! Kysyttyäni tän kysymyksen voin aloittaa myös oman researchin asiasta. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Verdoux 19.09.2009 16:47:20 | |
---|
|
Satiainen 20.09.2009 22:00:51 | |
---|
Onko aavistusta, kuinka pitkään keikka kestää? En ole tarpeeksi suosittu ollakseni erilainen. |
SnowCrow 20.09.2009 22:27:19 | |
---|
Satiainen: Onko aavistusta, kuinka pitkään keikka kestää? Ite arvioisin aikataulut näin: 17:30 ovet auki 18:30-19:00 Bigelf 19:45-20:45 Opeth 21:30-24:00 Dream Theater Olettaen siis että DT saa sen Unexpectin soittoajan (30 min) itselleen. En tiedä sitten todellakaan miten pitkiä ne roudaustauot on, ihan hatusta vetäsin. |
Landstr 21.09.2009 22:48:28 | |
---|
Mitä, eikö Unexpect soitakkaan Hesassa?!! Ei helvetti! www.mikseri.net/refrainexitium |
pardy 21.09.2009 23:15:36 | |
---|
Landstr: Mitä, eikö Unexpect soitakkaan Hesassa?!! Ei helvetti! Jopa minä tiedän, että se on perunut, vaikken ole edes keikalle menossa. |
BobHope 22.09.2009 09:52:14 | |
---|
Vaikka tää on todettu jo ties kuinka monta kertaa, on taas pakko todeta että Images and Words on ehkä paras levy ikinä. Ihan sieltä Under a Glass Moonin täydellisestä kitarasoolosta Learning to Liven lyriikoihin saakka... Kaikki vaan natsaa tässä. Huh. I can play this with my eyes closed. It's called dreaming! |
Ianuarius 22.09.2009 10:26:38 | |
---|
Njaa, mun mielestä se Under a Glass Moon on koko levyn tylsin biisi... osittain juuri sen kitarasoolon takia, jossa on vähän sellaista väkisin vääntämisen makua ts. "pistetään kaikki soolon elementit tähän yhteen sooloon". Kun kukaan ei varmaan tuu ikinä pyytään, niin luettelenpa ihan omatoimisesti MUN mielestä I&W:n biisit parhausjärjestyksessä... :D 1. Metropolis part I 2. Take the Time 3. Learning to Live 4. Surrounded 5. Another Day 6. Wait for Sleep 7. Pull Me Under 8. Under a Glass Moon Noi viis ekaa on kyllä varsin loistavia tuotoksia jokainen, eikä loputkaan huonoja, mutta levyn heikoimpia lenkkejä ehottomasti. Noh, Wait for Sleepistä on paha sanoa mitään, koska se on pirun hyvä pätkä, mutta pikemminkin vähän kuin osa jotain DT:n biisiä, eikä oma kokonainen kappaleensa. The master of sleep picking |
Satiainen 22.09.2009 21:17:47 (muokattu 22.09.2009 21:19:32) | |
---|
Olisi se Glass Moon kyllä helvetin mukava kuulla, mutta se pala varmaan lohkeaa Tuscanylle. E: Paitsi jos Unexpectin jättämä kolo käytetään TODELLA hyödyksi. En ole tarpeeksi suosittu ollakseni erilainen. |
Shredator 23.09.2009 07:04:43 | |
---|
No tärkeintä olisi, että se Metropolis pt1 tulisi viimein kokonaan sieltä. 2005 soittivat puoliksi...Neljättä kertaa DT:a kahtomaan, toivotaan että nyt viimein onnistaisi :) "Tärkeintä on se, ettei tee musiikissa lainkaan virheitä." |
JeKo 23.09.2009 20:34:26 | |
---|
Oliko kova? Mitä biisejä vetivät? Varmaan oli mahtava meininki. |
rikshot 24.09.2009 00:27:30 | |
---|
Bigelf lämppäs hyvin Opethia varten ja Opeth lämppäs erinomaisesti DT:tä varten, loistava setti joka bändiltä. DT:ltä tuli Erotomania ja Voices, jotka riitti mulle että keikka sai täydet pisteet, The Spirit Carries On oli myös loistava. |
Kyllä DT taas näytti kuka omistaa shown. Opeth meni lähes pilalle basarisoundin takia, jonka alta ei paikoitellen kuulunut yhtään mitään. Oleskelin suht lähellä lavaa. Kuultuja biisejä mm. A Nightmare To Remember A Rite of Passage Hollow Years Erotomania Voices The Spirit Carries On As I Am The Count of Tuscany Olikohan siinä kaikki? |
Borlag 24.09.2009 00:43:23 | |
---|
Rakoni: Kyllä DT taas näytti kuka omistaa shown. Opeth meni lähes pilalle basarisoundin takia, jonka alta ei paikoitellen kuulunut yhtään mitään. Oleskelin suht lähellä lavaa. Kuultuja biisejä mm. A Nightmare To Remember A Rite of Passage Hollow Years Erotomania Voices The Spirit Carries On As I Am The Count of Tuscany Olikohan siinä kaikki? Forsaken unohtui, muuten taitaa olla kaikki |
Shredator 24.09.2009 07:23:03 | |
---|
Eipä tullu jälleenkään Metropolista, piru vie...Mutta Erotomania ja Voices pelastivat. Encoresta jäi vähän paha mieli. Onhan se Tuscany hyvä biisi, mutta encorena??? Ja se Spirit Carries On...why oh why? Mutta bändi oli kovassa iskussa LaBrietä myöten. Ja Petrucci osoitti taas epäilijöilleen minkälainen muusikko on kyseessä! Täällä on paljon parjattu dynamiikan puuttumisesta hänen soitossaan...Voiko sen Hollow Yearsin soolon jälkeen enää väittää näin? "Tärkeintä on se, ettei tee musiikissa lainkaan virheitä." |
bedlam 24.09.2009 08:11:55 (muokattu 24.09.2009 08:12:14) | |
---|
Rakoni: Opeth meni lähes pilalle basarisoundin takia, jonka alta ei paikoitellen kuulunut yhtään mitään. Millonkahan ne oppii tuon? Ne kaksi Opethin keikkaa, mitä olen nähnyt, ovat olleet melkoista basarin ja basson sotkemaa puurovelliä. |