Meisseli 21.09.2009 21:39:03 | |
---|
kenonen: jos en ole päiväduunissa, olen keikalla, tai duunaan jotain koneella, yleensä jotain myyntimateriaalia tai www sivujuttuja tai korjaan omaa venettä tai virittelen taloa tai korjailen soittokamoja tai treenaan tai hoidan lapsia Ellen nuku ja jos jää aikaa, olen loppuajan kännissa niin paljon kuin mahdollista. Tuosa kyllä tulee kaikki. Musiikin opiskelija |
Tankero 21.09.2009 22:21:19 | |
---|
Ukko: Niinku se poliittinen puoluekin. Sano muuta. Hyi Saatana! Humppajyrä |
rintapek 21.09.2009 23:08:03 | |
---|
Meisseli: Tuosa kyllä tulee kaikki. Aika tyhjentävä lista. Tosin mulla ei o venettä, joten vois vetää johtopäätöksen, että veneenrapsutteluun uhrattu aika meikäläisellä palaa tupakkitaukoihin. One kind of music only - the good kind |
Lyyki 22.09.2009 19:46:26 | |
---|
Kaivan muniani ja käyn oikeissa töissä! |
isojussi 22.09.2009 22:01:11 | |
---|
Lyyki: Kaivan muniani ja käyn oikeissa töissä! Hyi saatana.... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
rintapek 22.09.2009 22:52:44 | |
---|
isojussi: Hyi saatana.... Juu, toi oikeissa töissä käyminen kyl musanettipalstalla sit hävettää... One kind of music only - the good kind |
Pula-Aho 23.09.2009 09:35:51 (muokattu 23.09.2009 09:37:36) | |
---|
On teillä puuhailut. Työtä, treenaamista, urheilua ja opiskelua. Mihin on unohtunut elämä ja erotiikka. Nälkä lähtee naidessa. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
kenonen 23.09.2009 10:09:13 | |
---|
Pula-Aho: On teillä puuhailut. Työtä, treenaamista, urheilua ja opiskelua. Mihin on unohtunut elämä ja erotiikka. Nälkä lähtee naidessa. -G- meillä ei naida kuin lisääntymistarkoituksessa. Päätimme, että lapsia ei enää tehdä, joten nekin puuhat oli sitten siinä. Pitänee alkaa vetämään laivakeikoja. Sieltä, kun sitä pillua tulee, niin että pakkaseen saa laittaa. Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8 |
half 23.09.2009 10:49:16 | |
---|
?? Pitääpä oikein miettiä. No, mulukkuemännän hommia, jonka ohessa pientä kauppaa kaikenlaisella krääsällä. Lisäksi minulla käy muutama "oppilas", joita varmaan ihan päin persettä opetan. Tyytyväisiä kuitenkin ovat ja innostus on pysynyt yllä, kun ikivanhat, moneenkertaan varastetut riffit putoaa kohilleen. Paljon myös treenailen ja nauhottelen kaikenlaisia omia juttuja, joita eri yhteistyötahojen kanssa yritetään eteenpäin tuuppia. Niin joo, ja sitten yritän tietenkin saada niitä keikkoja. COVS jäsen N:o 5 |
KoskPaavo 23.09.2009 12:22:35 | |
---|
Mulla on pienvesivoimala aktuelli, lisäksi pari putkivahvistnkorjausta tekeillä, haitarinsoittoharjoituksia. Humppamuseon intendentti |
Ukko 23.09.2009 16:10:48 | |
---|
kenonen: Pitänee alkaa vetämään laivakeikoja. Sieltä, kun sitä pillua tulee, niin että pakkaseen saa laittaa. Jep. Ja pakkasesta on hyvä pitkinä ja kylminä talviöinä ottaa tarpeen mukaan käyttöön :) COVS jäsen nro 6 |
KoskPaavo: Mulla on pienvesivoimala aktuelli, lisäksi pari putkivahvistnkorjausta tekeillä, haitarinsoittoharjoituksia. Joksesun voimala toimii? Olimma hiljan keeikalla sun suunnilla, mut kiirehän se sit kummnkin aina sillon on. Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8 |
KoskPaavo 23.09.2009 20:45:50 | |
---|
kenonen: Joksesun voimala toimii? Olimma hiljan keeikalla sun suunnilla, mut kiirehän se sit kummnkin aina sillon on. Ihan huulilla on, putket on joessa halk 160mm - 24 m pituutta, pudotusta n. 1,7 m) ja turbiini on valmis tökättäväksi siihen yläpäähän. 70l/s menee vettä, kova on imu, tuntuu että käsi lähtee mukana. Mun mielestä ihan hyvä idea, putki menee joen pohjassa alavirtaan , yläpäässä turbiiniakseli suoraan ylöspäin, rannasta jokin neljänelosjuttu johon rattaisto ja generaattori. Sorry offtopic Humppamuseon intendentti |
rintapek 23.09.2009 21:20:33 | |
---|
KoskPaavo: Sorry offtopic Eihän toi ollu oftopikkia. Ihan kelpo vastaus kysymykseen: Mitä teet ko ei o keikkaa. Mulla taas tilanne on pikemminkin semmoinen, et pänditouhuihin ja satunnaisiin keikkoihin se aika vaan tarttee repiä jostain. Eikä sitä aina edes ole. One kind of music only - the good kind |
baron 23.09.2009 21:23:06 | |
---|
Sit jos mun tasaisen tappavaan keikkatahtiin (2-3 keikkaa kuukaudessa) uhkaa tulla tauko niin teen hurjan liikkeen: Pistäydyn myymässä keikan! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
sutikomppi 24.09.2009 19:20:18 | |
---|
jon lord: Hehee. Kerran kaverin kanssa lähdettiin Tampereelle ryyppireissulle. Mukana oli vaivaiset 50 mk kahteen mieheen. Kun ilta oli loppu niin meillä oli 75 mk rahaa ja oltiin ympäripäissään ja syöty ja juotu hyvin. Tämä kaveri oli aikamoinen puhuja ja kenties tuo johtui siitä. Pääsenkö mäkin teidän kanssa ryyppäämään. Mulle vois tulla rahat Vaasaan takas, jos se tollasta on. En tappele kännissä ja kaikki vitsit menee navan alle kahden tuopin jälkeen. En syö kasvisruokaa. Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |
Timi 24.09.2009 20:43:20 | |
---|
Tehdään sitä tavallista duunia,millä koitetaan paikata ja rahoittaa keikkailun ja sen myötä tulevia kuluja.Niin arsenaalin kuin muiden myötä.Pureksitaan kynsiä ja kiukkuillaan vaimolle.Ja dallataan rekun kanssa pitkin puistoja. Saamari sentään.Sanokoon kuka mitä tahansa.Niin ammattilaiset kuin harrastajat.Tuo soittaminen on kuitenkin helvetin kivaa ja hienoa.Ei sitä ryppyotsainen voi tehdä. Vaikea.Mutta varma! |
jon lord 24.09.2009 21:43:22 | |
---|
sutikomppi: Pääsenkö mäkin teidän kanssa ryyppäämään. Mulle vois tulla rahat Vaasaan takas, jos se tollasta on. En tappele kännissä ja kaikki vitsit menee navan alle kahden tuopin jälkeen. En syö kasvisruokaa. Muuten kyllä, mutta kun en enää harrasta tuota juominkia. COVS jäsen N.o 3 |