Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Micro Cube Bass RX
1
Tsugu Way
17.09.2009 08:43:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen hankkimassa kotidemotukseen ja -harjoitteluun pientä bassovahvistinta. Mitä mieltä olette otsikon mukaisesta Rolandin Micro Cubesta. Onko kukan testannut? Itse olen hieman tietämätön näissä bassovahvistinasioissa, koska olen kymmenen vuotta soitellut ainoastaan kitaraa. Nyt kuitenkin kotodemoja väsätessä on tullut bassovahvistin tarpelliseksi. Bassokitaran hankin jo pari vuotta sitten. Bändissä en tullene bassoa soittamaan, joten tehoa vahvistimelta ei vaadita. Direct out tai vastaava olisi kuitenkin tarpeen jotta voisin raiturille bassolinjoja tallennella. Kyseisessä laitteessa näyttäisi olevan myös rumpukomppeja harjoittelua varten. Tämä olisi kyllä hyvä plussa, jotta voisin demoja ja biisejä tehdessä mukavasti myös harjoitella (sormi)basson soittoa. En ole koskaan aiemmit jaksanut bassonsoittoa oikeasti harjoitella. Nyt aion. Kyseinen Micro Cube näyttää olevan Thomannilla 198 euroa. Edullinen? En valitettavasti saa tähän linkkiä Thomannin sivuille, mutta eiköhän se sieltä löydy. Mitä mieltä olette?
 
Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington)
Rainer Frilund
17.09.2009 09:42:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riverman: Olen hankkimassa kotidemotukseen ja -harjoitteluun pientä bassovahvistinta. Mitä mieltä olette otsikon mukaisesta Rolandin Micro Cubesta. Onko kukan testannut?
...
Kyseinen Micro Cube näyttää olevan Thomannilla 198 euroa. Edullinen? En valitettavasti saa tähän linkkiä Thomannin sivuille, mutta eiköhän se sieltä löydy. Mitä mieltä olette?

 
Toista vuotta ollut kotikäytössä ja ihmeellisen
pätevä värkki paristokäyttöiseksi vehkeeksi.
Volaa riittää pikkuhippoihin, soundeja on
vaikka soolojen soittoon ja kompit on mun
tarpeisiin riittäneet.
 
Moni ei ole uskonut, että bassolle voi
"tämmöistä patterivehjettä" tehdä, vaan
hiljenee, kun kokeilee.
 
Työkaveri, joka myös hiplaa bassoa (on
hiplannut 70-luvulta saakka), lainasi
vempelettäni ja viikon sisällä osti oman.
 
Toinen työkaveri lainasi poikaansa varten
ja ihastui myöskin. Oli kokeillut oman
akustisen kitaran kanssa ja totesi, että
soveltuu siihenkin. Tietysti tiesi, että
kitaraCubeja on ollut jo pitkään tarjolla,
mutta uskaltaako niihin kytkeä bassoa?
Tämä lienee yleiskäyttöisempi.
 
Suosittelen!
 
Hinnan suhteen sanoisin, että kilpailukykyisiä
hintoja löytyy Suomestakin. Pitää vaan tinkiä.
Viittaa "T-kaupan hintaan", niin johan laskee.
 
"The company you keep is the measure of a man."
helperi
21.09.2009 23:30:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdottomasti suosittelen kotisoitteluun kyseistä vehjettä. Alkukesästä moisen ostin melkolailla heräteostona kun sopivaan hintaan tarjottiin enkä ole katunut. On tullut kotonakin treenattua nyt enemmän ja ihmeen hyviä soundeja saa laatikosta irti vaikka tuollainen piparilaatikko onkin.
 
Patterioptio oli itselleni yksi ostokriteereistä. Tuon kanssa on kiva lähteä vaikka puistoon soittelemaan hyvässä seurassa. Ei jää basso enää akkarin jalkoihin. Mukana olevat efektitkin on sen verran hyviä että on käynyt mielessä leikkiä tuolla myös mahdollisesti tulevissa äänityksissä.
 
On päiviä jolloin...
Ed_Guy
22.09.2009 23:23:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä oon kyllä vahvasti kotosoitteluun vahvariksi harkinnut.
 
Phonetic
28.09.2009 16:11:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kitara-cube ja kotosalla olen hissutellut sen kautta bassollakin. Onko vaarana että rikon vahvistimen, mitä sille voi käydä? Olen kuvitellut, että kitaravahvistin ei vain toista tarpeeksi matalalle mutta voiko bassolla siis tehdä vahinkoa kitaravahvarille?
 
UncleFester
29.09.2009 09:01:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Phonetic: Mulla on kitara-cube ja kotosalla olen hissutellut sen kautta bassollakin. Onko vaarana että rikon vahvistimen, mitä sille voi käydä? Olen kuvitellut, että kitaravahvistin ei vain toista tarpeeksi matalalle mutta voiko bassolla siis tehdä vahinkoa kitaravahvarille?
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=35&t=168347&o=0&#p8319625
 
maihinnousu.net/superbullets
Phonetic
29.09.2009 21:21:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aye, kiitän. En vaan ollut jaksanut kelata tarpeeksi kauas historiaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «