Jokapaikanapina 04.09.2009 15:20:15 | |
---|
Masterplan on muuten yllättävän hyvä! Muistelin että se olis ollu aika heikko mutta huhhuh mitä matskua! |
MV 06.09.2009 13:45:55 | |
---|
Mistä noita Oasiksen sinkkuja kannattaisi lähteä metsästämään huuto.netin lisäksi? Mitään vinkkejä? Are you madferit? |
reverend 06.09.2009 13:48:54 | |
---|
MV: Mistä noita Oasiksen sinkkuja kannattaisi lähteä metsästämään huuto.netin lisäksi? Mitään vinkkejä? Brittien Ebaystä löytyy www.ebay.co.uk |
HaloOfFlies 07.09.2009 12:38:25 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jokapaikanapina 07.09.2009 15:45:26 | |
---|
|
DJKaaos 07.09.2009 16:11:25 | |
---|
Jokapaikanapina: Se nyt on selvää että Oasis ei ikinä pysty tekeen mitään matskua ilman Noelia joka vois olla oikeata Oasista. Noelinkin tuotokset viime vuosina ovat olleet aika yhtä tyhjän kanssa. Liam teki mielestäni Dig Out Your Soulin parhaimman biisin. Minä olen minä. |
SikaPete 08.09.2009 08:46:51 | |
---|
Liam omat tuotokset ovat olleet täynnä hyviä ideoita ja Dig out your soulilla tuli todellinen täysosumakin. Aina kun puhutaan Liamista ja Noelista, niin ei saisi unohtaa Andy Bellin meriittejä mm. Ridestä. Geminkin To Be Where There's life oli mielestäni varsin hyvä. |
TheKukavittu 08.09.2009 16:42:53 | |
---|
SikaPete: Liam omat tuotokset ovat olleet täynnä hyviä ideoita ja Dig out your soulilla tuli todellinen täysosumakin. Aina kun puhutaan Liamista ja Noelista, niin ei saisi unohtaa Andy Bellin meriittejä mm. Ridestä. Geminkin To Be Where There's life oli mielestäni varsin hyvä. No vaikka en oo Oasisfani ni täytyy todeta tässä vaiheessa että kuultuani monta Oasiksen biisiä voin sanoa et Noelin biisit on tosi tylsiä. Silleen ku sehän tekee niin et tekee omii mukaelmii idoleittensa biiseist. Esim Lylan alussa laulumelodiat on kössitty Rollareitten Street fighting manista. Ja Coca-Cola pakotti Oasiksen muuttamaan Shakermakerin sanat ku se "lainas" sanoi ja melodiaa I'd like to teach the world to sing-mainoslaulusta. Let there be love on plagioitu jonku Mr Bunglen Retrovertigo biisistä. Jne.jne. Näitä biisejä on paljon Noelilla. En tiiä mitä käy kaupalliselle menestykselle mut ois ees vähän mukkavampi kuulla biisei jotka ei oo kopsattu mistään. Paska on paskaa, vaikka voissa paistaisi. |
pieterska 09.09.2009 14:31:20 | |
---|
TheKukavittu: No vaikka en oo Oasisfani ni täytyy todeta tässä vaiheessa että kuultuani monta Oasiksen biisiä voin sanoa et Noelin biisit on tosi tylsiä. Silleen ku sehän tekee niin et tekee omii mukaelmii idoleittensa biiseist. Esim Lylan alussa laulumelodiat on kössitty Rollareitten Street fighting manista. Ja Coca-Cola pakotti Oasiksen muuttamaan Shakermakerin sanat ku se "lainas" sanoi ja melodiaa I'd like to teach the world to sing-mainoslaulusta. Let there be love on plagioitu jonku Mr Bunglen Retrovertigo biisistä. Jne.jne. Näitä biisejä on paljon Noelilla. En tiiä mitä käy kaupalliselle menestykselle mut ois ees vähän mukkavampi kuulla biisei jotka ei oo kopsattu mistään. Hyviä pointteja. Muistaakseni on itekin todennut et miks vaivautua tekee omaa kun voi pölliä muilta. Silti itekin monta biisiä kuulleena sanon et vanhempi Gallagher on kaikkine aikojen paras ja lahjakkain lauluntekijä.. K |
DJKaaos 13.09.2009 20:15:01 | |
---|
Minä olen minä. |
MV 13.09.2009 21:50:43 | |
---|
Are you madferit? |
DJKaaos 13.09.2009 22:07:56 | |
---|
MV: Plussaa ropisee. Ehdottomasti Supersonicin paras versio, sounditkin täyttä timanttia! On kyllä napakka veto. Tommosena haluan Oasiksen muistaa. Minä olen minä. |
vpjarvi 13.09.2009 22:44:22 | |
---|
Pudotettiinhan (What's the Story) Morning Gloryltakin ässäbiisi Step Out ( http://www.youtube.com/watch?v=zjD2NoAhzlI) pois, koska biisin kertsi oli aika suoraan syyhkitty Stevie Wonderin Uptight (Everything is alright) -biisistä ja ilmeisesti levyn julkaisuhetkellä oli vähän epäselvää, voiko viisua edes julkaista. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
SikaPete 22.09.2009 14:14:28 | |
---|
|
Stain 22.09.2009 19:55:26 | |
---|
ihme perseilyä, eihän oasis ole hajonnut, noel on vaan lähtenyt oasiksesta. itselleni tämä kuitenkin tarkoittaa yhtä kuin oasiksen hajoaminen, mutta käsittääkseni liam on päättänyt että bändi musisoi tulevaisuudessakin. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
MV 22.09.2009 20:04:40 | |
---|
Stain: ihme perseilyä, eihän oasis ole hajonnut, noel on vaan lähtenyt oasiksesta. itselleni tämä kuitenkin tarkoittaa yhtä kuin oasiksen hajoaminen, mutta käsittääkseni liam on päättänyt että bändi musisoi tulevaisuudessakin. Sama. Jatkavan kokoonpanon tekemiset kiinnostaa kyllä jossain määrin, mutta Oasis-nimen käyttämistä en ainakaan itse vähällä niele. Are you madferit? |
Rattata 22.09.2009 20:08:45 | |
---|
Stain: ihme perseilyä, eihän oasis ole hajonnut, noel on vaan lähtenyt oasiksesta. itselleni tämä kuitenkin tarkoittaa yhtä kuin oasiksen hajoaminen, mutta käsittääkseni liam on päättänyt että bändi musisoi tulevaisuudessakin. Eiköhän kirjoittajalla ole täsmälleen samat aatokset kun sulla. Lopusta lainattua: "Mitä tekevät jäljelle jääneet jäsenet ja mitä tekee Noel? Oma veikkaukseni on, että Liam ja kumppanit jatkavat ja hommaavat toisen kepin varteen uuden soittajan." |
odd: Eiköhän kirjoittajalla ole täsmälleen samat aatokset kun sulla. Lopusta lainattua: "Mitä tekevät jäljelle jääneet jäsenet ja mitä tekee Noel? Oma veikkaukseni on, että Liam ja kumppanit jatkavat ja hommaavat toisen kepin varteen uuden soittajan." no viddu, niinpäs onkin. katoin vaan tuollaisen yleiskatsauksen ja tulkitsin tuon viimeisen virkkeen siihen sävyyn että bändin tarina oli siinä. my mistake. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
riimu 09.10.2009 14:57:10 (muokattu 09.10.2009 14:57:20) | |
---|
Don't ask me about Grim Fandango. |
carlos 09.10.2009 15:06:42 | |
---|
by the grace of God |