itsy 15.09.2009 19:00:19 (muokattu 15.09.2009 19:00:30) | |
---|
Onko toi leijonakuninkaiden biisi siis objektiivisesti ja subjektiivisesti katsottuna maailman paras biisi kun se on kaikkein kuunnelluin? pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu |
Coran 15.09.2009 21:04:44 | |
---|
Izzy: Onko toi leijonakuninkaiden biisi siis objektiivisesti ja subjektiivisesti katsottuna maailman paras biisi kun se on kaikkein kuunnelluin? http://areena.yle.fi/video/416944 Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
Hot RedX 16.09.2009 13:11:03 | |
---|
Onko kenellläkään mennyt kone solmuun Spotifyn latauksen jälkeen? |
ruusteri 16.09.2009 13:32:58 | |
---|
Hot RedX: Onko kenellläkään mennyt kone solmuun Spotifyn latauksen jälkeen? Eipä ole. Mitäs on tapahtunut? |
doaf 16.09.2009 13:53:10 (muokattu 16.09.2009 13:55:46) | |
---|
Hakkis.THA: Toimiikos muuten tossa spotify mobilessa noi last.fm scrobblaukset? Ei ole kokemusta mutta, spotifyn sivut sanoo näin: Does it support scrobbling? The current version of the Android/iPhone app does not support scrobbling edit: http://www.spotify.com/en/help/faq/ www.deadblackasteroid.com |
Eemelii 18.09.2009 21:31:13 | |
---|
Ffffuuuuuuuu- Kaikki Rammstein katosi eilen :( |
Velli 19.09.2009 00:32:09 | |
---|
Eemelii: Ffffuuuuuuuu- Kaikki Rammstein katosi eilen :( Oho, täytyy vissiin itsekin tutustua palveluun! |
Mitä helevettiä??? Hermo piukalla!!! Meikän Premium soittaa kyllä vanhat soittolistani ongelmitta, mutta kun yritän napata uusia artisteja, niin ylälaitaan tulee poikkeuksetta keltainen palkki, missä lukee: There is a problem with connection to spotify, please try again later. Ja tätä se on nyt ollu jo muutamat päivät. Ei soittanut Kissejä, eikä Aerosmithejä, saati Museja, eli ei tunnu oleva artistikohtainen ongelma. Mikä neuvoksi??? Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
Exhausted 22.09.2009 11:12:43 | |
---|
jassi: Mitä helevettiä??? Hermo piukalla!!! Meikän Premium soittaa kyllä vanhat soittolistani ongelmitta, mutta kun yritän napata uusia artisteja, niin ylälaitaan tulee poikkeuksetta keltainen palkki, missä lukee: There is a problem with connection to spotify, please try again later. Ja tätä se on nyt ollu jo muutamat päivät. Ei soittanut Kissejä, eikä Aerosmithejä, saati Museja, eli ei tunnu oleva artistikohtainen ongelma. Mikä neuvoksi??? Mulla toimi äsken noi kaikki artistit. Ainoastaan Cult of Lunan ja parin muun ruotsihevibändin kanssa on ollut tuo virheilmoitus jo yli kuukauden päivät. :/ |
whosko 22.09.2009 15:45:02 | |
---|
jassi: Mitä helevettiä??? Hermo piukalla!!! Meikän Premium soittaa kyllä vanhat soittolistani ongelmitta, mutta kun yritän napata uusia artisteja, niin ylälaitaan tulee poikkeuksetta keltainen palkki, missä lukee: There is a problem with connection to spotify, please try again later. Ja tätä se on nyt ollu jo muutamat päivät. Ei soittanut Kissejä, eikä Aerosmithejä, saati Museja, eli ei tunnu oleva artistikohtainen ongelma. Mikä neuvoksi??? Kokeiles asentaa spotify uusiksi, minulla oli tuota samaa ongelmaa pitkän aikaa ja tuo uudelleenasennus auttoi. |
Mika Kangas 22.09.2009 16:24:31 | |
---|
Eemelii: Ffffuuuuuuuu- Kaikki Rammstein katosi eilen :( Huomasin kanssa.Mulla oli Reise Reise soittolistalla.Lienee jotain tekemistä tän uuden levyn kanssa,päättäneet kai levy-yhtiössä että jos haluat Rammsteina kuulla niin mene levykauppaan.Eiköhän se sinne takas palaa kiertueen jälkeen. |
Osmo 23.09.2009 15:10:41 | |
---|
Exhausted: Mulla toimi äsken noi kaikki artistit. Ainoastaan Cult of Lunan ja parin muun ruotsihevibändin kanssa on ollut tuo virheilmoitus jo yli kuukauden päivät. :/ Olen itsekin ihmetellyt kun tuo Cult of Luna ei suostu pelittämään, ei sitten millään. Mutta on ilmeisesti ongelmana muillakin. Pixies. |
nirzin 23.09.2009 17:23:06 | |
---|
Mulla taas Napalm Deathin jotkut levyt ei toimi, mm. Scum, From Enslavement.., Harmony Corruption ja Utopia Banished. Tulee yläreunaan tuo edellä mainittu virheilmoitus. Muut Napalm Deathit sitten toimiikin. Tilanne on ollut tämä jo kuukausia. Uudelleenasennus ei auta. |
Johnny Buzz 23.09.2009 18:08:48 | |
---|
itse en ole törmännyt yhteenkään toimimattomaan levyyn. Kovasti tuntuu metalliin painottuvan nuo ongelmat. Olisiko tossa syy-seuraus-suhde? |
Dropped C 23.09.2009 18:29:39 | |
---|
Joo, Cathedralilla on kans muutama sellainen lätty listattuna, jotka eivät soi. Ei oo tullu vielä muuta vastaan. |
Jag 23.09.2009 20:26:21 | |
---|
liittyisikö jotenkin tähän Viime aikoina Spotifyn on kerrottu esimerkiksi sensuroineen joidenkin rap-kappaleiden sanoituksia sekä poistaneen valikoimistaan joidenkin rasistisiksi katsottujen artistien kappaleita.http://www.digitoday.fi/viihde/2009 … a-uhka-sananvapaudelle/200920548/66 ----------------- Näin sitten tuon aiheen vierestä. Eikö spotifyn pitäisi enneminkin maksaa tekijänoikeusjärjestöille eikä levy-yhtiöille. "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
nirzin 23.09.2009 21:37:49 | |
---|
Johnny Buzz: itse en ole törmännyt yhteenkään toimimattomaan levyyn. Kovasti tuntuu metalliin painottuvan nuo ongelmat. Olisiko tossa syy-seuraus-suhde? Voisitko testata esim. Cult of Lunan levyjä, että toimiiko. Saataisiin lisäselvyyttä siihen, onko tämä nyt sitten käyttäjäkohtainen ongelma vai levykohtainen ongelma. Mulla ei toimi yksikään Cult of Lunan levy. Kiitos. |
Johnny Buzz 23.09.2009 21:42:25 | |
---|
Viime aikoina Spotifyn on kerrottu esimerkiksi sensuroineen joidenkin rap-kappaleiden sanoituksia sekä poistaneen valikoimistaan joidenkin rasistisiksi katsottujen artistien kappaleita. Tuskinpa on Spotify itse noita rap-biisien sanoituksia sensuroinut. Eiköhän sieltä ole levy-yhtiöt pyytäneet laittamaan sensuroidut versiot järjestelmään. Ja toi rasististen biisien poistaminen on ihan oikein. Sananvapauden ei tarvitse ylettyä kaikkiin aiheisiin. |
Johnny Buzz 23.09.2009 21:44:30 | |
---|
nirzin: Voisitko testata esim. Cult of Lunan levyjä, että toimiiko. Saataisiin lisäselvyyttä siihen, onko tämä nyt sitten käyttäjäkohtainen ongelma vai levykohtainen ongelma. Mulla ei toimi yksikään Cult of Lunan levy. Kiitos. Ei toimi Cult of Lunat mullakaan. |
Ali 23.09.2009 21:48:41 | |
---|
nirzin: Voisitko testata esim. Cult of Lunan levyjä, että toimiiko. Saataisiin lisäselvyyttä siihen, onko tämä nyt sitten käyttäjäkohtainen ongelma vai levykohtainen ongelma. Mulla ei toimi yksikään Cult of Lunan levy. Kiitos. Koitin Cult of Lunaa: "There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly". "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |