Dog Breath 20.09.2009 19:45:53 | |
---|
bonecrusher: Punk = Ramones Jep. Ja heavy = Deep Purple. Shake some action |
Andy Six 20.09.2009 19:47:26 | |
---|
bonecrusher: Punk = Ramones Hyväksyn tämän...=) Ramonesin eka on maailman tärkein levy mulle,pohjalta;jos maailmaan jäis vain yksi levy,se olisi...... Kuudella Kielellä Koetan... |
Atomic Cafe 21.09.2009 05:44:19 (muokattu 21.09.2009 05:49:49) | |
---|
|
Juugeli 21.09.2009 07:40:42 | |
---|
Mutta mikä on Suomen paras punkbändi tällä hetkellä? Itse olen vahvasti sitä mieltä, että se on Kakka-Hätä '77. Eikä huonoja ole Teemu Bergmanin toisetkaan bändit, The Heartburns ja Nazi Death Camp. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
Atomic Cafe 21.09.2009 18:01:44 (muokattu 21.09.2009 20:59:24) | |
---|
Juugeli: Mutta mikä on Suomen paras punkbändi tällä hetkellä? Tuohon en osaa vastata kun en siitä mitään tiedä mutta Japanilainen punkbändi joka soitti SUOMALAISTA COREA suomalaisella nimellä varustettuna on tutustumisen arvoinen vielä muutama vuosi hajoamisen jälkeenkin: Laukaus(made in Japan): http://www.youtube.com/watch?v=7gpWNh-W4Po Edit Yhtyeen jäsenet: laulaja-Uutiset kitaristi- Real hani basisti -Kuroda purjo rumpali- 02 |
Juugeli 21.09.2009 18:09:46 | |
---|
Atomic Cafe: Tuohon en osaa vastata kun en siitä mitään tiedä mutta Japanilainen punkbändi joka soitti SUOMALAISTA COREA suomalaisella nimellä varustettuna on tutustumisen arvoinen vielä muutama vuosi hajoamisen jälkeenkin: Laukaus(made in Japan): http://www.youtube.com/watch?v=7gpWNh-W4Po LAUKAUS on kova! Jostain osoitteesta sai ladattua kolme niiden biisiä ilmaseks, varmaan jostain wikipediasta löytyis linkki. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
McNulty 21.09.2009 18:09:56 (muokattu 21.09.2009 18:10:51) | |
---|
Dog Breath: Jep. Ja heavy = Deep Purple. Höpö höpö. Heavy = Blue Cheer Juugeli: Mutta mikä on Suomen paras punkbändi tällä hetkellä? Itse olen vahvasti sitä mieltä, että se on Kakka-Hätä '77. Eikä huonoja ole Teemu Bergmanin toisetkaan bändit, The Heartburns ja Nazi Death Camp. Mä tykkään Wasted-nimisen bändin tuotannosta. http://www.myspace.com/wastedfinland "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
Atomic Cafe 21.09.2009 18:31:39 (muokattu 21.09.2009 18:39:25) | |
---|
Juugeli: LAUKAUS on kova! Jostain osoitteesta sai ladattua kolme niiden biisiä ilmaseks, varmaan jostain wikipediasta löytyis linkki. Kolme demokappaletta on ladattavissa. Yhtyeen tuotanto jäi pieneksi mutta suomalaista (punk)sielua lämmittää tämäkin vähä: Mikä on tuolla? EP (2002) Ollaan punk nuorisoo... EP (2004) |
velipesonen 21.09.2009 19:04:26 | |
---|
So we're big in Japan! Japanissa menee kaikki himmeä tavara niin kuin Suomi-hc läpi. Musitaakseni meditatiivista ultrapsykedeelistä reggaeta melodikalla soittanut Augustus Pablo myi siellä kultaa 80-luvulla. Myös suomalaisilla rautalankabändeillä on ollut kova suksee japskeissa, esim. Mustangs ja Quiets. Licenced distributor of nothing. |
Atomic Cafe 21.09.2009 19:15:09 (muokattu 21.09.2009 23:58:48) | |
---|
|
Dog Breath 21.09.2009 22:54:57 | |
---|
bonecrusher: Höpö höpö. Heavy = Blue Cheer Rohkenen sanoa että nyt sulla meni tuon rinnastuksen pointti hieman ns. ohi. :) Deep Purple on ihan yhtä lailla se definitiivinen hevibändi kuin Ramones on definitiivinen punkbändi. Eli aika huonosti. Jos näitä vertauksia lähdetään jatkamaan niin ehkäpä Blue Cheer on heavylle sama kuin The Stooges punkille? ;) Hienoja bändejä kaikki yllämainitut, muuten. Shake some action |
velipesonen: So we're big in Japan! Japanissa menee kaikki himmeä tavara niin kuin Suomi-hc läpi. Musitaakseni meditatiivista ultrapsykedeelistä reggaeta melodikalla soittanut Augustus Pablo myi siellä kultaa 80-luvulla. Myös suomalaisilla rautalankabändeillä on ollut kova suksee japskeissa, esim. Mustangs ja Quiets. Muun muassa tämän bongasin Kiotosta taannoisella Japanin-reissulla: http://farm3.static.flickr.com/2515/3941585707_0664849ffb_o.jpg Terveisiä Teemulle jos erehtyy tätä lukemaan... :) Shake some action |
velipesonen 23.09.2009 09:51:20 | |
---|
Oikeastaan punk meni pilalle silloin kun Glen potkittiin Pistolsista. Silloin se alkoi saada liikaa itsetuhoisia piirteitä. Malcolmin mielestä on tietenkin hienoa, että Pistols tuhosi itse itsensä hölmön miehistönvaihdoksen takia. Fuck Malcolm. Licenced distributor of nothing. |
Ziggy Bubba 23.09.2009 12:11:34 | |
---|
velipesonen: Oikeastaan punk meni pilalle silloin kun Glen potkittiin Pistolsista. Silloin se alkoi saada liikaa itsetuhoisia piirteitä. Jep, ei se Sid tehnyt hyvää oikein millekään asialle, varsinkaan musiikille :P |
Atomic Cafe 23.09.2009 19:59:27 (muokattu 23.09.2009 20:12:14) | |
---|
|
Henko 06.10.2009 22:01:13 | |
---|
Juugeli: Mutta mikä on Suomen paras punkbändi tällä hetkellä? Itse olen vahvasti sitä mieltä, että se on Kakka-Hätä '77. Eikä huonoja ole Teemu Bergmanin toisetkaan bändit, The Heartburns ja Nazi Death Camp. Mää taas en ymmärrä ollenkaan, miks noita niin hehkutetaan. "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
Atomic Cafe 07.10.2009 02:33:49 (muokattu 07.10.2009 03:08:34) | |
---|
|
ZK 07.10.2009 02:44:27 | |
---|
Kuuntelen Pelle Miljoonaa se kertoo sulle mitä se on. -Mr.Self-Destruct- |
velipesonen 07.10.2009 13:21:34 | |
---|
ZK: Kuuntelen Pelle Miljoonaa se kertoo sulle mitä se on. Käytät sä sä-passiivia vai kertooks se sen mulle kun sä kuuntelet sitä? Beatles freak, a serious case. |
kivi 07.10.2009 14:05:19 (muokattu 07.10.2009 14:06:46) | |
---|
velipesonen: Oikeastaan punk meni pilalle silloin kun Glen potkittiin Pistolsista. Silloin se alkoi saada liikaa itsetuhoisia piirteitä. Malcolmin mielestä on tietenkin hienoa, että Pistols tuhosi itse itsensä hölmön miehistönvaihdoksen takia. Fuck Malcolm. No mut Rich Kids oli sitten taas ihan mainio bändi ja paljon edellä aikaansa. Hmm. Mä ajattelin aikoinaan samoin tuosta Matlockin lähdöstä Pistolsien riveistä, mut näin tuossa vähän aikaa sitten tuoreen haastattelun ja soolokeikan Matlockilta ja täytyy sanoa että se pisti ajattelemaan asiat uusiksi. Siis, vaikka Matlock sävelsi kaikki (kaikki!) Pistols-biisit lähtöönsä (kyllä se lähtökin ilmeisesti oli molemminpuolinen juttu) niin sen musiikillinen kunnianhimo ja se mitä se musiikilta halusi, oli aikapommi joka vain odotti räjähtämistään. Ei ne kappaleet kuulostaneet siltä millaisina me ne kuullaan ennen kuin Jones ja Cook ne sovitti. Pretty Vacant olis toiminut onnen omiaan vaikkapa Small Facesien ohjelmistossa. Ja on aika todennäköistä, että meni useampi vuosi ennen kuin Matlock itse tajusi, miten hyvää se saksalaistyyppinen marssisovittaminen oli niille biiseille tehnyt ja saanut ne erottumaan muiden aikalaisbändien (enkä nyt tarkoita punkbändejä vaan esim vanhaa pubikantriveteraani-orkesteria Brinsley Schwartzia, joka myöhemmin iski uuteen aaltoon mukaan nimellä The Rumour, myöh. Graham Parker & The Rumour) biiseistä. Pistolsin vikalta sinkulta (Black Leather b/w Here We Go Again) kuulee selkeästi mitä tapahtui kun biisintekijää ei enää ollut. Pistols olis joka tapauksessa menettänyt mielenkiintonsa ja jäänyt historiaan yhtä mielenkiintoisena kuin Jonesin ja Cookin myöhempi bändi The Professionals. Hajoaminen tapahtui parhaaseen mahdolliseen aikaan, parhaalla mahdollisella tavalla, jos ajatellaan miten legenda piti säilyttää. |