Aihe: "The Big four"-kiertue
1 2 3 4 5 6
Rhapa
20.09.2009 21:19:57
Voi pyhä jysäys näitä marisijoita. "Mä en haluis nähä sitä mut it mä haluisin nähä kyl sen ja sit sekin vois mun mielestä tulla tonne nönnönnöö". Moneen kertaan todettu, että jo kiertueen nimi kertoo kaiken olennaisen. Kyttäilkää sitten vain niitä lempparibändien keikkoja, jos ei kelpaa. Harva se päivä nämäkin yhtyeet Suomessa ravaavat omilla rundeillaan.
cautta carvaisten civesten!
Vicious
20.09.2009 23:16:00

Koko homman jujuhan on naittaa yhteen kasarithrashin kultakauden kovimmat ja suunnannäyttäjät, eli juurikin Anthrax, Megadeth, Metallica ja Slayer. Ellei näistä joku kykene, seuraavana listassa tulee aiemminkin mainitut Testamentit, Death Angelit ja kumppanit, koska kuuluvat samaan kastiin vaikkakin ovat vähemmän tunnettuja.

Ois vielä siisti jos tuo keikka vejettäs sillain perinnehenkisesti, että lyhyemmät setit ja enemmän vanhoja biisejä ja nostalgiahittejä. Ei mitään uutta ripuli'tallicaa.
I Will kick your ass 'til your dick shoots shit
trashjones
21.09.2009 11:46:05
J.L: Niinpä. Ei ois mukava että muut bändit sais vetää 30-40 min ja Metallica sitte 1,5h.

Eihän sleijeriä jaksais puolta tuntia enempää, samaa kappaletta koko aja.
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
Röntgen-Jeesus
21.09.2009 14:40:27

trashjones: Eihän sleijeriä jaksais puolta tuntia enempää, samaa kappaletta koko aja.

No tämä lause on sikäli tosi että kyseessä on pirun intensiivinen bändi että tuollainen vajaan tunnin mittainen rykäisy olisi juuri sopiva. Ei nyt kuitenkaan ihan samaa kappaletta :)
"Lets black some metal, shall we?"
RumaRipuli
21.09.2009 15:20:53
trashjones: Eihän sleijeriä jaksais puolta tuntia enempää, samaa kappaletta koko aja.

Jep, ei niitä erota ku Dead Skin Maskissä ja Raining bloosissakin on melkein sama riffi.
Mikklo
21.09.2009 16:52:08
Jos Anthrax ei pääse niin tilalle Kreator vaikka ei ole uuäsaasta. Kreatorhan on paras thräsh bändi megadethin jälkeen. Vai?
Joo no mä no joo....
TheMurno
21.09.2009 20:01:36
Mikklo: Jos Anthrax ei pääse niin tilalle Kreator vaikka ei ole uuäsaasta. Kreatorhan on paras thräsh bändi megadethin jälkeen. Vai?

Eikös se oo Sodom? ;)
Mikklo
21.09.2009 20:03:00
TheMurno: Eikös se oo Sodom? ;)

Ei.

Teit virheen liian pitkä kirjoitus, häpeä.
Joo no mä no joo....
hullu_ukko
21.09.2009 22:19:52
Kreatorhan on paras thräsh bändi megadethin jälkeen. Vai?

Ei, Sodom on parempi. Sodomissa ei ole Milleä.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Sam Hotman
21.09.2009 22:47:18
hullu_ukko: Ei, Sodom on parempi. Sodomissa ei ole Milleä.

Mitä vikaa Millessä?

Se on kyllä Tesament tai Exodus joka Anthraxin korvaa.
''rockilla saa pillua ja hevillä karvasia äijiä moshaamaan lavan eteen''- hibernance
hullu_ukko
21.09.2009 22:51:28
Sam Hotman: Mitä vikaa Millessä?

Se on kyllä Tesament tai Exodus joka Anthraxin korvaa.

En tykkää herran lauluäänestä lainkaan. Ei siinä sen kummempaa.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Stalkah
21.09.2009 22:52:38

Jos sille Anthraxille povataan sitten korvaajaa niin miksi puhutaan "The Big Four"-kiertueesta? Eihän se mikään Big Four ole jollei ne kaikki tuohon nelikkoon kuuluvat bändit ole mukana.
Well, You know, I don't know! B.O.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Ron McGovney
21.09.2009 23:15:53 (muokattu 21.09.2009 23:17:03)
Rhapa: Voi pyhä jysäys näitä marisijoita. "Mä en haluis nähä sitä mut it mä haluisin nähä kyl sen ja sit sekin vois mun mielestä tulla tonne nönnönnöö". Moneen kertaan todettu, että jo kiertueen nimi kertoo kaiken olennaisen. Kyttäilkää sitten vain niitä lempparibändien keikkoja, jos ei kelpaa. Harva se päivä nämäkin yhtyeet Suomessa ravaavat omilla rundeillaan.

Aamen. Ei tää jätkät oo oikeesti näin vaikeeta. Jos nelikko Metallica Slayer Anthrax Megadeth ei miellytä niin fuck off; topicin nimi on vittu "THE BIG FOUR"-kiertue!
fiftie
22.09.2009 01:10:16
Kova ois kiertue. Testament ois vaan hyvä vaikkapa ottaa Metallican tilalle, mutta eipä se sillon olisi "Big four". Jos keikka tapahtuu, niin Metallica vetää ihan vitusti pitempään ku muut, ja vitusti uudelta levyltä, ja loadilta ja reloadilta biisejä vaan kuiteski :D
Mikklo
22.09.2009 07:38:31 (muokattu 22.09.2009 07:41:32)
Ron McGovney: Aamen. Ei tää jätkät oo oikeesti näin vaikeeta. Jos nelikko Metallica Slayer Anthrax Megadeth ei miellytä niin fuck off; topicin nimi on vittu "THE BIG FOUR"-kiertue!

No jos anthrax ei pääse pitäiskö kiertueen nimi olla The Big Three and replacement?
Vai hylättäisiinkö kiertue jos yksi ei pääse koska kiertueen nimen täytyy olla The Big Four -kiertue?
Joo no mä no joo....
Röntgen-Jeesus
22.09.2009 08:39:20

Mikklo: Vai hylättäisiinkö kiertue jos yksi ei pääse koska kiertueen nimen täytyy olla The Big Four -kiertue?

Luultavasti.
"Lets black some metal, shall we?"
Lapis
22.09.2009 22:57:20
Jos tää nyt toteutuisi niin tottakai se menisi niin että pääesiintyjä vaihtuisi ilta illan jälkeen. Paikkaa.... lepo! Paikkaa..... VAIHDA! Ei-niin-kovin-miehille tiedoksi että armeijassakin tehtiin noin, miksei siis "The Big Four" -kiertueella!?
How do we know he's not Mel Tormé?
erireilu
23.09.2009 00:51:33

Machine Head on uutta koulukuntaa, joka kyllä ansaitsisi oman kiertueensa oman kauden suunnannäyttäjien kanssa. Ketkähän siihen kuuluisi?

Machine Head, Sepultura, Lamb Of God ja Meshuggah? Pantera sinne kyllä kans kuuluis, mutta mutta...

Jos Anthraxia lähettäs jollain korvaamaan, niin kyllä Testament olisi oikea bändi siihen. Exodus vielä siihen varalle.
AnalFuckDemon
23.09.2009 06:13:19
The Big Six tai The Big Four And Two Others Who Would Have Deserved To Be Counted As Biggest Names Of Thrash Metal. Tapahtumassa soittaisi siis The Big Four ja lisäksi sekä Exodus että Testament. Ahh kun tekis gutaa!
So you can lick my sack!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)