Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cornford vahvistimet
1
rspa76
03.02.2009 08:32:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ajatellut ostaa jonkin seuraavista:
 
- Cornford Roadhouse 30W combo
- Cornford Roadhouse 30W head + Cornford 2X12"
- Cornford MK50H + Cornford 2X12"
 
Vahvistimen käyttö lähinnä autotalli/kotistudiossa, mahdollisesti myös pieniä keikkoja.
 
Onko kellään kokemuksia yllä mainituista vahvistimista? Kiinnostaisi lähinnä se että miten käyttäytyvät pienillä volyymeilla, eli onko noista studio-työskentelyyn vai pitääkö suosiolla siirtyä Cornfordin pienempi wattisten pariin?
 
svilo
03.02.2009 09:19:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ajatellut ostaa jonkin seuraavista:
 
- Cornford Roadhouse 30W combo
- Cornford Roadhouse 30W head + Cornford 2X12"
- Cornford MK50H + Cornford 2X12"
 
Vahvistimen käyttö lähinnä autotalli/kotistudiossa, mahdollisesti myös pieniä keikkoja.
 
Onko kellään kokemuksia yllä mainituista vahvistimista? Kiinnostaisi lähinnä se että miten käyttäytyvät pienillä volyymeilla, eli onko noista studio-työskentelyyn vai pitääkö suosiolla siirtyä Cornfordin pienempi wattisten pariin?

 
MK50H + 2*12, kone toimii pienelläki volalla, kaappi on myös hyvä. Ainoa miinus on että 5881 putket, ei pukkaa oikeen keskialuetta, muuten ..ok.
 
http://www.vilo.net/cornford.htm
 
/sv
 
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
nikander
03.02.2009 09:25:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilemani Cornford MK50H toimi suht' pienellä volumella aika hyvin. Itse tykkäsin saundista paljon.
 
joukov
03.02.2009 14:22:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cornford Hellcat 35W -nuppi, 35 todella kovaäänistä wattia.
 
Eric Singer Project - Nosturi 22.2.2009
Jankku
20.09.2009 20:25:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, jep...
 
Eli onko kellään tietoa missä näitä "pienen saaren ihmeitä" pääsis kokeilemaan? Kiinnostais kovasti, koska kuulostivat sivuilla olleiden klippien perusteella erittäin lupaavilta.
 
Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi!
nikander
20.09.2009 21:34:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musamaailmassa noita oli pari kolme vuotta sitten. Luulenpa, että nykyisin täytyy lähteä ulkomaille kokeilemaan.
 
LaXu
21.09.2009 09:51:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistelisin joku aika sitten nähneeni Roadhouse nupin Musamaailmassa, eli kannattaa soitella ja kysyä. Itse en ole kokeillut kuin Harlequin ja Hurricane comboja, mutta ne olivat mielestäni ainakin aika pitkälti sitä "nupit kaakkoon" osastoa jos säröja halusi.
 
aristoteles666
21.09.2009 16:35:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

toi mk50h on kyllä erinomaisen kuuloinen vahvistin ja toimii myös pienellä volalla.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «