Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Silloin kun ei ole keikkaa.
1 2
pekkajau
19.09.2009 22:48:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhä enenevässä määrin lienee tilanne ajautunut siihen pisteeseen ettei keikkaa ole ihan joka päiväksi. Miten täytätte tuon "tyhjiön" jolloin ette ole keikalla?
 
http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE
Meisseli
20.09.2009 11:09:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

treeneissä meni tämä vkl.
 
Musiikin opiskelija
Lennu
20.09.2009 12:55:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä meen töihin.
 
"omat loppuunnussittu PA ja mersu, yöt teltassa" - "muut on mut mersun vois vuokraa"
AngryMouth
20.09.2009 12:59:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä pidän vapaapäivän.
 
Tankero
20.09.2009 13:43:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ankaraa kuntoilua, rummunlyönnin opettelua, jyttää ja ähötystä enimmäkseen.
 
Humppajyrä
mack the knife
20.09.2009 14:17:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on sama kakkoshomma sitä varten niin kuin monilla muillakin soittajilla. Kun ei katso järkeväksi lähteä koottuihin teoksiin omaa soittoaan häpeämään, niin mieluummin tekee toista hommaa minkä osaa.
 
COVS n:o 1.
Ukko
20.09.2009 14:54:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Mulla on sama kakkoshomma sitä varten niin kuin monilla muillakin soittajilla. Kun ei katso järkeväksi lähteä koottuihin teoksiin omaa soittoaan häpeämään, niin mieluummin tekee toista hommaa minkä osaa.
 
Pirssilläkö vedät vielä ?
 
COVS jäsen nro 6
mack the knife
20.09.2009 14:57:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Pirssilläkö vedät vielä ?
 
Jeps. Tammikuussa viimeksi, nyt otin muutaman vuoron tähän kun vaimo lähtee hoitomatkalle Kanarialle kolmeksi viikoksi niin ei voi poikien takia olla reissussa.
 
COVS n:o 1.
EP
20.09.2009 15:15:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa jaa, pirrssii.. mie kun luulin, että oli siitä yleisimmästä soittajien "kakkoshommasta" vallan kysyymys :D
 
mack the knife
20.09.2009 15:26:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Jaa jaa, pirrssii.. mie kun luulin, että oli siitä yleisimmästä soittajien "kakkoshommasta" vallan kysyymys :D
 
Mikäs se olikaan, ei tule nyt mieleen.
 
COVS n:o 1.
isojussi
20.09.2009 17:28:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Mikäs se olikaan, ei tule nyt mieleen.
 
Luultavasti Tapparan pelissä käyminen?
 
Eipä kans nykyään tartte (onneks) miettiä, mitä joutoaikana tekis. Ma - to on opilaat ja bigbandin veto. Aamupäivät menee valmistelussa.
 
Oon jo miettiny, pitääkö ruveta pitämään yks vapaa viikonloppu per kuukausi.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
EP
20.09.2009 18:48:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Mikäs se olikaan, ei tule nyt mieleen.
 
No, en tiiä mutta hyvistä juopoista alkaa olla huutava pula! : )
 
jon lord
20.09.2009 18:54:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nukun........ei jää luppoaikaa minulle työnteon ja opiskelun lomassa. No nyt on tuo jääkiekkotouhu nuorten kanssa. Se pitää ajatukset tehokkaasti pois työ asioista.
 
COVS jäsen N.o 3
mack the knife
20.09.2009 19:40:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: No, en tiiä mutta hyvistä juopoista alkaa olla huutava pula! : )
 
Joo, kyllähän sitä ryyppäis, mutta en ole ratkaissut sitä yhtälöä, että millä rahalla kun ei käy töissä. Tuolla pubeissa niitä näkee jotka sen on ratkaisseet, mutta ei ne kerro.
 
COVS n:o 1.
jon lord
20.09.2009 20:14:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Joo, kyllähän sitä ryyppäis, mutta en ole ratkaissut sitä yhtälöä, että millä rahalla kun ei käy töissä. Tuolla pubeissa niitä näkee jotka sen on ratkaisseet, mutta ei ne kerro.
 
Hehee. Kerran kaverin kanssa lähdettiin Tampereelle ryyppireissulle. Mukana oli vaivaiset 50 mk kahteen mieheen. Kun ilta oli loppu niin meillä oli 75 mk rahaa ja oltiin ympäripäissään ja syöty ja juotu hyvin. Tämä kaveri oli aikamoinen puhuja ja kenties tuo johtui siitä.
 
COVS jäsen N.o 3
Ukko
20.09.2009 21:14:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mack the knife: Joo, kyllähän sitä ryyppäis, mutta en ole ratkaissut sitä yhtälöä, että millä rahalla kun ei käy töissä. Tuolla pubeissa niitä näkee jotka sen on ratkaisseet, mutta ei ne kerro.
 
Onhan noita nähty ja kuultu. Ne vetää niin kovat liksat duunissa ettei tosikaan ja duunien jälkeen on varaa ottaa vähän löysemmin )
 
COVS jäsen nro 6
Ukko
20.09.2009 21:14:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jon lord: Hehee. Kerran kaverin kanssa lähdettiin Tampereelle ryyppireissulle. Mukana oli vaivaiset 50 mk kahteen mieheen. Kun ilta oli loppu niin meillä oli 75 mk rahaa ja oltiin ympäripäissään ja syöty ja juotu hyvin. Tämä kaveri oli aikamoinen puhuja ja kenties tuo johtui siitä.
 
KePu oletan ?
 
COVS jäsen nro 6
jon lord
20.09.2009 21:40:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: KePu oletan ?
 
Yes, niin oli. Kauhee puhumaan ja sähläämään.
 
COVS jäsen N.o 3
Ukko
21.09.2009 16:16:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jon lord: Yes, niin oli. Kauhee puhumaan ja sähläämään.
 
Niinku se poliittinen puoluekin.
 
COVS jäsen nro 6
kenonen
21.09.2009 20:56:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos en ole päiväduunissa,
olen keikalla,
tai duunaan jotain koneella, yleensä jotain myyntimateriaalia tai www sivujuttuja
tai korjaan omaa venettä
tai virittelen taloa
tai korjailen soittokamoja
tai treenaan
tai hoidan lapsia
Ellen nuku ja jos jää aikaa, olen loppuajan kännissa niin paljon kuin mahdollista.
 
Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «