Aihe: Zoom zfx ei toimi macissa!! 1 2 | |
---|---|
![]() 20.09.2009 01:25:59 | |
Harrastelija: No, minulla oli kuitenkin skittaplugarina Zoom ZFX Logicissa ja se toimi. Mättäköön nyt sitten mikä tahansa :) En itse asiassa ole koskaan edes tiennyt tukeeko Logic/Mac muita joten oletusarvoisesti katsoin kaikkien kohdalla vaan toimivatko ne ja yleensä ne toimivat ihan ilman mitään kikkailuja. ZFX ei plugarina kyllä niin loistava edes ole, että sen takia kannattaisi mielenrauhansa menettää. TH1 Triode on huomattavasti parempi ja halpa (n. 60 euroa) ja siinä on erillisenä AU, VST ja RTAS versiot, lisäksi Standalone. Ja kun minulla ei nyt oikeaa Macia tässä ole, en viitsi vain tuon takia muuntaa tätä PC:tä taas OSX systeemiksi vain katsoakseni kuinka se silloin plugarina sinne upposi. Edit: Voi tietysti olla etten Macilla kokeillutkaan muuta kuin kuinka tuo yleensä ja standalone versiona toimi, ei nyt jaksa tarkkaan muistaa kun kokeilin muutamiakin skitta plugareita silloin. Harrastelija Näytti olevan tuo triode 69€ plus alv, eli hintaa yli 80€ :P kyllä houkuttais..demon perusteella oli varsin pätevä. | |
![]() 20.09.2009 14:08:38 | |
battery: Näytti olevan tuo triode 69€ plus alv, eli hintaa yli 80€ :P kyllä houkuttais..demon perusteella oli varsin pätevä. Kappas, senkin hinta on noussut... Itse sain sen n. 60 euroa silloin kun se ilmaantui. On se kyllä tuon 80 euronkin arvoinen ainakin omasta mielestäni ja perustelen asiaa sillä että sen jälkeen kun sen hankin, en ole enää pyöritellyt mielessä eri vaihtoehtoja. Plugareista pärjäilen nykyään kahdella, tuolla ja Fenderillä. Niistä löytää suunnilleen kaiken tarvitsemani. Tosin nyt tuli sekvensseri päivityksen mukana yksi melkoisen hyvä, mutta sehän ei ole minun syy että se siihen oli integroitu :) Ja kuten joskus olen sanonut, on pikemminkin Trioden etu että siinä on "vain" kolme vahvistinta, pystyy paremmin keskitymään siihen mitä siitä ohjelmasta tosiaan saa irti kun ei seilaile kymmenien eri mallinosten välillä. Skittaplugarit on viime aikoina menneet todella paljon noin yleisemminkin eteenpäin, ne alkavat kuulosta ja olla soittotuntumaltaankin ihan muuta kun joitain aikoja sitten. Harrastelija Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)