Aihe: Ensimmäiset bändit joista olet innostunut suuresti?
1 2 3 4 5
hmm...
25.02.2004 15:32:29
Black sabbath. sitä on kuunnellut ikuisuuden eikä biisit vieläkään tunnu kuluneilta.(paitsi paranoid...)
st.Helena
27.02.2004 15:59:00

The Jimi Hendrix Experience
Cream
Jefferson Airplane

Hei, mulla on samat, tosin Cream jäi pois ja Bob Dylan tuli tilalle. Olin tuolloin 7 vuotias ja muistan niin elävästi, kuinka diggailin jimiä ja jeffersonia. Bob dylanin Lay lady lay oli lapsena mun lempibiisi. Äiti aina kertoi, kuinka hän oli teininä mennyt paikalliseen kuppilaan ja pistänyt lay lady layn soimaan. Se biisi kuulostaa edelleen mahtavalta ja kännissä, kun sitä tulee hoilattua, ajattelen äitiäni lämmöllä :Q
Pääsiäinen on peruttu, ruumis löytyi
perkeles
27.02.2004 16:10:35
shadows,beatles,uriah heep,guns`n roses,toto,jj cale,pink floyd.....
mitäs tilasit!
Kapina
28.02.2004 16:43:41
Kymmenvuotiaana kakruna Eppu Normaali (uskokaa tai älkää *heh*).

Vähän myöhemmin Pelle Miljoona.

Sitten Ramones ja Sex Pistols.

Nyttemin sen sata muuta loistavaa bändiä, vaikka nuokin on pysyneet.
En ole tyhmä, olen basisti.
whoaaa,minäminäminä
29.02.2004 16:00:02
viidennellä luokalla ollessani don huonot räjäytti tajunnan, ja pian sen jälkeen saman teki apulanta. ne oli ne ekat kovat suosikit.
"i'm not like them, but i can pretend the sun is gone, but i have a light the day is done, but i'm having fun i think i'm dumb, or maybe just happy" nirvana-dumb
HC-Audio
29.02.2004 16:15:47

Aerosmithiä kuuntelin ihan sikana pienenä samalla kun leikin legoilla :D=, eli joskus 5v.
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
MotoPsycho
29.02.2004 16:46:18

1. Guns N' Roses
2. Metallica
3. KoRn
Ellen: Mitäs teidän keikkabussissanne sitten tehdään? A.W.Yrjänä: Katsotaan ikkunasta ulos ja näytetään synkiltä.
Travolta
29.02.2004 17:10:35
Kiss
Twisted Sister
Wasp
Kapane
29.02.2004 20:30:48

Scooter
mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- -kun korvat tinnitävät smoke on the wateria-
reino
01.03.2004 19:45:08
Joskus 4 vuotiaana olin innoissaan J Karjalaisesta ja Juicesta. Sitten tuli Popeda, kun olin jotain 6. Siitä vuosi tai pari eteenpäin niin täti anto mulle Ac/Dc:n Highway to Hell-Lp:n. Sitä kuuntelin kovasti jonkun aikaa. Sitten kun olin 8 tai 9 niin kuulin Metallicaa ekaa kertaa ja sitten hommasin levyn myöhemmin. Se oli eka kerta kun rupes musiikin soittaminen tosissaan kiinnostamaan. Sen jälkeen iski Sepultura ja muu vielä rankempi metalli kovaa.

Tulee vieläkin Metallicaa ja Sepulturaa kuunneltua, mutta musiikki maku on vuosien varrella laajentunut kovasti.
Deg
01.03.2004 22:25:12

Ihan ensimmäiseksi, 80-luvun lopussa, eli hyvin hyvin pienenä poikana diggasin Eppu Normaalia ja Leevi & The Leavingsia. Sitten, ensimmäinet pändi joka aiheutti tiedostetun ostopakon, oli Iron Maiden. Siitä se sitten lähti.
Sexual Chocolate, Baby!!
scath
02.03.2004 12:54:21

1.Metallica
2.Yup
3.Cmx
Du siehst so sexy aus, wenn du luftgitarre spielst.
Agag
02.03.2004 13:03:53
Pakko myöntää että olin sekaisin Nirvanasta.
Tärkeintä ei ole voitto vaan hyvä show
JeeVes
02.03.2004 13:08:51
- Frööpelin Palikat, ihan skidinä..se on kova pumppu.
"Play that funky rudiment whiteboy"
Wk
02.03.2004 15:37:39
Noh, kovin omaperäisesti ei meikäläisen heavyinnostus alkanu, Metallican Master Of Puppets tai Ride The Lightning levyn jälkeen piti hommata muitaki ja seurata bändin tapahtumia. Hammet oli kovin kitaristi ja One kovin biisi... aikoinaan ihmettelin eka kertaa sähkistä soittaessani että miten se saa tommosia "viu-väy-vou"-ääniä lähtemään, sehän olikin sitten Wah-Wah...

Sen jälkeen sitten tuli tää Black Sabbath, nimibiisin kuulin aluks ja sitten ku vielä sanottiin että "ne oli aivan hulluja satanisteja" nii sehä vaa lisäs kiinnostusta :D ja kaikki Ozzyn aikaset ja suurin osa muistakin levyistä löytyy jossain formaatis. Tällä tiellä ollaan yhä vieläkin.
Wk
mongoloidi
02.03.2004 17:12:59
Kymmenvuotiaana kakruna Eppu Normaali (uskokaa tai älkää *heh*).

Itselläni oli sama juttu.
Ja vieläpä saman ikäisenä.
Silloin tuli kuuneltua suomirokkia yms. tavaraa.
Sen jälkeen innostuin Hurriganesista ja AC/DC:stä.
Muut kovat rockbändit tuli mukaan kuvioihin vähän myöhemmin.
Tän jälkeen oli sitten "punk vaihe".
Ekoja punkbädejä mitä tuli kuuneltua oli kai Rancid
ja NOFX, Ramonesia unohtamatta.
Punkin jälkeen innostuin Meteorsista,Mad Sinista ja Nekromantixista ja muutenkin psychoa tuli kuuneltua.
Nykyään kuuntelen lähes kaikkea Eppu Normaalista Slayeriin.
-- You know, you guys are something else, you know that? You try to get me bumped by three crazy Jamaicans and you buy me a box of candy and you think everything is cool? --
Tapani L
02.03.2004 17:40:10
1. Metallica
2. Offspring
3. Apulanta
4. Yup
5. Nirvana
6. Nightwish
7. Sonata Arctica
8. Cmx

Monesta muustakin olen todella kovasti innostunut, mutta nuo ovat ehkäpä suurimmat.

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
taikakameli
02.03.2004 19:45:55
Kuka nyt levyjä ostaa...
Koneella on runsaasti:
led zeppeliniä
beegeessiä
abbaa
ym.
Fuzzball
02.03.2004 21:30:38
Hmm,kyllä ne taisi olla Yö ja Dingo..isosisarusten vaikutuksesta oli meikäläisellä kauhea porivaihde päällä.
Vähän myöhemmin punk,Pelle Miljoona ja uuspunk...
Sitten tutustuinkin trio niskalaukaukseen..
Addiktoitunut juomiin..alkoholittomiin..(toistaiseksi)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)