pekkajau 17.09.2009 22:15:40 | |
---|
Guido: Jos me lähdetään kärryn kanssa liikenteeseen niin jos vähääkään on vettä ilmassa, viritellään sellanen parin euron kevytpressu sinne kamakasan päälle. Ei haittaa vaikka vähän kuomun saumat falskaa. Ja vaikka onkin kamat hyvissä keiseissä ja räkeissä, niin vituttaa se märkien kamojen kantaminen kuitenkin... Tämä onkin hieno niksi. Tulee varmasti käyttöön tulevaisuudessa monessä kärrissä ja soveltuu myös monen muun kosteudelle aran materiaalin kuljetuksen yhteydessä peräkärrillä. Annanpa ihan plussan! http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE |
rintapek 17.09.2009 23:24:32 | |
---|
pekkajau: Tämä onkin hieno niksi. Tulee varmasti käyttöön tulevaisuudessa monessä kärrissä ja soveltuu myös monen muun kosteudelle aran materiaalin kuljetuksen yhteydessä peräkärrillä. Annanpa ihan plussan! Ei se minust ihan noinkaan ole. Niksipirkkaniksihän toi on ja hätäapuna varmaan toimiikin, ei siin mtn. Mut ei se kärrin/kuomun ehjäys ny mikään mahdoton urakka voi- eikä saa olla. Ja jos se oma kärri syystä tai toisesta ei just tänään ole käyttökuosissa, niin taatusti ehjän/tiiviin/toimivan saapi jokseenkin jokaiselta huoltamolta vuokralle. Satunnaisharrastekeikkailijan ny ei välttämäti oman hankkimista tartte edes miettiä, ellei muuhun käyttöön tartte. Itte ny välttämäti en kärrin vetämisestä tykkää, mut ei se ny mua toisaalta haittaakaan. Sen sijaan toi kärrin lastaaminen on minust hitsisti mukavampaa ko pakun tai pikkubussin. One kind of music only - the good kind |
Guido 17.09.2009 23:47:32 | |
---|
Kyllä se puskee aina tollasen muovikuomun saumasta vesi sisään. Vuokrakärryillä on menty, paskempia ne on kuin jos ois oma. Umpikärry se täytyis olla. Noi muovikuoret lenkottaa joka päästä sinne sun tänne. rintapek: Ei se minust ihan noinkaan ole. Niksipirkkaniksihän toi on ja hätäapuna varmaan toimiikin, ei siin mtn. Mut ei se kärrin/kuomun ehjäys ny mikään mahdoton urakka voi- eikä saa olla. Ja jos se oma kärri syystä tai toisesta ei just tänään ole käyttökuosissa, niin taatusti ehjän/tiiviin/toimivan saapi jokseenkin jokaiselta huoltamolta vuokralle. Satunnaisharrastekeikkailijan ny ei välttämäti oman hankkimista tartte edes miettiä, ellei muuhun käyttöön tartte. Itte ny välttämäti en kärrin vetämisestä tykkää, mut ei se ny mua toisaalta haittaakaan. Sen sijaan toi kärrin lastaaminen on minust hitsisti mukavampaa ko pakun tai pikkubussin. Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
rintapek 18.09.2009 00:10:11 | |
---|
Guido: Kyllä se puskee aina tollasen muovikuomun saumasta vesi sisään. Vuokrakärryillä on menty, paskempia ne on kuin jos ois oma. Umpikärry se täytyis olla. Noi muovikuoret lenkottaa joka päästä sinne sun tänne. Jotenkin mä olen eri mieltä. Ihan EsterinPerseestä- kaatosateessa on tullu mentyä. Useastikin. Ei ny vaan o tullu huomattua, et ehjä, asianmukainen, kunnossaoleva kärri jotenkin mystisesti imuroisi vettä/räntää/roskaa/paskaa kamojen päälle. Ehkä mulla vaan ei o vasikanvedosta tarpeeksi kokemusta. Sitä on kertyny vasta vuodesta -85 One kind of music only - the good kind |
Tankero 18.09.2009 00:23:23 | |
---|
rintapek: Jotenkin mä olen eri mieltä. Ihan EsterinPerseestä- kaatosateessa on tullu mentyä. Useastikin. Ei ny vaan o tullu huomattua, et ehjä, asianmukainen, kunnossaoleva kärri jotenkin mystisesti imuroisi vettä/räntää/roskaa/paskaa kamojen päälle. Ehkä mulla vaan ei o vasikanvedosta tarpeeksi kokemusta. Sitä on kertyny vasta vuodesta -85 Samat sanat. Ei mitään ongelmia millään kelillä. Humppajyrä |
rintapek 18.09.2009 00:35:50 | |
---|
Tankero: Samat sanat. Ei mitään ongelmia millään kelillä. Hmmm... Ny tuli isompi ongelma. Meinaan, et jos me ollaan jostain asiasta samaa mieltä, ni sit jompikumpi on väärässä. Eiku... miten se ny menikään... ;-) One kind of music only - the good kind |
stagestar 18.09.2009 10:11:08 | |
---|
mack the knife: Jos itkettää keikoilla noin paljon, niin voihan sitä olla himassakin. Perkele siellä ole ennenkään höyhentyynyillä jätkät kulkeneet. Ojankaivuussa muuten kanssa vuotaa vettä niskaan jos alanvaihto kävi mielessä. sama käväisi mielessä juu.... rok rok !!! |
half 18.09.2009 20:11:51 | |
---|
mack the knife: Jos itkettää keikoilla noin paljon, niin voihan sitä olla himassakin. Perkele siellä ole ennenkään höyhentyynyillä jätkät kulkeneet. Ojankaivuussa muuten kanssa vuotaa vettä niskaan jos alanvaihto kävi mielessä. Sikopaimenena voi aina mennä puun alle suojaan. COVS jäsen N:o 5 |
Timi 18.09.2009 21:00:04 | |
---|
Taidan Dodgen laittaa seisontavakuutukseen.En tajua Miksi en tehnyt sitä puoltoista vuotta sitten? Vaikea.Mutta varma! |
Timi: Taidan Dodgen laittaa seisontavakuutukseen.En tajua Miksi en tehnyt sitä puoltoista vuotta sitten? Mäkin taidan ottaa sellaisen! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Timi 18.09.2009 21:35:13 | |
---|
baron: Mäkin taidan ottaa sellaisen! Korjaamista pikkuisen,vaan ko ei sytytä.Käy kyllä hienosti! Vaikea.Mutta varma! |
half 18.09.2009 21:38:14 | |
---|
baron: Mäkin taidan ottaa sellaisen! Kemiallinen vakuutus? COVS jäsen N:o 5 |
poppamies 18.09.2009 21:40:13 (muokattu 18.09.2009 21:41:03) | |
---|
Timi: Korjaamista pikkuisen,vaan ko ei sytytä.Käy kyllä hienosti! Nå pieniä remppoja noihin vanhoihin joutuu joskus tekemään. vaihdatin turbiinin vaniin joku aika sitten. Ei tullut maksan kuin 1800,-. Se on jo niin kallis ettei siitä oo varaa luopua. Leikki leikkinä. mahtava peli vaikka kohta 19 v. Jotenkin on vaikea kuvitella että ajaisi jollain tavallisella henkilöautolla missä perse laahaa asvalttia. G strings are for strippers! |
baron 18.09.2009 21:42:39 | |
---|
half: Kemiallinen vakuutus? Ai, en mä sellaista aatellut vaan että rahat takaisin jos on turhan takia sijoittanut johonkin kohteeseen jota ei pystykään hyödyntämään. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
half 18.09.2009 21:45:33 | |
---|
baron: Ai, en mä sellaista aatellut vaan että rahat takaisin jos on turhan takia sijoittanut johonkin kohteeseen jota ei pystykään hyödyntämään. Sovi asia ensin ja ota nappi vasta sitten. COVS jäsen N:o 5 |
baron 18.09.2009 21:49:39 | |
---|
half: Sovi asia ensin ja ota nappi vasta sitten. Mä oon ymmärtänyt että vakuutukset on yllättäviä odottamattomia tilanteita varten ja hoidot erikseen? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
half 18.09.2009 21:52:58 | |
---|
baron: Mä oon ymmärtänyt että vakuutukset on yllättäviä odottamattomia tilanteita varten ja hoidot erikseen? Mikä sitten on hoitotakuu? tai hoitovakuutus? Mistä sä oikein puhut. Mene nukkumaan pääsi selväksi. COVS jäsen N:o 5 |
Tankero 18.09.2009 23:35:12 | |
---|
baron: Ai, en mä sellaista aatellut vaan että rahat takaisin jos on turhan takia sijoittanut johonkin kohteeseen jota ei pystykään hyödyntämään. Ai ne sinisilmätkö onkin huoria, joista maksat? Humppajyrä |
pekkajau 18.09.2009 23:45:36 | |
---|
Tankero: Ai ne sinisilmätkö onkin huoria, joista maksat? Jos oisin mulkku niin varmaan painaisin varoitusta tms.... http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE |
poppamies 18.09.2009 23:46:29 | |
---|
Tankero: Ai ne sinisilmätkö onkin huoria, joista maksat? Kaikki naiset maksaa. G strings are for strippers! |