Aihe: Attack Attack
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14
Lerneri
11.09.2009 12:36:11
oulamaa: Teki mitä? Ei AFI ainakaan Attack Attackia! muistuta...tai nojoo oli tossa pienenpieni "teknokohta"?

Teki hinttiteknoa tietenkin. Hyi kamala.
mungiisi
11.09.2009 13:30:16
Heh, katsoin tuon videon ihan mielenkiinnosta. Musiikki ei ollut oikein mistään kotoisin ja videokin huvittava. Mulle tuli noista haara-/kyykkypaska-asennoista ensimmäisenä mieleen se Immortalin jollain vuorella kuvattu musiikkivideo.
oulamaa
15.09.2009 10:18:18
Onko tekno ikinä ollut mitään muuta kuin hinttiä? :D
thaav
15.09.2009 11:52:15
Hehheh, onpas onnistunut tämä bändi tavoitteessaan.

Tai ainakin mä luulen, että niiden tavoite oli tehdä tommonen yliammuttu video, joka aiheuttaa puhetta ja saa ihmiset uteliaana katsomaan sitä uudestaan ja uudestaan, kunnes joku oikeasti diggaa siitä?
"Valtava hirvi vittu", Rane sanoi ääneen. Talon asvalttipihalla maleksi todella iso hirvi, joka oli kaatanut roskiksen ilmeisesti aivan tahallaan." - käyttäjänimi Slewyn, THV-huone.
something
16.09.2009 20:56:49 (muokattu 16.09.2009 20:58:32)
Ei ketään o sattunu stam1nan haastattelua kattomaan jossa hyyrynen kertoo mitä mieltä hän kyseisestä yhtyeestä (attack attack) on. ei taida hyyrynen tykätä sticky sticklystä.:D Yhdyn häneen täysin...

http://ylex.yle.fi/ylex-areena/prov … ssirock-2009-stam1na-haastattelussa

siinä 4:10 vähä jälkee
Multinational corporations, genocide of the starving nations.
Superkingi
17.09.2009 11:13:53
something: Ei ketään o sattunu stam1nan haastattelua kattomaan jossa hyyrynen kertoo mitä mieltä hän kyseisestä yhtyeestä (attack attack) on. ei taida hyyrynen tykätä sticky sticklystä.:D Yhdyn häneen täysin...

Mä voin kertoo oman mielipiteen Stam1nasta ja hyyrysestä. Ootas täältä se lähtee ...... VITTU MITÄ PASKAA.
Je Je jejeijei
maelstorm
17.09.2009 11:23:23
oulamaa: Onko tekno ikinä ollut mitään muuta kuin hinttiä? :D

teiän laulajan takatukasta tuli kanssa ekana mieleen sellanen suvereeni kullin lutkuttaminen. :D
Siivet.
Terry Pantheras
17.09.2009 15:29:22
something: Ei ketään o sattunu stam1nan haastattelua kattomaan jossa hyyrynen kertoo mitä mieltä hän kyseisestä yhtyeestä (attack attack) on. ei taida hyyrynen tykätä sticky sticklystä.:D Yhdyn häneen täysin...

"Kääriydyin rullalle ja kierin helvettiin". Heh...
MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
Super-Jari
17.09.2009 15:35:34
oulamaa: Onko tekno ikinä ollut mitään muuta kuin hinttiä? :D

No ei kun vertaa vaikka Judas Priestiin, Manowariin tai Scorpionsiin!
something
17.09.2009 16:17:32 (muokattu 17.09.2009 19:17:47)
Superkingi: Mä voin kertoo oman mielipiteen Stam1nasta ja hyyrysestä. Ootas täältä se lähtee ...... VITTU MITÄ PASKAA.

Superkingi ei nyt taida olla vähänkään kanssani samalla aaltopituudella metallin suhteen joten stam1nasta lienee turha alkaa väitellä.

edit: varsinkaan tämän otsikon alla.

Terry Pantheras: "Kääriydyin rullalle ja kierin helvettiin". Heh...

jepjep. :) silmissä pimeni ja kuset tuli housuun
thaav
17.09.2009 22:16:58
Ei pilkata Judas Priestiä siellä ylempänä. Siinä porukassa ei ole mitään homoa, toisin kuin näissä metalcore/tekno -hinttareissa.

Ja Stam1na on mukarankkaa paskaa teinitytöille.
"Valtava hirvi vittu", Rane sanoi ääneen. Talon asvalttipihalla maleksi todella iso hirvi, joka oli kaatanut roskiksen ilmeisesti aivan tahallaan." - käyttäjänimi Slewyn, THV-huone.
Lego
17.09.2009 22:18:24
thaav: Ei pilkata Judas Priestiä siellä ylempänä. Siinä porukassa ei ole mitään homoa, toisin kuin näissä metalcore/tekno -hinttareissa.

Öö, Halford?
Rhapa
17.09.2009 22:19:10
thaav: Ei pilkata Judas Priestiä siellä ylempänä. Siinä porukassa ei ole mitään homoa, toisin kuin näissä metalcore/tekno -hinttareissa.

Ja Stam1na on mukarankkaa paskaa teinitytöille.

Vittu, asiaa. +
cautta carvaisten civesten!
fasces
17.09.2009 22:24:17
Vasara: No ei kun vertaa vaikka Judas Priestiin, Manowariin tai Scorpionsiin!

Tiedät kyllä varsin hyvin, että hintillä ja homolla on vissi ero.
I kissed the goat, I liked it.
Super-Jari
17.09.2009 22:47:14
fasces: Tiedät kyllä varsin hyvin, että hintillä ja homolla on vissi ero.

Joo. Homo antaa, mutta hintti vaan vihjaa.
Terry Pantheras
17.09.2009 23:08:15
Priest edustaa ainakin mulle lähinnä randomisti sohittuja vitossointuja, mut homoilu on selkeesti kylmähermoisten miesten hommaa: kyllä siinä touhussa menis monella aremmalla jantterilla sormi suuhun. Kuten esim. mulla...

Jep, mutta mitä tulee tähän Attack Attackin "heviparodiaan", niin kuinka kyse voi olla heviparodiasta kun ne esiintyy esim tuossa videossa kaikkea muuta kuin "hevisti". Vai tekeekö ne parodiaa parodiasta, joka parodisoi heviä, vai parodioiko ne itseään hevimiehinä? Vai mit vit? Mut ihan sama, paskaa se on ja kierin itsekin kääryleenä helvettiin, housut kusessa zumban rytmittämänä...
MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
something
18.09.2009 15:10:13
minä: stam1nasta lienee turha alkaa väitellä, varsinkaan tämän otsikon alla

tähän ei lisättävää.

Terry Pantheras: paskaa se on ja kierin itsekin kääryleenä helvettiin, housut kusessa zumban rytmittämänä...

helvetin hyvin sanottu!
Kampela77
18.09.2009 17:24:35 (muokattu 18.09.2009 17:25:07)
Räkkipeli: Suomessa on aika vitusti karvaisia isoja teinityttöjä.

Silloin kyseessä on ulkoisesti iso karvainen mies, joka on kuitenkin sisältä vain pieni tyttö.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Emplate
18.09.2009 20:00:36

Kampela77: Silloin kyseessä on ulkoisesti iso karvainen mies, joka on kuitenkin sisältä vain pieni tyttö.

Tunnustan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)