kunnasja 17.09.2009 13:42:12 (muokattu 17.09.2009 13:44:01) | |
---|
Niq Pussi ei ole täytetty, ja kangas on melko ohutta. Toimii silti, ja on taiteltavissa mukavan pieneen kokoon kuljetusta varten. Rumuudesta sen verran, että pimeällä lavalla tuskin kukaan yleisöstä edes huomaa koko pussia. Juurikin näin. Voihan itse kukin värkkäillä jotain omia virityksiä, jotka ehkä toimii ihan yhtä hyvin. Musta ja huomaamaton ei siis ole tavoiteltavaa? Jotkin kusenpolttamat pitkät kalsarit 70-luvulta, yhdistettynä vanhaan pussilakanaan... olis varmaan oikeinkin kiva ;) En suinkaan laittanut tuota ärsyttääkseni Teitä arvon rumpaleita. Sattuupahan nyt olemaan hyviä kokemuksia tuollaisesta, ajattelin vain olla Avulias Aatu. |
Kailis 17.09.2009 14:48:29 | |
---|
En suinkaan laittanut tuota ärsyttääkseni Teitä arvon rumpaleita. Tuskin tänne on mahdollista postata mitään ettei joku soita poskeaan. Ihan hauska ja kokeilemisen arvoinenhan tuo on. |
Niq: Monella baarikeikalla tila on sopivan iso siihen, että tomit hukkuu kuin pieru saharaan jo siinä eturivin paikkeilla, mutta virveli ottaa korviin vielä takaseinälläkin. Tomit hukkuu jo baarikeikan eturivissä? Ää, sulla on liian pienet tomit, liian ohuet kalvot ja kapulat ja sit olis vielä lyötävä kovempaa. ;) Hehe! "Minä olen jezmi. Me jezmit olemme varsin sinklanoitua kansaa." -Tulinpahan ohimennen kommentoineeksi kerran 90-luvulla eräässä treenikellarissa, jossa oli ns. jamit hyvässä vauhdissa. |
Kailis 18.09.2009 04:30:09 | |
---|
Närpiö: Tomit hukkuu jo baarikeikan eturivissä? Ää, sulla on liian pienet tomit, liian ohuet kalvot ja kapulat ja sit olis vielä lyötävä kovempaa. ;) Hehe! Turhaavääntöäfailed. |
Cimble 18.09.2009 11:44:43 | |
---|
kunnasja: En suinkaan laittanut tuota ärsyttääkseni Teitä arvon rumpaleita. Sattuupahan nyt olemaan hyviä kokemuksia tuollaisesta, ajattelin vain olla Avulias Aatu. No eihän täällä kukaan ärsyyntynyt. :) Ja enhän minäkään tiedä tuon toimivuutta, pitäis joskus kokeilla jos sopiva paikka tulisi. Voi olla hyvinkin hyödylllinen. Taidan olla vähän epäluuloinenkin tuollaisia "ennennäkemättömiä" tuotteita kohtaan, jotka kuuluvat välineurheilijoille. ;) Tietysti jos rumpalilla on löysää rahaa sijoittaa kaikennäköisiin rimpsuihin mitä setteihin on keksitty, niin sama kai ostaa tarvikkeita niin paljon kuin sietää. Tarttee sitten jos tarttee. Kailis: Tuskin tänne on mahdollista postata mitään ettei joku soita poskeaan Olen huomannut ja yritän karsia omalta osaltani posken soittoa. Kiitos jäsenelle kunnasja, joka vastahankaisuudestani huolimatta nimitti minuakin tällä palstalla arvon rumpaliksi. ;) Kailis: Turhaavääntöäfailed. Näin on, sorry. Näitä esiintyy aika monella silloin tällöin. "Minä olen jezmi. Me jezmit olemme varsin sinklanoitua kansaa." -Tulinpahan ohimennen kommentoineeksi kerran 90-luvulla eräässä treenikellarissa, jossa oli ns. jamit hyvässä vauhdissa. |
Kailis 18.09.2009 13:03:44 | |
---|
Tietysti jos rumpalilla on löysää rahaa sijoittaa kaikennäköisiin rimpsuihin mitä setteihin on keksitty, niin sama kai ostaa tarvikkeita niin paljon kuin sietää. Tarttee sitten jos tarttee. Näin varmaan ajateltiin myös silloin kun Slingeland kehitti Gene Krupan kehotuksesta molemmin puolin viritettävät tomit. =D En nyt tarkoita että tuo olisi mikään mullistava innovaatio, mutta esim. miksauksessa pätee ainoastaan yksi sääntö joka toimii tähänkin; kuuntelematta en dissaa. |
Cimble 18.09.2009 14:13:33 (muokattu 18.09.2009 14:15:51) | |
---|
Ehkä mulla tuli sellainen yläaste-syndrooma... Uusia toppahousuja ei voi pitää paukkupakkasellakaan, kun näyttää ja tuntuu kömpelölle. Ja mitä muutkin sanovat. Mieluummin farkuilla piilottaen vanhat villahousut sinne alle. Lämmitää nekin. "Minä olen jezmi. Me jezmit olemme varsin sinklanoitua kansaa." -Tulinpahan ohimennen kommentoineeksi kerran 90-luvulla eräässä treenikellarissa, jossa oli ns. jamit hyvässä vauhdissa. |
Kailis 18.09.2009 14:45:38 | |
---|
Närpiö: Ehkä mulla tuli sellainen yläaste-syndrooma... Uusia toppahousuja ei voi pitää paukkupakkasellakaan, kun näyttää ja tuntuu kömpelölle. Ja mitä muutkin sanovat. Mieluummin farkuilla piilottaen vanhat villahousut sinne alle. Lämmitää nekin. Ei muuten pidetty pitkiä kalsareitakaan. Ja se pipo...sitähän ei pidetty vaikka olis ollut -50. Onneksi pipot on taas cool. Toivottavasti myös kymmenen vuoden päästä kun poika on vaikeassa iässä. |
hansakemanelius 18.09.2009 19:05:41 | |
---|
Kailis: Ei muuten pidetty pitkiä kalsareitakaan. Ja se pipo...sitähän ei pidetty vaikka olis ollut -50. Onneksi pipot on taas cool. Toivottavasti myös kymmenen vuoden päästä kun poika on vaikeassa iässä. Nykyisin ei pipo irtoa vaikka olisi +25 sisällä ruokapöydän ääressä.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Niq 18.09.2009 19:10:02 | |
---|
hansakemanelius: Nykyisin ei pipo irtoa vaikka olisi +25 sisällä ruokapöydän ääressä.... Kyllä ne teinit aina keksii keinon ärsyttää vanhempia. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
hansakemanelius 18.09.2009 19:15:33 | |
---|
Niq: Kyllä ne teinit aina keksii keinon ärsyttää vanhempia. :) Jos rupeaa oma poika humppaa vetelemään niin nousee kyllä verenpaine.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
kimizu 19.09.2009 01:34:21 | |
---|
hansakemanelius: Jos rupeaa oma poika humppaa vetelemään niin nousee kyllä verenpaine.... Humpan kutsu kun kajahtaa hop-hop kylkiin kannuksia silmään isompaa vaihdetta eipäs paineta jarrua Humppaa taikka kuole taikka humppaa taikka humppaa ja kuole Humppaa taikka kuole taikka humppaa taikka humppaa ja kuole Humpan kutsu kun kajahtaa lonkat narskuvat hautuumaalla ristit nurinpäin kellahtavat nahkurin orsilla tavataan - Eläkeläiset, Humppaa Tai Kuole Timing stinks but cheerfully winks... |
hollmi-5 19.09.2009 08:20:43 | |
---|
hansakemanelius: Jos rupeaa oma poika humppaa vetelemään niin nousee kyllä verenpaine.... Humpassa on paras kate. Pienimmällä satsauksella tulee liksaa :-) Kerran kysyin tuurauskeikalla kosketinsoittajan melko keskinkertaisen soittimen päivittämisaikataulusta. "Saman rahan tälläkin saa" -kuului ihan pätevä vastaus. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 19.09.2009 10:36:19 | |
---|
kimizu: - Eläkeläiset, Humppaa Tai Kuole No tuohan menee hjuumorin puolelle. Ajattelin vain sellaista tilannetta että kun itse soittelin aikoinaan Paranoidia ja Black Night'ia kovalla volyymillä kotona niin ei vanhemmat oikein diganneet. Jos jälkipolvi soittaisi samalla volyymillä perushumppaa meillä kotona niin käyttäisin kuulosuojaimia.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |