HaloOfFlies 28.08.2008 14:32:00 (muokattu 28.08.2008 14:40:24) | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Texas Oil 30.08.2008 20:11:45 (muokattu 30.08.2008 20:18:58) | |
---|
hiukan hävettää stanley:n ja simmons:n puolesta miten nämä kaksi ovat suhtautuneet frehley:n "ongelmiin" ja miten he ovat miestä "tukeneet" vuosien saatossa, sillä ilman spaceman:ä bändistä olisi mielestäni puuttunut aika paljon ja kyllähän se alkaa jurppimaan, jos levyn tekovaiheessa studioon ilmestyy (lue: on pyydetty) muitakin "soolokitaristeja", esim greatures of the night sessiot??! ACE:n ansiosta moni nuoriherra on aikanaan kiinnostunut rock-kitaran veivauksesta (ehkä poseerauksestakin, heh) ja itse kissistä! äijä oli aikoinaan järvisen ja cläpän ohella mun yksi suurimmista innoittajista, sekä esikuvista! hieno rock-lick-kitaristi sanan varsinaisessa merkityksessä, piste shock me |
Jackie 30.08.2008 22:30:18 | |
---|
muitakin "soolokitaristeja", esim greatures of the night sessiot??! Eikös Creatures aikaan Ace ollut jo lähtenyt bändistä ja Vinnie oli jo bändin jäsen? Laittoivat kuitenkin vielä Acen naaman levyn kanteen. Suurena KISS fanina pitäs jo muistaa nää ulkoa mut nyt en oo ihan varma. |
Texas Oil 30.08.2008 22:39:46 (muokattu 30.08.2008 22:41:08) | |
---|
< noinhan se kai jotenkin meni, mutta olen myös törmännyt väitteeseen, että itse robben ford (tähän aikaan vielä enemmän studio hommissa) olisi myös "vieraillut" kyseisellä levyllä??! |
Jii 30.08.2008 22:59:43 (muokattu 30.08.2008 23:02:44) | |
---|
< noinhan se kai jotenkin meni, mutta olen myös törmännyt väitteeseen, että itse robben ford (tähän aikaan vielä enemmän studio hommissa) olisi myös "vieraillut" kyseisellä levyllä??! Robben Ford soitti "I Still Love You" -biisin soolot Creaturesilla. Frehleyn sitoutuminen Kissiin oli noihin aikoihin jo pidempään ollut todella heikkoa. En ihmettele kitaristin vaihtoa. E: Creaturesin aikana Ace ei tainnut olla edes jäsen. Studioheeboja taisi lisäksi olla muitakin levyä nauhoittamassa... Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Jackie 30.08.2008 23:17:52 (muokattu 30.08.2008 23:18:14) | |
---|
E: Creaturesin aikana Ace ei tainnut olla edes jäsen. Studioheeboja taisi lisäksi olla muitakin levyä nauhoittamassa... Niin sitäkin ite muistelen että The Elder tais olla jätkälle jo liikaa. Ne jotkuu Elder promo livet mitä KISS veti tv ohjelmissa ni oli ihan triona ja silloin sanoivat että Ace on kipeenä tai jotain vastaavaa. Totuus oli että jätkää ei kiinnostanut paskaakaan enää koko meininki. |
HaloOfFlies 30.08.2008 23:21:43 | |
---|
Niin sitäkin ite muistelen että The Elder tais olla jätkälle jo liikaa. Ne jotkuu Elder promo livet mitä KISS veti tv ohjelmissa ni oli ihan triona ja silloin sanoivat että Ace on kipeenä tai jotain vastaavaa. Totuus oli että jätkää ei kiinnostanut paskaakaan enää koko meininki. Juu. Creatures-promorundillahan Ace oli vielä mukana, mutta sitten varsinaisella kiertueella kitaroita hoiteli jo Vinnie Vincent. Julkisuuteenhan Kiss kertoi että Ace oli väliaikaisesti sivussa, ja Paul Stanley teki kaikkensa että Ässä olisi bändissä pysynyt, mm. ajoi jopa tämän talolle henkilökohtaisesti taivuttelemaan miestä jäämään yhtyeeseen, mutta eipä se auttanut. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jackie 30.08.2008 23:40:27 | |
---|
Juu. Creatures-promorundillahan Ace oli vielä mukana, mutta sitten varsinaisella kiertueella kitaroita hoiteli jo Vinnie Vincent. Julkisuuteenhan Kiss kertoi että Ace oli väliaikaisesti sivussa, ja Paul Stanley teki kaikkensa että Ässä olisi bändissä pysynyt, mm. ajoi jopa tämän talolle henkilökohtaisesti taivuttelemaan miestä jäämään yhtyeeseen, mutta eipä se auttanut. Tarkoitin Elder promo rundia. Siinähän ei jätkää paljoa näkyny. http://www.youtube.com/watch?v=CCMXqy626AM Creatures promoissa oli vielä ainakin I love it loud videossa. Täytyy vielä sanoa että ilman Acea mie en ois koskaan ostanu Les Paulia :) |
Bald Anus 31.08.2008 17:38:29 | |
---|
Oliko se Ace sitten Suomessa vai ei? Lähtisin kyllä katsomaan jos tulisi, Ace on tänä vuonna hyvässä soittokuosissa. Paskalla on tekijänsä |
stickyfinger 31.08.2008 19:34:37 | |
---|
Tarkoitin Elder promo rundia. Siinähän ei jätkää paljoa näkyny. http://www.youtube.com/watch?v=CCMXqy626AM Creatures promoissa oli vielä ainakin I love it loud videossa. Täytyy vielä sanoa että ilman Acea mie en ois koskaan ostanu Les Paulia :) Itse asiassa, tuo San Remo - esiintyminen oli ainut The Elder promo-veto mihin Ace (syystä tai toisesta) ei ilmaantunut. Joten kyllä Ässä jotenkin sovitut hommat vielä kotiin hoiti. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Cletus Awreetus 01.09.2008 10:28:32 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=fdP2kqzK0jQ tuossa hieman näytettä nykykunnosta, vuoden takaa Ihan hyvänkuuloinen toi Parasiten soolo. Tsekkasin muitakin 07-08 -vetoja niin tuntuu hyvin nykyään irtoavan. Shock Me:n soolo Lontoon keikalta oli aika roiskien vedetty, mut muuten kuulosti kaikki ihmeen hyvältä. www.myspace.com/buzzpetrol |
HaloOfFlies 09.07.2009 14:35:42 (muokattu 09.07.2009 14:37:45) | |
---|
Nyt se Acen uusi soololevy on vihdoin tulossa 20 vuoden odotuksen jälkeen. Anomaly ilmestyy 15.9. ja sitä voi jo tilata ennakkoon Amazonista. Huhujen mukaan niin ikään kauan ja hartaasti odotettu uusi KIss-levy ilmestyisi samana päivänä. Tämä olisi kyllä Ässälle lottovoitto jos näin käy. Tässä muuten levyn mainos http://www.youtube.com/watch?v=E2tWsNqnfpk"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Epi 01.09.2009 14:57:02 | |
---|
Kyllä muuten käy rock'n roll Acelta nykyäänkin! Laittakaapa YouTubeen haku Ace Frehley 2008 - kyllä lähtee! Onkohan mies ikinä vetänyt yhtä relasti ja katu-uskottavasti... Ace is the Man! Kun miehet rumenee niin soitto kovenee! |
Jyrken 01.09.2009 19:14:50 | |
---|
Se Ace Frehleyn single, Outer Space, on mielestäni parempi kuin Modern Day Delilah Ai mikä allekirjotus |
winstoni 02.09.2009 00:35:53 | |
---|
Joo kyllä Acen ulkoavaruus toimii, mutta sanat on kyllä aikamoista hömppää. Toisaalta, ei ne Kissilläkään ole se vahvin osa-alue. Kukahan muuten on tuottanut ton levyn? Aika tuhdit soundit. |
stickyfinger 05.09.2009 14:52:44 | |
---|
winstoni: Joo kyllä Acen ulkoavaruus toimii, mutta sanat on kyllä aikamoista hömppää. Toisaalta, ei ne Kissilläkään ole se vahvin osa-alue. Kukahan muuten on tuottanut ton levyn? Aika tuhdit soundit. Tuottaja on Acen bändin nykyinen basisti Anthony Esposito. Levyä on äänitelty hyvinkin pitkällä aikavälillä hyvinkin monessa paikassa. Rummuissa on osassa biiseissä Ässän vanha luottokannuttaja Anton Fig, osassa taas nykykokoonpanon Scot Coogan. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
What We Do In Life Echoes In Eternity. |
Terry Pantheras 16.09.2009 14:35:19 | |
---|
MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
slowdive 16.09.2009 15:06:02 | |
---|
Terry Pantheras: Touché - yks parhaista levymainoksista pitkään aikaan! No on kyllä ihan mahtava! Ei ehkä aukea jos ei ole Phantom of the Park tuttu :) Melkein tekis mieli levy ostaa jo tuon äännähdyksen perusteella, harmi vaan että biisinäytteet ei samanlaista tunnetta herättänyt. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
HaloOfFlies 16.09.2009 15:13:36 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |