Aihe: POD x3 live
1 2
Rubber
08.06.2009 21:44:18
Moi

Päivitystä oman Podini tilanteeseen. Luin Line6:sen keskustelufoorumilta, että audio drop-outteja aiheuttava vika on vihdoin löydetty ja vahvistettu rautatason ongelmaksi. Lähetin oman Podini takaisin britteihin, josta sen olin ostanut, koska Suomesta ei Line6:sen service centereitä löytynyt. Muutaman viikon odottelun jälkeen UPS kiikutti minulle täysin uuden Podin tilalle :) Tämän illan olen testailuja suorittanut, eikä minkäännäköistä ongelmaa ole ainakaan vielä tullut vastaan.
www.mature.vuodatus.net
Arttuonline
15.09.2009 17:55:28
Moikka!

Sellasta kysysin, että onko tuota mahdollista kytkeä aktiivimonitoriin suoraan? Kotisoittelussa olisi näppärä esim. tämä: http://www.thomann.de/fi/the_box_ma82cl.htm Passiivi monitori ei taida käydä vai? Tarkoitus olisi vaan toistaa ulos tuleva signaali sellaisenaan, aivan kuin kytkisi keikalla suoraan PA:han.

Vai olisiko järkevämpää laittaa rahat laadukkaisiin kuuloikkeisiin kotisoittelua varten? Luulen vaan, että tuo monitori toisi paremman äänenlaadun...
Ziggy Bubba
15.09.2009 17:57:49 (muokattu 15.09.2009 17:58:43)

Aktiivimonitoreihin nuo menee kyllä suoraan - vasemmasta outputista vasempaan skobeen ym. Passiviskobeihin taas ei suoraan natsaa, sillä vahvistus puuttuu :)

Ite soittelin XT Livellä pitkään suoraan Truth B2030A monitoreihin.

E: Kannattaa muuten laittaa se "Studio direct" output modeksi.
The Crookmachine Project
Exhausted
15.09.2009 19:50:46

Tälläkin hetkellä on kitara sylissä, kytkettynä XT Liven kautta Truth-pariin, eikä kyllä paljoa tule ikävä kitaravahvistinta kotona.
Arttuonline
15.09.2009 20:48:51
Oot ilmeisesti tykkäilly noista monitoreista? ;) Lähteekö niistä ääntä kotikäyttöön enemmän kuin tarpeeksi?
jspace
18.09.2009 01:06:46
Täältä löytyy joitain käyttökelpoisia soundeja podiin myös... tosin ne on tehty XT:llä mutta toimii X3:ssa myös... joskus jopa maksoi nuo soundit jotain taaloja... suosittelen tsekkaamaan...

http://www.metalmusicians.net/Forums/downloads.php?do=cat&id=2
Tumman jäljen jos tuoppini pöytään tuo, tuoppi uusi jo ehkäpä kirkkaan luo...
Ziggy Bubba
18.09.2009 01:33:43

Arttuonline: Oot ilmeisesti tykkäilly noista monitoreista? ;) Lähteekö niistä ääntä kotikäyttöön enemmän kuin tarpeeksi?

Ihan varmasti, ellet halua häätöä tai kuulovauriota.
The Crookmachine Project
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)