Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Casio VL-Tone VL-1
1
jonexxi
14.09.2009 16:29:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekeekö mitään, mulla olis tollanen, löyty vaari vainaan vintti rojuista. Aivan uuden näkönen, muovikotelossa, ohjeet ja joku soitto-opas mukana. Meinasin linkasta kaatsi kuormaan mut aattelin kysästä täältä mielipidettä moisesta häksättimestä.
 
teroyk
14.09.2009 16:51:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jonexxi: Tekeekö mitään, mulla olis tollanen, löyty vaari vainaan vintti rojuista. Aivan uuden näkönen, muovikotelossa, ohjeet ja joku soitto-opas mukana. Meinasin linkasta kaatsi kuormaan mut aattelin kysästä täältä mielipidettä moisesta häksättimestä.
 
Ei mitään soitinta kannata kaattikselle heittää.
Ja kun on pienestä soittimesta kyse, niin eiköhän se jopa minulla jonnekin mahdu. Pistämpä sinulle pikaviestiä.
 
xulu
14.09.2009 17:48:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teroyk: Ei mitään soitinta kannata kaattikselle heittää.
Ja kun on pienestä soittimesta kyse, niin eiköhän se jopa minulla jonnekin mahdu. Pistämpä sinulle pikaviestiä.

 
Laitoitko jo ebayhyn ilmotuksen?
 
the purity of German electronic music
Quru
14.09.2009 19:42:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuosta jokusen rahan sietää ottaa joltain keräilijäretkulta, näytti olevan ebayssa tunnin päästä sulkeutuva kauppa 70$ pintaan. Hirveä-ääninenhän tuo on, eihän siitä pääse mihinkään.
 
Antti1: Ehkä olen väärin ymmärretty nero, kuten Steven Seagal.
JPQ
14.09.2009 21:30:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: Kyllähän tuosta jokusen rahan sietää ottaa joltain keräilijäretkulta, näytti olevan ebayssa tunnin päästä sulkeutuva kauppa 70$ pintaan. Hirveä-ääninenhän tuo on, eihän siitä pääse mihinkään.
 
Itse asiassa varma en ole onkohan mulla ilmaisessa kontakt samplesetissä joka just julkaistiin juurikin tuon vibrafoni totta puhuen ei kyllä kamalin soundi jonka olen kuullut melkein sanoisin 20 pahimman joukossa muttei pahin.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Leikari
16.09.2009 09:00:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos laite on toimiva ja siistikuntoinen, mukana alkuperäinen suojapussi, laatikko ja manuali niin kyllä siitä havaintojeni mukaan huuto.netissäkin voi jonkun 70,- saada.
 
jos on puutteellisempi niin kerro kunto ja varusteet & pistä myyntiin esim. vaikka 30,- lähtöhinnalla ja parin euron korotuksilla. Myyntiajaksi pari viikkoa, että kaikki kiinnostuneet ehtivät huomata.
 
ko. soittimen arvo perustuu siihen, että se on "oma juttuna" - - so. "laskutikkucasio". Soundit on kökköjä ja editointi... hmmm.. Omastani en tietystikään aio koskaan luopua :-)
 
toinen haluttu "paskacasio" on sk-1 - samplaava minikeyboard 80-luvulta, jonka tekninen rajoittuneisuus peittyy vehkeen välittömän helppouden ja käytön riemun alle. Niin, ja pitäähän semmoinen tietysti olla vaikka sitä ei varsinaisesti tarvitsekaan...
 
nuo molemmat menevät nettihuutokaupoissa aika sukkelaan ja hinta kannattaa aina testata laajemmalla "yleisöllä"
 
jonexxi
01.10.2009 15:08:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nuo molemmat menevät nettihuutokaupoissa aika sukkelaan ja hinta kannattaa aina testata laajemmalla "yleisöllä"
 
Ookkei... laitoinpa värkin huudettavaksi erääseen nettihuutokauppaan jota en sen tarkemmin tässä ala mainostamaan =)
 
Prophet
09.10.2017 14:54:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käykää katsomassa Turun Länsikeskuksen Kirppis-Centeristä, jos olis vielä myytävänä. Kävin siellä torstaina ja vitosella Casion olis saanut. Tosin osa koskettimista vaikutti erittäin jähmeiltä.
 
teroyk
10.10.2017 20:04:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsehän aikoinani ostin lopulta aika korkealla hinnalla (tosin mint-kuntoinen), joten tuohon kirppis hintaan kannattaa nappejakin putsata.
 
Se on kyllä jännä soitin, joka kerta kun harkitsee luopumista ja mutta samalla väsäilee niillä diginumeroilla uutta soundia, niin tulee fiilis, että tämäpä jännä soitin.
 
orpopiru
16.06.2019 22:14:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla olis nyt huutonetissä myynnissä Casio VL Tone VL-1. Sulkeutuu 23.6. Klo 18
 
Is that the stars in the sky, or is it rain fallin down?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «