Aihe: The Mentalist
1 2
Zammy
25.09.2009 11:58:08
Tälle on kuulemma kehitteillä sisarsarja CSI-Miami tyyliin, eli tämä sisarsarjan tapahtumat sijoittuvat New Yorkiin ja sarjan nimi on Buttcrack-Mentalist. Sarjan pääosahahmolla on erityinen kyky: Hän pystyy kertomaan käytetyistä murha-aseista erinäisiä asioita vain sijoittamalla nämä objektit hetkeksi omaan pyllyvakoonsa.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Mechanizm
25.09.2009 23:20:20
Zammy: Tälle on kuulemma kehitteillä sisarsarja CSI-Miami tyyliin, eli tämä sisarsarjan tapahtumat sijoittuvat New Yorkiin ja sarjan nimi on Buttcrack-Mentalist. Sarjan pääosahahmolla on erityinen kyky: Hän pystyy kertomaan käytetyistä murha-aseista erinäisiä asioita vain sijoittamalla nämä objektit hetkeksi omaan pyllyvakoonsa.

Höh, taas yksi New Yorkiin sijoittuva rikossarja, keksisivät jotain uutta!
author
27.09.2009 00:05:17
Mä diggailen. Tää on jotenkin sellainen "hyvä mieli" -sarja. Periaatteessa tuo päähemmo on House, mutta persoonan vastakohta.
LamaAjanElvis
27.09.2009 11:31:54
Katkaisuhoidossa joutui katsomaan töllöä melko paljon ja tämä oli ehkä vähiten huonoa mainosTVkuraa mitä johdosta tuli.
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
lindo
28.09.2009 22:57:23
Nukahdin ekaa jaksoa katellessa 2-3 kolme kertaa. Tarkoittaako se että se oli mielenkiintoinen?
Rok rok
Hargon
29.09.2009 09:34:56
Zammy: Tälle on kuulemma kehitteillä sisarsarja CSI-Miami tyyliin, eli tämä sisarsarjan tapahtumat sijoittuvat New Yorkiin ja sarjan nimi on Buttcrack-Mentalist. Sarjan pääosahahmolla on erityinen kyky: Hän pystyy kertomaan käytetyistä murha-aseista erinäisiä asioita vain sijoittamalla nämä objektit hetkeksi omaan pyllyvakoonsa.

The Analist?
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
--Tomppa--
30.10.2009 23:21:48
Mulle ainakin tämä toimii varsin mallikkaasti. Hauskaa juttua ja ihan hyvä, joskin toisinaan ennalta-arvattava juoni. Hahmoihin samaistuu aika helposti ja näyttelijät ovat vakuuttavia.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
myrtonen
31.10.2009 10:48:38
Uusimmassa luulin juonen olevan ennalta-arvattava ja jopa typerä, mutta muutamakin yllätys putkahti ja nosti jakson kyllä kauden parhaaksi.
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
fuzz
01.11.2009 12:09:29
myrtonen: Uusimmassa luulin juonen olevan ennalta-arvattava ja jopa typerä, mutta muutamakin yllätys putkahti ja nosti jakson kyllä kauden parhaaksi.

Mulla heräs heti epäilykset, kun sen vammasen kämpän hyllyllä oli se Moby Dick.
Se mikä ei tapa sattuu aivan helvetisti
taikakameli
30.11.2009 23:06:24
Oon tapani mukaan ajoissa tän kanssa, mutta oli pakko tulla vähän hehkuttamaan kun näyttää jakavan mielipiteet aika tehokkaasti tämä sarja. Itekkin aluksi suhtauduin vähän skeptisesti, mutta frendin hehkutettua tsekkasin pari jaksoa ja aika mainiolta tää vaikuttaa. No joo, välillä juoni on vähän ennalta-arvattava ja toi päähenkilöiden (Jane ja se muija) vastakkainasettelu on aika nähty juttu, mutta about kaiken muun toimiessa ei moiset pikkujutut jää härnäämään. Jane ei edes ollut se ärsyttävä kaikentietäjä, jollaisen kuvan sain mainoksista, vaan näyttää suhtautuvan läpällä koko touhuun, mikä tuo sarjaan hauskan viban.
geeza
01.12.2009 11:47:48

Voisne panna jo.
If found, please return to the pub.
New Genesis
08.12.2010 16:08:48
Huh huh, kun tääki on jo vanha. Mentalististä ei kai tykätä :) Ite oon kattonut alusta asti ja täytyy sanoa että kaikkine kliseineen tää on kyl telkkarista tulevien sarjojen parhaimmistoa, vieläkin. Pettymyksenä on ollut tietysti se, että mielenkiintoiseen Red Johniin perehdytään vain harvoin. Patrick Janen takia mä tätä lähinnä katon, koska se on vaa nii hyvin kirjotettu hahmo + Simon Baker sopii siihen roolin kuin nyrkki perseeseen vai miten se meni. Kuka tahansa muu Janena = en välttämättä katsois.
Jeweli
09.12.2010 00:40:40
Seuraan sarjaa ja oon tykkäilly kovin. Jane on ihana veijari ja Baker varmasti oikea mies rooliin. Cho "Jäämies" on myös ihan loistava hahmo ja Van Peltia näyttelevä Amanda Righetti on taasen todella hot.
Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)