Mikaelo 13.09.2009 19:41:43 (muokattu 13.09.2009 19:42:59) | |
---|
Dream_eater: 20 sivuu juttua ohjelmasta jota kukaan ei kato :D Touche!!! Chris Rock joskus: Spice Girls have sold over 20 million records, but i`ve yet to find a single person who admits buying one. En itekään (ihan oikeasti) kato, mutta näistä nettikeskusteluita on hauska seurata. "jumalauta kun se ja se ärsyttää" "ihampaska ohjelma" etc... Seuraan siis mielelläni bigbrotherin seuraamista, ja sepäs vasta säälittävää onkin :) Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
DJKaaos 13.09.2009 21:28:24 | |
---|
Mua ärsyttää tuo Vappu ja se kun se hokee jatkuvasti "sinä päätät, sinä päätät". Minä en päätä yhtään mitään. Jos minä ja tuhannet muut päätämme sattumalta samalla tavalla, niin ehkä sitten tapahtuu siten kuten minä haluan. Minä olen minä. |
Novac 13.09.2009 21:33:06 | |
---|
Vappu Pimiä on ihan hirvee muutenkin. Toivoin jo viime vuonna ettei tarvis katella sitä enää telkkarissa. Tosin toisaalta jo juontaja kertoo merkittävästi ohjelman tasosta... viinaa voi olla myös ilman kivaa. |
Moimies 13.09.2009 21:44:03 (muokattu 13.09.2009 21:44:34) | |
---|
djKaaos: Mua ärsyttää tuo Vappu ja se kun se hokee jatkuvasti "sinä päätät, sinä päätät". Joo ei jumalauta ottaa päähän tuo. Ihan niinkuin olisi varaa laittaa koko tili tekstareina noihin äänestyksiin. EDIT: tai laittaa yleensä yhtäkään viestiä |
Zed 13.09.2009 21:55:02 | |
---|
Helvetti että tuo jatkuva kirkuminen ja mekastus syö päätä. Jos vaikka pöydälle on ilmestynyt appelsiini, tai verhot vähän raottuvat, 8 huoliteltua päätä huutaa "RIAAAAAAR". Kai se sitten on sitä kuuluisaa sosiaalista älykkyyttä. "Matti Nykäsiä olemme kaikki, mutta itku kurkussa stippaaminen on vielä edessä." -Tommi Liimatta. |
Jormaz 13.09.2009 22:01:16 | |
---|
Zed: Helvetti että tuo jatkuva kirkuminen ja mekastus syö päätä. Jos vaikka pöydälle on ilmestynyt appelsiini, tai verhot vähän raottuvat, 8 huoliteltua päätä huutaa "RIAAAAAAR". Kai se sitten on sitä kuuluisaa sosiaalista älykkyyttä. Joo ei jumalauta kun en voi ymmärtää ihmistä joka vielä aikuisiällä reagoi asioihin KIRKUMALLA!! Voi vittu. Taitaa Lotta olla pahin kirkuja. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
DJKaaos 13.09.2009 22:03:09 | |
---|
Jormaz: Taitaa Lotta olla pahin kirkuja. Jooo. Ei perkele. Tosin taitaa tuo kirkuminen olla pienin niistä Lotan ongelmista, jos se edes ongelma on. Minä olen minä. |
Migeteus 13.09.2009 22:29:57 | |
---|
Mikaelo: En itekään (ihan oikeasti) kato, mutta näistä nettikeskusteluita on hauska seurata. "jumalauta kun se ja se ärsyttää" "ihampaska ohjelma" etc... Seuraan siis mielelläni bigbrotherin seuraamista, ja sepäs vasta säälittävää onkin :) Myönnetään, minäkin luen välillä tätä ketjua, vaikken ohjelmaa olekaan katsonut. Jotenkin hassua kyllä lukea, kuinka paljon ohjelma ja siinä esiintyät ihmiset ärsyttävät, ja silti näiden viestien kirjoittajat katsovat sitä. Ehkä juuri sen ärsyttävyyden takia? This means that juusto. |
tender.insanity 13.09.2009 22:30:03 | |
---|
Yksi penkkirivillinen mustalaisia katsomossa. Kenenkä kannattajia ovat? |
Qsysi 13.09.2009 22:30:27 | |
---|
Ärsyttää toi Vapun vitun vihainen haastattelutyyli niille ihmisille joista ei selvästikkään itse pidä. Kauheeta jankkaamista jostain mitä joku asukas on jossain vaiheessa talossa saattanut sanoa. "Mitä sä sillä oot tarkottanu? Mitä mitä!!" I reject your reality and substitute my own! |
Vitun ärsyttävä tyyppi tuo Jelena. Saatana. |
MV 13.09.2009 22:31:31 | |
---|
Vappu vituttaa täälläkin. Aina nuo samat kuviot noiden äänestystilanteiden kanssa ja muutenkin röytää ankarasti. Ja onko tuota äänestysajan loppua pakko aina huutaa (tai ainakin yrittää) yleisön kanssa? Itseasiassa juosten kustu tuo koko sunnuntain live. Helvetillinen kiire repiä läheisiltäkin kilpailija pois. Vittu mitä paskaa. Are you madferit? |
MV 13.09.2009 22:32:35 | |
---|
Qsysi: Ärsyttää toi Vapun vitun vihainen haastattelutyyli niille ihmisille joista ei selvästikkään itse pidä. Kauheeta jankkaamista jostain mitä joku asukas on jossain vaiheessa talossa saattanut sanoa. "Mitä sä sillä oot tarkottanu? Mitä mitä!!" Joo, "Vastaa kysymykseen!". Are you madferit? |
Alpha 13.09.2009 22:33:22 | |
---|
Ei Vapussa mitään sen kummempaa vikaa ole, mutta Maria on kyllä ikävä. |
Lesko 13.09.2009 22:34:30 | |
---|
Kylläpäs nolasi ja mokasi aikas vitun komeesti ittensä tuo Jelena tuolla studiossa. |
Jormaz 13.09.2009 22:48:59 | |
---|
tender.insanity: Yksi penkkirivillinen mustalaisia katsomossa. Kenenkä kannattajia ovat? Ainaski Tertun kannattajina oli pari hevosmiehen oloista sälliä eturivissä viikko sitten. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
this1sux 13.09.2009 22:49:44 | |
---|
Lesko: Kylläpäs nolasi ja mokasi aikas vitun komeesti ittensä tuo Jelena tuolla studiossa. Joo, todisti kyllä ettei tuommoiseen tyyppiin voisi luottaa yhtään. Valehtelee ja sopivasti 'unohtelee' minkä ehtii, nyt toki ei auttanut kauheasti väittää vastaan kun todistusaineistoa on - tosielämässä voisin uskoa olevan toisin.. Oikea tyyppi ulos, imo. lalalaa |
DJKaaos 13.09.2009 22:51:46 | |
---|
tender.insanity: Yksi penkkirivillinen mustalaisia katsomossa. Kenenkä kannattajia ovat? Tälle kyllä nauroin aika kovasti, kun luin :D vaikka huomasin kyllä itekkin tuon porukan siellä. Minä olen minä. |
kkaarre 14.09.2009 10:18:12 | |
---|
this1sux: Joo, todisti kyllä ettei tuommoiseen tyyppiin voisi luottaa yhtään. Valehtelee ja sopivasti 'unohtelee' minkä ehtii, nyt toki ei auttanut kauheasti väittää vastaan kun todistusaineistoa on - tosielämässä voisin uskoa olevan toisin.. Oikea tyyppi ulos, imo. Samaa mieltä. Täysin. Ressi se on pienikin ressi |
kk80 14.09.2009 10:59:58 | |
---|
MV: Vappu vituttaa täälläkin. Aina nuo samat kuviot noiden äänestystilanteiden kanssa ja muutenkin röytää ankarasti. Ja onko tuota äänestysajan loppua pakko aina huutaa (tai ainakin yrittää) yleisön kanssa? Itseasiassa juosten kustu tuo koko sunnuntain live. Helvetillinen kiire repiä läheisiltäkin kilpailija pois. Pimiän suosiota on kyllä vaikea ymmärtää. Ulkonäkö ei nyt taatusti ole menestyksen taustalla. Kiusaannuttavaa koohellusta. Juontaja ei myöskään osaa reagoida mitenkään haastateltavien vastauksiin. Ihan sama mitä kilpailijat vastaavat niin akka kooheltaa eteenpäin seuraavaan kysymykseen. Varmasti saisi paremman ohjelman kasaan jos pudotetun kilpailijan haastattelulle annettaisiin esim. 30-40minuuttia aikaa nykyisen vartin(?)sijasta. Istutettaisiin kilpailija tuolille ja rauhassa juteltaisiin hänen kokemuksistaan talossa. Toki noita ristiriitaisia persoonia pitäisi vähän piikitelläkin kysymyksillä. Nyt kysytään lähinnä "olitko kännissä" tai "mitä siellä peiton alla tapahtui hehheh" ja törkätään skumppapullo kouraan. Käytännössä pidempi haastatteluaika kuitenkin tarkoittaisi lyhempää äänestysaikaa ja siten vähemmän rahaa tuotantoyhtiön kirstuun. Ei tule siis toteutumaan. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |