Elikkäin minulla olisi tässä kaksi eri kitaravahvistin vaihtoehtoa: TECH 21 TM-30 Peavey Classic 30 Mitä mieltä olette näistä kahdesta, onko hyvää soundia tuottavia molemmat? Vahvistin tulisi kotikäyttöön. Hinnaltaan molemmat ovat hyvän hintaisia, joten sillä ei ole merkitystä. Soittelen kitarallani Suomirockkia. |
Grugi 13.09.2009 13:39:49 | |
---|
Taitaa noistakin haulla löytyä jo tarinaa, mikset vain menis ja kokeile ite kumpi miellyttää korvaa. SDMF |
Jucciz 13.09.2009 14:16:11 | |
---|
Kummallakin pääsee alkuun, joskin parempaa rupeaa tekemään herkästi mieli. Testaa itse, kumpi sopii tarkoituksiisi paremmin. |
Hannu H. 13.09.2009 14:45:45 | |
---|
Kotikäyttöön ottaisin Techin. Trankkuvehkeenä luultavasti saa paremmat soundit inhimillisellä volalla kuin peaveystä. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Antti1 13.09.2009 14:47:07 | |
---|
Hannu H.: Kotikäyttöön ottaisin Techin. Trankkuvehkeenä luultavasti saa paremmat soundit inhimillisellä volalla kuin peaveystä. Mä epäilen, että volasta riippumatta taitaa saada paremmat soundit... Mikä se aloittajan vahvaribudjetti on tarkalleen? Josko löytyisi joku muukin vaihtoehto. Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine? |
oksatboys 13.09.2009 14:51:10 | |
---|
Antti1: Mä epäilen, että volasta riippumatta taitaa saada paremmat soundit... Mikä se aloittajan vahvaribudjetti on tarkalleen? Josko löytyisi joku muukin vaihtoehto. Niin. Esim Laney Lionheart combona vois olla hyvä vaihtoehto. Minusta toimii hyvin pienemmllä vlolumeilla ja soundit sopii varmasti suomirokkiin. |
Jucciz 13.09.2009 17:09:22 (muokattu 13.09.2009 17:10:59) | |
---|
Mites joku Blackstar? Eikös ne oo aika halpoja ja siitä 5-wattisesta 10-tuumaisesta combosta tuntui irtoavan monenlaista - paljon enemmän kuin jostain Peavey Classicista ikinä. Tarkoitan tämmöstä: http://www.thomann.de/fi/blackstar_ht5_combo.htm Vaikutti yllättävän pätevältä ja isosoundiselta koneelta kun miitissä testasin. Myös Laney Lionheart ja Orange Tiny Terror -combo voisivat soundin ja hinnan puolesta tulla kysymykseen. |