Aihe: Biisit, jotka pitää "taittua"
1 2 3 4
Vongoethe
12.09.2009 21:19:21
baron: Presto agitato -osa on musta mahtava!

Niin mustakin, etenkin Rubinsteinin versio. Siinä on särmää, joka monilta nuoremmilta puuttuu.
okabass
12.09.2009 21:20:34
Vongoethe: Flatulenssi tässä paikassa saattaa myös aiheittaa inkontinenssia...

Flatulaatio, sekä siihen refleksinä liittyvä lähipiirin hillitön hullunnauru on aina paikallaan tunnelman keventäjänä sekä myös tilanteen juhlistajana. Myös ns. alemmat sosiaaliryhmät ovat pikkuhiljaa alkaneet omia tämän hienostuneen tavan.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
pekkajau
12.09.2009 21:25:20
"Pierututtavien" seurassa on aina niin mukava ja turvallinen olo. Ei tarvitse jännittää tai selitellä. Senkun päästää menemään.
http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE
baron
12.09.2009 21:27:58

Vongoethe: Niin mustakin, etenkin Rubinsteinin versio. Siinä on särmää, joka monilta nuoremmilta puuttuu.

http://www.youtube.com/watch?v=uNuw7HC6sBs

Ei löytynyt Youtubesta kuin Horowitzin versio.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Vongoethe
12.09.2009 21:40:28
baron: http://www.youtube.com/watch?v=uNuw7HC6sBs

Ei löytynyt Youtubesta kuin Horowitzin versio.

No, eipä ole valittamista tässäkään. Jos postilaatikkoosi sopii 13 megaa, niin voin lähettää tuon Artturin sinne kirkonkylään.
baron
12.09.2009 22:13:26

Vongoethe: No, eipä ole valittamista tässäkään. Jos postilaatikkoosi sopii 13 megaa, niin voin lähettää tuon Artturin sinne kirkonkylään.

Mä pistän pikaviestillä sulle sellaisen osoitteen johon mahtuu.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Vongoethe
12.09.2009 22:40:32
baron: Mä pistän pikaviestillä sulle sellaisen osoitteen johon mahtuu.

Lähetetty.

Asiaan: Väliaikaista ei missään nimessä saa laulaa niin kuin kuuluu. Aina on vähintään välihousuissa jotakin.
baron
13.09.2009 00:34:03 (muokattu 13.09.2009 00:38:54)

Vongoethe: Lähetetty.

Kiitti, tuli perille. Mulla on lukkarinrakkaus tuota kuutamosonaatin kolmatta osaa kohtaan. Sen ansiosta musta tuli humppamuusikko tai jos liian hienosti sanottu niin ainaskin humpansoittaja.
Aloitin treenaamalla klasareita mutta kun en koskaan oppinut tuota presto agitatoa, heitin klasarinuotit nurkkaan ja aloin treenata Jätkän humppaa.¨

Edit: Tuli näköjään II ja III osat, aina parempi.
pekkajau
13.09.2009 00:40:40 (muokattu 13.09.2009 00:41:17)
baron: Kiitti, tuli perille. Mulla on lukkarinrakkaus tuota kuutamosonaatin kolmatta osaa kohtaan. Sen ansiosta musta tuli humppamuusikko tai jos liian hienosti sanottu niin ainaskin humpansoittaja.
Aloitin treenaamalla klasareita mutta kun en koskaan oppinut tuota presto agitatoa, heitin klasarinuotit nurkkaan ja aloin treenata Jätkän humppaa.

No jazz ei ole koskaan lyönyt itseään läpi täällä härmässä. Jos haluaa peesata jotain Claes Anderssonnia niin ihan vapaasti vaan.Tili tulee kuitenkin ihan muualta.
http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE
Vongoethe
13.09.2009 01:10:37 (muokattu 13.09.2009 16:43:09)
baron:
Aloitin treenaamalla klasareita mutta kun en koskaan oppinut tuota presto agitatoa, heitin klasarinuotit nurkkaan ja aloin treenata Jätkän humppaa.¨

Edit: Tuli näköjään II ja III osat, aina parempi.

No, kysypä vaikka Risto Laurialalta, onko hänen tulkintansa valmis. Meinaan, että ei ihan heti kannattaisi luovuttaa. Muistaakseni Pablo Casalskin treenasi Bachin sellosarjoja kymmenkunta vuotta ennen kuin tohti niitä yleisölle esittää.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Casals

Adagio sostenuto olisi 7,8 megaa, laitanko tulemaan samoilla häpiöillä?

Vähän asiastakin: La Paloma, kahden soinnun tango kuuluu tuohon ketjun otsikossa mainittuihin ralleihin.
KanttoriPiiparinen
13.09.2009 09:44:01
Prophet: Varisevat lehdet
- mandoliinikrapulassa taittuu parhaiten?

-Siis niinku: Tutisevat lehdet. Täytyypä kokeilla...
Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
mack the knife
13.09.2009 10:41:11
La Paloma, kahden soinnun tango kuuluu tuohon ketjun otsikossa mainittuihin ralleihin.

En mä jaksa tuota kyllä kahdella soinnulla.
COVS n:o 1.
EP
13.09.2009 10:50:27
mack the knife: En mä jaksa tuota kyllä kahdella soinnulla.

Mulla on tuosta(kin) nauhoite C -kasetilla vuodelta -75 (Loimaan Seurahuone) : )

Tuohan on vähän sama kun "Jambalaya", sen voi myös esittää huonosti, tai hyvin huonosti!
tope2
13.09.2009 10:55:41
Vongoethe: La Paloma, kahden soinnun tango kuuluu tuohon ketjun otsikossa mainittuihin ralleihin.

Pitää paikkansa! "Luoksesi Tukholmaan" lienee samaan sarjaan kuuluva!?? ;)

Joku oli jo kritisoinut otsikkoa ja avauspuheenvuoron sisältöä, mutta tarkoitus oli nimenomaan listata huttukeikalle tyypillisiä biisejä, joissa on "progekohtia" (heh..) joiden hallitseminen erottaa todellisen pelimannin amatööristä.
Ukko
13.09.2009 11:31:41

Paranoid ja se on siinä.
COVS jäsen nro 6
R.Syke
13.09.2009 11:35:31
'Ranskalaiset perut' koussika, koussika -kompilla.
Tankero
13.09.2009 13:21:56
Ukko: Paranoid ja se on siinä.

Heräilehän jo nykyaikaan. Paranoidjutut oli kova sana viisi vuotta sitten.
Humppajyrä
Vongoethe
13.09.2009 14:18:44
mack the knife: En mä jaksa tuota kyllä kahdella soinnulla.

En toki minäkään, sen nyt saa menemään hätätilassa niilläkin, kuten vaikka Ei koskaan sunnuntaisin (Never on Sunday) -cha cha:n.

Itse asiassa rallin kuin rallinhan saa menemään kolmella soinnulla edellyttäen, ettei siinä ole modulaatioita.
mack the knife
13.09.2009 14:26:39
Vongoethe: En toki minäkään, sen nyt saa menemään hätätilassa niilläkin, kuten vaikka Ei koskaan sunnuntaisin (Never on Sunday) -cha cha:n.

Itse asiassa rallin kuin rallinhan saa menemään kolmella soinnulla edellyttäen, ettei siinä ole modulaatioita.

Vainion Junnu sanoi, että voihan sen mennä vaikka yhdellä soinnulla, kun kaveri ihmetteli kokodimimerkkiä, että mikä se tämmönen astemerkki tuossa kirjaimen perässä on.
COVS n:o 1.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)