Notefix 01.03.2004 17:43:09 | |
---|
Onko kellään tietoa onko jotain freeware-ohjelmaa, jolla sais kätevästi ripattua DVD:stä kovikselle audion ja kuvan? Miuluummin joku helppokäyttöinen :) My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
tomaxxx 01.03.2004 17:44:45 | |
---|
|
Notefix 01.03.2004 17:58:47 | |
---|
Smart Ripper. http://www.afterdawn.com/software/v … oftware/dvd_rippers/smartripper.cfm joo, kokeilin tota, mutta se teki vob-fileen ja en saa auki sitä työasemalla. Eli, pitäis tehdä joku mpeg, quicktime-tyyppinen file siitä. Ja SIIS ei ole kyse kaupallisen DVD:n kopioinnnista vaan duuniin liittyvästä kuvasta/äänestä, jota en saa millään koneelle ja kuvahemmot on jossain.... My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Ite oon joskus ripannu aviks(divx), mutta se on pitkä ja hankala toimenpide. Tarvii varmaan 7 eri ohjelmaa(kaikki on kyllä ilmasia). Homma alko just tosta smartripperistä... Voihan sitä nykypäivänä olla helpompiakin tapoja. afterdawnissa on ohjeita. Kertokaa nyt! |
Santtu_123 01.03.2004 21:48:15 (muokattu 01.03.2004 21:49:50) | |
---|
Moi, koitappas DVD Shrink 3.1:stä, sillä rippaat DVD:n sopimaan yhdelle 4.7gigaselle. Paljo helpompaa ei vois enää olla, sitten WinMPG Video Converterilla voi muutella jos johonkin muotoon videoita (ei tosin ilmainen). |
magic 01.03.2004 21:50:15 | |
---|
Onko kellään tietoa onko jotain freeware-ohjelmaa, jolla sais kätevästi ripattua DVD:stä kovikselle audion ja kuvan? Miuluummin joku helppokäyttöinen :) DVDx, löytyy osoitteesta http://www.labdv.com/dvdx/download.php |
Mage 02.03.2004 13:51:33 | |
---|
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Fuzzy Boner 06.04.2004 12:35:02 | |
---|
Onko kellään tietoa onko jotain freeware-ohjelmaa, jolla sais kätevästi ripattua DVD:stä kovikselle audion ja kuvan? Miuluummin joku helppokäyttöinen :) sama ongelma täälläki Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
-Q- 06.04.2004 19:53:03 | |
---|
joo, kokeilin tota, mutta se teki vob-fileen ja en saa auki sitä työasemalla. Eli, pitäis tehdä joku mpeg, quicktime-tyyppinen file siitä.
Nyt sä pyydätkin jo kahta eri asiaa. Eli se pelkkä DVD:n rippaus onnistuu tosi helposti tolla DVD-shrinkillä. Vob tiedostot vaatii DVD-player softan jolla niitä pyörittää. Sitten jos haluat pätkän eri formaattiin (mpeg,avi) niin se joudutaan koodamaan uudelleen. Vaatii aikaa ja CPU-tehoa. Varsinkin jos vielä pakkaa divx-muotoon, kuten joku ehdotti. Kestää helposti tuntikausia vikkelämmälläkin prossulla. Tähän tarkotukseen en osaa softaa suositella. |