|
Speedy 12.09.2009 15:06:58 (muokattu 12.09.2009 15:07:22) | |
---|
Kailis:Perkussionistin väittäisin olevan eräskin Sheila E. Veikkaisin olevan Jody Linscott.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Kailis 12.09.2009 15:14:48 | |
---|
Speedy: Veikkaisin olevan Jody Linscott.. Perkeet...olin niin varma etten sen tarkemmin tsekannut. Mut se rumbalsmies? |
markkuliini 12.09.2009 18:25:50 | |
---|
Kailis: Kuka tunnistaa herra rumpuherran? Perkussionistin väittäisin olevan eräskin Sheila E. Minä tunnistan. Dony Wynn on kaverin nimi. http://www.donywynn.com/ "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Ruutikallo 13.09.2009 11:15:56 | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
markkuliini 13.09.2009 21:20:48 | |
---|
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Nolte 13.09.2009 22:09:44 (muokattu 13.09.2009 22:30:43) | |
---|
markkuliini: Siinä on reggaekomppi in the pocket...vai käsikö se on in the pocket...? No joka tapauksessa, sanattomaksi vetää. http://www.youtube.com/watch?v=HrO82D_5220 Huhhuh! No eipä siinä, silloin harvoin, kun horjahdan Radio Suomen puolelle, niin suunnilleen tämän tasoista "musiikkiahan" sieltä tulee. Keskellä päivää ja ihan laillisesti! Joskus harvoin itse biisi voi vielä olla jopa melkein siedettävä, mutta jos sanoitusta erehtyy yhtään kuuntelemaan, niin ei tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. EDIT: Joo, ei millään pahalla. Tuo biisihän oli siis ihan mahtava - tahattoman koomisten esitysten sarjassa. |
Kailis 14.09.2009 00:07:11 | |
---|
markkuliini: Siinä on reggaekomppi in the pocket...vai käsikö se on in the pocket...? No joka tapauksessa, sanattomaksi vetää. http://www.youtube.com/watch?v=HrO82D_5220 No, onneksi sanoissa on vastapainoksi paljon sisältöä. Mm. "huilaa" sanaa käytetään aivan liian vähän nykyään. Miten voi yhteen sanaan sisältyäkin niin paljon... |
koera 14.09.2009 09:22:47 (muokattu 14.09.2009 09:23:44) | |
---|
Kailis: En tätä ukkoa niin kauheasti ole arvossa pitänyt, mutta saaplata kun on tukevaa taustaa tässä http://www.youtube.com/watch?v=Md7M … 1&playnext_from=PL&index=23 Kuka tunnistaa herra rumpuherran? Perkussionistin väittäisin olevan eräskin Sheila E. Ei jumalauta noita rumpusaundeja, miten voi olla noin kauheet!? En pystyny kattomaan loppuun... Edit. Ihan ku noi rummut ois rikki tai jotai. Tommosta rätinää ja kolinaa vaan. I'm on seafood diet: I see food, I eat it. |
Kailis 14.09.2009 09:34:00 | |
---|
Tommosta rätinää ja kolinaa vaan. U2 - Crackle & Clatter. Sound of 80's. Ai jaa? Voi hitsi. |
K.Suninen 14.09.2009 17:54:56 | |
---|
"Chefin isähän on kans kuuluisa rumpali, nimittäin Porcadon Zoe. " |
-Dr.DW- 18.09.2009 12:21:29 | |
---|
|
arse 19.09.2009 13:17:55 (muokattu 19.09.2009 13:18:48) | |
---|
K.Suninen: Viime keväänä täälläkin vieraillu Lee Pearson pistää älyttömillä skillsseillään vähän hurlutia. Kyllä on aika todella taitava jätkä.. Lopussa hyvä kikkakutonen. http://www.youtube.com/watch?v=pSYTeCe1P-4&feature=related Ei kyllä pistä ihan kauheasti tanssijalkaa vipattamaan. Yhtä vaivaannuttava kuin rumpusoolot keskimäärin muutenkin. My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
DrmBug 19.09.2009 17:01:02 | |
---|
|
Speedy 19.09.2009 17:51:50 | |
---|
DrmBug: Pridgen on kyllä perkuleen kova! menikö sillä kalvo vai bedaali? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
-Dr.DW- 19.09.2009 17:55:04 | |
---|
Speedy: menikö sillä kalvo vai bedaali? Eikös sillä kalvo sökähtäny! |
hollmi-5 20.09.2009 10:49:00 | |
---|
arse: Ei kyllä pistä ihan kauheasti tanssijalkaa vipattamaan. Yhtä vaivaannuttava kuin rumpusoolot keskimäärin muutenkin. Harva rumpali osaa sooloilla niin, että viitsisi katsoa. Buddy Rich teki tyylillä ja taidolla viihdyttäviä rumpusooloja. Tämä ko. klipin jäbä vain kolisi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 20.09.2009 12:16:39 | |
---|
hollmi-5: Harva rumpali osaa sooloilla niin, että viitsisi katsoa. Buddy Rich teki tyylillä ja taidolla viihdyttäviä rumpusooloja. Tämä ko. klipin jäbä vain kolisi. Valitettavasti täytyy olla ainakin osittain samoilla linjoilla:) Buddy Richillä ja Neil Peartilla on ollut jotain järkeä siinä yksin toteutettujen soolojen suunnittelussa, siis ne ovat sellaisia luovuuden, hulluuden ja arkkitehtuurin rajankäyntiä. Silloin sooloilu rummuilla toimii. Max Roach oli mielestäni omaa luokkaa instant-säveltäjänä, missä hänkin turvautui stereotyyppisiin "maxismeihin". Mutta täytyy olla jokin suunnitelma arvokkaan soolon toteuttamiseksi. Bonham pääsi pitkälle esim. hatusta heitetyn Royal Albert Hallin soolossa. Mutta useimmiten soolot ovat täyttä kuraa, niin kuin esimerkiksi minun tapauksessani tai valtaosista maailmantähdistäkin, kuten esimerkiksi kammottavimpana esimerkkinä Dennis Chambersin egotormuutus. Mutta kun Dennis alkaa kompata suurella sydämellä, taidolla ja aistikkuudella, alkaa heti tapahtua bändissä armotonta groove-hakuisuutta. Bozziokin on yrittänyt kaikenlaista ostinatoa ym. monitasoista juttua, mutta silloinkin tavoitellaan yksinsoitettua yhtyeilluusiota. Vaikuttaa jotekin karmaisevan selkeältä se, että rumpali on yhtyesoittaja! Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
Kailis 20.09.2009 22:23:26 | |
---|
Mutta useimmiten soolot ovat täyttä kuraa, niin kuin esimerkiksi minun tapauksessani tai valtaosista maailmantähdistäkin Aika vaihtaa allekirjoitusta. |
koera 21.09.2009 15:14:56 | |
---|
Mä diggaan eniten 15-17 rässeistä Minäkin, splasheina. I'm on seafood diet: I see food, I eat it. |