trih 12.09.2009 12:17:24 | |
---|
Grugi: Eli ihan mielenkiintoinen tuote kun näinkin paljon aiheuttaa älämölöä :D Kummallista että pitää tässä topikissa mainostaa lespan mikkikytkintä. Joku kysyy stratosta niin tullaan kertomaan että lespa hoitaa sen homman, strato on turhin keksintö ikinä :D. Ei sitä kampea tarvi mulla on whammypedaali :D. Rytmiä hypyssä, tanssin lähelläsi. |
ballfish 12.09.2009 12:24:15 | |
---|
No, jos tarvetta on niin mikäs siinä =) Mieluummin tuota hakkaa kun mikkivalitsinta kiduttaa. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
trih 12.09.2009 12:27:51 | |
---|
ballfish: No, jos tarvetta on niin mikäs siinä =) Mieluummin tuota hakkaa kun mikkivalitsinta kiduttaa. Niin ja mites hoidat 5-asentoisella mikkikytkimellä ja yhdellä volalla tyyliin stratot, hevikepit... Rytmiä hypyssä, tanssin lähelläsi. |
Mandarax 12.09.2009 12:37:11 | |
---|
trih: Kylläpäs tämä jakaa mielipiteitä. Joidenkin mielestä 3-asentoinen mikkikytkin on sama asia kuin on/off-painonappi. Tai on/off-painonappi ja tremolopedaali taptempolla hoitavat saman asian eri paketissa. No kyllä tuo on ainakin halvempi kuin tremolo... Itselleni ei tuolle ole mitään käyttöä, mutta eiköhän siitä jollekulle ole jotain iloa - diggaileehan moni sen Ämpäripäänkin kikkailusta. Nyt kun päästiin näihin Ison-Geen mikkikytkimiin ja niiden renkutteluun, niin pistäkääpäs suositellen hyvälaatuista kolmiasentoista kytkintä Gibsonin reistailevan tilalle. Tars olla vähän jämäkämpi tatsi - nyt kun kytkin luiskahtelee omia aikojaan keskiasentoon. Plussana jos sellaisen saisi tilata kirjeessä kotiovelle. Rikkoontunut on tuollainen L-mallinen: http://uraltone.com/kauppa/index.ph … p;XTCsid=esfv01lb33ekkrtk392ijippj7Kävisikö siihen tilalle tuollainen "closed frame" tuossa linkissä alinna? Tämä kyllä epäilyttää... Great for Epiphones!.. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Harvey666: pistäkääpäs suositellen hyvälaatuista kolmiasentoista kytkintä Gibsonin reistailevan tilalle. Tars olla vähän jämäkämpi tatsi - nyt kun kytkin luiskahtelee omia aikojaan keskiasentoon. Minulla oli sama ongelma. Hoidin sen niin, että otin switchin auki ja taivutin pikkisen niitä sakaroita jotka pitävät switchin asennossaan. Tästä on nyt puolitoista vuotta, eikä ole uusiutunut. Jos vaihtamaan ryhdyt, niin Switchcraftit on laadukkaita kyl. Vaikka siellä lukisikin, että hyvä epipuhelimiin :) Teoria ja käytäntö ovat teoriassa sama asia, mutta käytännössä eri. |
McNulty 12.09.2009 13:22:42 | |
---|
Jep... Switchcraftia suosittelen minäkin. Edelleen toimivia vaikka vanhin on 24-vuotias, toiseksi vanhin 17-vuotias ja muutama ihkauusi LP-kytkin löytyy kamalaukusta... varsin tukevia ovat moiset. "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
Teppo2 12.09.2009 16:27:47 | |
---|
bonecrusher: Ho ho... tosi hyvä juttu. Onneksi nuo vähäjärkisten huvit ovat ilmaisia. Kellä onni on, se onnen kätkeköön. "Painoin varoitusta tällaisista typeryyksistä. Kohtalaisen idiootiksi voisi sinuakin luulla moisten lausuntojen jälkeen. Ei millään hyvällä..." |
McNulty 12.09.2009 18:12:37 | |
---|
Teppo2: Kellä onni on, se onnen kätkeköön. Suosittelen että pistät visusti lukkojen taa, ja hautaat niin syvälle ettei muut enää näe vilaustakaan moisesta :) Mutta niin, asiaan. Mulla tulee väkisin näistä killswitcheistä sellainen "once in a lifetime"-fiilis tai olo. Vähän kuin tuossa Ämpäripään videossa... ihan kiva efekti tasan sen yhden kerran. Siitä on terä mennyt jo aikaa sitten, jos sitä käyttää toisen kerran saman keikan aikana. Ja jos tuollainen pitää saada Stratoon, niin itse en uhraisi siihen ainuttakaan potikkaa, vaan laittaisin vaikka tone-painikkeiden väliin simppelin, lukkiutumattoman painonapin. Stratokäyttäjä jos haluaa volumea esim. pikkurillillä ruuvailla, ei tuo potikassa oleva "kynnys" kauheasti nappaa. Sitä joutuu siis pienellä voimalla vääntämään ja entäs jos lipsahtaa Kill-asennon puolelle tuolloin... vaikkapa keikkatilanteessa? Kivaa kun so-u-nd-i pä-tki-i. Kukin tosiaan tyylillään. Itse en näe moiselle kyllä kauheasti markkinoita. Kitaraan voi pultata paljon hyödyllisempiäkin on-board juttuja. "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
nikovirtala 12.09.2009 22:42:07 | |
---|
Lähes tyhjä. - http://ikon.name |
xulu 13.09.2009 01:25:18 | |
---|
the purity of German electronic music |
Confidentum 13.09.2009 12:49:46 (muokattu 13.09.2009 12:53:48) | |
---|
Bonecrusher: Kukin tosiaan tyylillään. Itse en näe moiselle kyllä kauheasti markkinoita. Kitaraan voi pultata paljon hyödyllisempiäkin on-board juttuja. Floikka akustisessahan on ihan must :) http://www.youtube.com/watch?v=NLOy0mxI4wE |