Grugi 07.09.2009 12:16:27 | |
---|
SDMF |
Estranged 07.09.2009 12:28:56 (muokattu 07.09.2009 12:29:33) | |
---|
Elikkä siis normi killswitch potikkaan yhdistettynä? Joo, ihan hyvä idea, ei tartte tehdä uusia reikiä switchille jne, mutta tässä voitas varmaan tietysti taas alkaa jauhamaan killswitchin yleisestä tarpeellisuudesta. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Numb 07.09.2009 12:32:34 | |
---|
Noh, jotkut niitä asentelee kuitenkin, ja tykkää sillä näpytellä. Ei huono tapa munsta tehdä se noin, jos kokee moista tarvtisevansa. Teoria ja käytäntö ovat teoriassa sama asia, mutta käytännössä eri. |
Estranged 07.09.2009 12:34:17 (muokattu 07.09.2009 12:34:47) | |
---|
Numb: Noh, jotkut niitä asentelee kuitenkin, ja tykkää sillä näpytellä. Ei huono tapa munsta tehdä se noin, jos kokee moista tarvtisevansa. Ei kyllä. Parempihan tämä tosiaan on kun normaali killswitch. Edit. Jännää muuten, ettei aikasemmin jo joku ole keksinyt potikkaan yhdistää. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Jucciz 07.09.2009 18:17:55 | |
---|
Estranged: tässä voitas varmaan tietysti taas alkaa jauhamaan killswitchin yleisestä tarpeellisuudesta. Älähän nyt höpäjä. Tuon YouTube-pätkän kuvauksessakin lukee selkeällä Lontoon kielellä: "the machine-gun sound effect with an electric guitar is one of the most important characteristics..." Ostan heti kaikkiin kitaroihini kaks. |
Teppo2 07.09.2009 21:05:36 | |
---|
Jucciz: Älähän nyt höpäjä. Tuon YouTube-pätkän kuvauksessakin lukee selkeällä Lontoon kielellä: "the machine-gun sound effect with an electric guitar is one of the most important characteristics..." Ostan heti kaikkiin kitaroihini kaks. LOL. Mä neljä! Uittu mikä video. "Painoin varoitusta tällaisista typeryyksistä. Kohtalaisen idiootiksi voisi sinuakin luulla moisten lausuntojen jälkeen. Ei millään hyvällä..." |
HeavyMachinery 08.09.2009 11:30:50 | |
---|
Nillä on mennyt yksi ootikka erä vituiksi ja se pätkii niin nyt ne myy tyhmille muusikoille sitä hienona uutena pakollisena efektinä... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Da Make 08.09.2009 12:29:08 | |
---|
Vaikea kyllä ymmärtää miksi tuollaisen asentaisi Les Pauliin kun voi kuitenkin pyöräyttää vaikka kaulamikin volan nollille ja ränklätä mikkivalitsinta. Myös aika hevanderimeininkiä kun potikassa on magneettinen pykälä joka "lukitsee" volan täysille. Ei ainakaan mun kitaroihin tuollaista, pitää olla portaaton säätö ulostulon hallitsemiseen. Muutenhan siinä olisi lukittuva on-off kytkin. |
wilo 08.09.2009 13:33:08 | |
---|
Da Make: Vaikea kyllä ymmärtää miksi tuollaisen asentaisi Les Pauliin kun voi kuitenkin pyöräyttää vaikka kaulamikin volan nollille ja ränklätä mikkivalitsinta. Myös aika hevanderimeininkiä kun potikassa on magneettinen pykälä joka "lukitsee" volan täysille. Ei ainakaan mun kitaroihin tuollaista, pitää olla portaaton säätö ulostulon hallitsemiseen. Muutenhan siinä olisi lukittuva on-off kytkin. Joo ei pykäliä potikoihin balancea lukuun ottamatta. Mulla on stratossa no-load tonepotikka ja prkl ku ärsyttää se pykälä. Ois pitäny ostaa pykälätön kun semmosiakin kuulemma on. Vaan taidan ennemmin vaihtaa sen tonen takaisin alkuperäiseksi. |
Numb 08.09.2009 14:11:39 | |
---|
Da Make: Vaikea kyllä ymmärtää miksi tuollaisen asentaisi Les Pauliin kun voi kuitenkin pyöräyttää vaikka kaulamikin volan nollille ja ränklätä mikkivalitsinta. Ovat särkeneet niitä mikkswitchejä tarpeeksi monta tulla ränkyytyksellä. Teoria ja käytäntö ovat teoriassa sama asia, mutta käytännössä eri. |
Da Make 08.09.2009 14:13:03 | |
---|
Numb: Ovat särkeneet niitä mikkswitchejä tarpeeksi monta tulla ränkyytyksellä. Ai jaa. Mun Gibsonissa on mikkivalitsin 29 vuotta vanha eikä mitään merkkiä kulumisesta. Uudessa Tokaissa on huonomman tuntuinen. |
Jyrken 11.09.2009 20:30:58 | |
---|
Mahtuuko tuommonen niinku vaan Lespoihin vai? Ai mikä allekirjotus |
Dirty Hero 11.09.2009 21:20:18 | |
---|
Jyrken: Mahtuuko tuommonen niinku vaan Lespoihin vai? Sopii vaikka minne, kun on 16mm |
trih 11.09.2009 22:14:10 | |
---|
Da Make: Vaikea kyllä ymmärtää miksi tuollaisen asentaisi Les Pauliin kun voi kuitenkin pyöräyttää vaikka kaulamikin volan nollille ja ränklätä mikkivalitsinta. Myös aika hevanderimeininkiä kun potikassa on magneettinen pykälä joka "lukitsee" volan täysille. Ei ainakaan mun kitaroihin tuollaista, pitää olla portaaton säätö ulostulon hallitsemiseen. Muutenhan siinä olisi lukittuva on-off kytkin. Mä ymmärsin että tämä tuote on sellaiseen kikkailuun mitä esim buckethead käyttää. Ne ei onnistu tuollaisella lespan 3-asentoisella kytkimellä. Ei näin: http://www.youtube.com/watch?v=zX8ZTOrepLI&feature=related Vaan näin (kohdasta 0:44 etiäpäin): http://www.youtube.com/watch?v=S-woe3SCAaA Rytmiä hypyssä, tanssin lähelläsi. |
Grugi: http://www.youtube.com/watch?v=2UFgh3zhvOo Melkosen näppärä potikka. No jaa... ei jätä kättä vapaaksi edelleenkään. Saman voi tehdä, tuossa videossakin olevalla "Les Paulilla", siten että heittää kaulamikin volan nollille ja vemputtaa mikkikytkintä. Kaippa tollaselle vois olla jopa käyttöä. Kai sitä voi kerran vuodessa jossain yhdessä jutussa käyttää... eli miksi suotta hankkia moista, kun sen yhden kerran sitä voi käyttää mikkikytkimelläkin. Tai tap-tempolla varustetulla Tremololla jonka intensity-asetus on täpöllä. http://www.beatman.fi/product_details.php?p=1813 Ehkäpä eräs TURHIMMISTA keksinnöistä, ikinä :) "Wow... onpa tosi hienoja juttuja. Joo!" "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
Grugi 12.09.2009 10:15:07 | |
---|
bonecrusher:Kai sitä voi kerran vuodessa jossain yhdessä jutussa käyttää... eli miksi suotta hankkia moista, kun sen yhden kerran sitä voi käyttää mikkikytkimelläkin. Tai tap-tempolla varustetulla Tremololla jonka intensity-asetus on täpöllä. Mitenkäs jos ei satu olemaan sitä Tremoloa joka kustantaa melko varmasti reilusti enemmän kun kyseinen potikka? Joillekkin toi voi olla hyvinkin tervetullut vaikka en kyllä itekkään tollasta tarvitse. Makuasioita nää taitaa olla hyvinki pitkälle. Ehkäpä eräs TURHIMMISTA keksinnöistä, ikinä :) "Wow... onpa tosi hienoja juttuja. Joo!" Ei toi mun mielestä ole turha keksintö. SDMF |
Teppo2 12.09.2009 11:15:00 | |
---|
bonecrusher: ... Ehkäpä eräs TURHIMMISTA keksinnöistä, ikinä :) ... Itse olet. :) "Painoin varoitusta tällaisista typeryyksistä. Kohtalaisen idiootiksi voisi sinuakin luulla moisten lausuntojen jälkeen. Ei millään hyvällä..." |
McNulty 12.09.2009 12:06:58 | |
---|
Teppo2: Itse olet. :) Ho ho... tosi hyvä juttu. Onneksi nuo vähäjärkisten huvit ovat ilmaisia. "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
trih 12.09.2009 12:09:45 | |
---|
Kylläpäs tämä jakaa mielipiteitä. Joidenkin mielestä 3-asentoinen mikkikytkin on sama asia kuin on/off-painonappi. Tai on/off-painonappi ja tremolopedaali taptempolla hoitavat saman asian eri paketissa. Rytmiä hypyssä, tanssin lähelläsi. |
Grugi 12.09.2009 12:10:45 | |
---|
Eli ihan mielenkiintoinen tuote kun näinkin paljon aiheuttaa älämölöä :D SDMF |