hollmi-5 11.09.2009 23:08:47 | |
---|
markkuliini: No niin. Laitetaan säännöksi että jos soittopuolella kommentoi ulkomusiikillisia asioita, niin pitää myös kommentoida soittoakin. :) Pitääkö minun siis kommentoida tämän keskustelusäikeen aiheuttamaa ajatusta jossakin toisessa keskustelussa? Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 11.09.2009 23:17:00 | |
---|
hollmi-5: Pitääkö minun siis kommentoida tämän keskustelusäikeen aiheuttamaa ajatusta jossakin toisessa keskustelussa? En nyt oikein pysy kärryillä.. Pointti oli, että jos soittopuolella puhuttais välillä soittamisestakin. Mun mielestä ääninäytteitä sisältävään topiciin on ihan turha postata mitään yksilauseisia virvelin nosto-kommentteja, jos ei soitosta ole mitään sanottavaa. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
hollmi-5 11.09.2009 23:28:31 (muokattu 11.09.2009 23:32:51) | |
---|
markkuliini: En nyt oikein pysy kärryillä.. Pointti oli, että jos soittopuolella puhuttais välillä soittamisestakin. Mun mielestä ääninäytteitä sisältävään topiciin on ihan turha postata mitään yksilauseisia virvelin nosto-kommentteja, jos ei soitosta ole mitään sanottavaa. No se, että pystyy soittamaan noin alhaalla olevaan virpaan, liittyy mielestäni soittamiseen :-) Olet varmaan nähnyt Buddy Richin pätkiä. Haitsu ja virppa ovat melkein samaassa tasossa, mutta soitto toimii upeasti. Häämästynyt olen siitäkin... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 11.09.2009 23:31:56 (muokattu 11.09.2009 23:32:31) | |
---|
hollmi-5: No se, että pystyy soittamaan noin alhaalla levaan virpaan, liittyy mielestäni soittamiseen :-) Olet varmaan nähnyt Buddy Richin pätkiä. Haitsu ja virppa ovat melkein samaassa tasossa, mutta soitto toimii upeasti. Häämästynyt olen siitäkin... Olet varmaan nähnyt Tommi Rautiaisen virvelinkorkeuden. Olen häämästynyt kommenttiesi pinnallisuudesta. Tai siis en, mutta olen. No se, että pystyy soittamaan noin alhaalla levaan virpaan, liittyy mielestäni soittamiseen :-) Niin. Hän pystyy. Mistäs sitten puhutaan? "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
markkuliini 11.09.2009 23:36:16 | |
---|
hollmi-5: No se, että pystyy soittamaan noin alhaalla olevaan virpaan, liittyy mielestäni soittamiseen :-) Olet varmaan nähnyt Buddy Richin pätkiä. Haitsu ja virppa ovat melkein samaassa tasossa, mutta soitto toimii upeasti. Häämästynyt olen siitäkin... Sanoisitko Buddy Richille (jos eläisi) että 1)"aika korkealla sulla virveli..." Vai että 2) "Sun haitsu ja virppa ovat melkein samaassa tasossa, mutta soitto toimii upeasti." Kuten huomataan, eihän nuo ollenkaan samoja asioita. Ajatus voi olla takana sama, mutta viesti ja fiilis ja asenne ihan erit. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
hollmi-5 11.09.2009 23:36:54 | |
---|
Epämuusikko: Olet varmaan nähnyt Tommi Rautiaisen virvelinkorkeuden. Olen häämästynyt kommenttiesi pinnallisuudesta. Tai siis en, mutta olen. Niin. Hän pystyy. Mistäs sitten puhutaan? Viimeiksi kun Tommi soitti minun setillä (kaksi viikoa sitten). Ei virpan korkeuteen tarvinnut puuttua. Ja silloin, kun Tommi piti klinikan minun setillä, ei settaukseen puututtu minun jääljiltä. Oliko se kohteliaisuutta vaiko muuta... Olette nyt ihan väärin ymmärtämneet ihmettelyni virvelin korkeudesta. Ollenkaan se ei ollut negatiivinen kommentti. Pelkästään huomio. Ihan sama kuin satella tuumataan: Nyt sataa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 11.09.2009 23:40:39 | |
---|
hollmi-5: Ihan sama kuin satella tuumataan: Nyt sataa... ....with a polite British accent.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 11.09.2009 23:41:48 | |
---|
Tuli flashback kasarilta. Snare niin alhaalla, että jokainen kantti-isku snareen osui myös reiteen. Ruhje oli siinä keikan jälkeen. Why, oh why? |
Epämuusikko 11.09.2009 23:46:08 (muokattu 11.09.2009 23:47:24) | |
---|
hollmi-5: Viimeiksi kun Tommi soitti minun setillä (kaksi viikoa sitten). Ei virpan korkeuteen tarvinnut puuttua. Ja silloin, kun Tommi piti klinikan minun setillä, ei settaukseen puututtu minun jääljiltä. Oliko se kohteliaisuutta vaiko muuta... Olette nyt ihan väärin ymmärtämneet ihmettelyni virvelin korkeudesta. Ollenkaan se ei ollut negatiivinen kommentti. Pelkästään huomio. Ihan sama kuin satella tuumataan: Nyt sataa... Ei mennä Tommi-historialla/kokemuksilla pätemään. YOU WILL LOSE. :) "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Kailis 11.09.2009 23:49:12 | |
---|
hansakemanelius: ....with a polite British accent.... Tuli flashback purjehdusretkeltä. Rantauduimme erääseenkin paikkaan missä mm. jäsen Manelius on soittanut. Kippari, umpisuomalainen, sanoo paikalliselle parkkiintuneen oloiselle fiskarin kipparille laiturilla. "Det är kallt" Ja vastaus; "Jå, och det blåsar också" |
Epämuusikko 11.09.2009 23:50:25 | |
---|
tästä ketjusta muuten näkee kenellä on vapaa perjantai. Multifail. Ei keikkaa :( "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Epämuusikko: Multifail. Ei keikkaa :( Oli jo eilen... Ja huomenna sit lisää. Se on hyvä pitää välillä huilipäivää Steely Danin ja vodkan merkeissä... Relaxin' At Camarillo... |
Epämuusikko 11.09.2009 23:53:30 (muokattu 12.09.2009 00:01:06) | |
---|
moderndrummer88: Oli jo eilen... Ja huomenna sit lisää. Se on hyvä pitää välillä huilipäivää Steely Danin ja vodkan merkeissä... Pidän vapaa-ajan harrasteistasi. Pizzan teko unohtui mainita, hyvin upposi sekin alas. I love you. "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
hollmi-5 11.09.2009 23:54:01 | |
---|
Epämuusikko: Ei mennä Tommi-historialla/kokemuksilla pätemään. YOU WILL LOSE. :) Ai! Mä oon hävinny tään pelin ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 11.09.2009 23:54:08 | |
---|
Epämuusikko: Pidän vapaa-ajan harrasteistasi. Pizzan teko unohtui mainita, hyvin upposi sekin alas. Relaxin' At Camarillo... |
hansakemanelius 11.09.2009 23:55:35 | |
---|
Epämuusikko: tästä ketjusta muuten näkee kenellä on vapaa perjantai. Multifail. Ei keikkaa :( Ihan kiva välillä ottaa rennosti kun on ollut vähän fitti viikko duunissakin. Kesällä oli yhdessä vaiheessa joka perjantai ja lauantai keikkoja, tosin erittäin hyviä sellaisia, mutta vapaapäiviä ei jäänyt ollenkaan joten nyt voi rauhassa odotella pikkujoulukeikkabuumia. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
hollmi-5 11.09.2009 23:55:48 | |
---|
moderndrummer88: Oli jo eilen... Ja huomenna sit lisää. Se on hyvä pitää välillä huilipäivää Steely Danin ja vodkan merkeissä... Molemmat ovat hyvä valinta. Steely Dan varsinkin. Vaikka eihän tässä nyt olekaan ääninäytettä omasta soitosta... Sori Markkuliini... Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 12.09.2009 00:01:30 | |
---|
Epämuusikko: tästä ketjusta muuten näkee kenellä on vapaa perjantai. Multifail. Ei keikkaa :( No eipä! Multifail x 2! Kaksi keikatonta viikkoa putkeen. No onpa tullut rangaistua itseään armottomalla treenauksella. Onneksi ens viikolla taas soi. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
hansakemanelius 12.09.2009 00:05:03 | |
---|
Kailis: Tuli flashback purjehdusretkeltä. Rantauduimme erääseenkin paikkaan missä mm. jäsen Manelius on soittanut. Kippari, umpisuomalainen, sanoo paikalliselle parkkiintuneen oloiselle fiskarin kipparille laiturilla. "Det är kallt" Ja vastaus; "Jå, och det blåsar också" Olet edistynyt kielikurssillasi. Ihan pieni virhe tuohon on eksynyt mutta kohteliaisuudesta en tohdi korjata. Yritys hyvä kymmenen, todistukseen ysi. Mennäänkö kaljalle ja rupatellaan vaikka Siuntion murteella...? Twistkompilla pärjää pitkälle... |
moderndrummer88 12.09.2009 00:06:42 (muokattu 12.09.2009 00:06:58) | |
---|
hollmi-5: Molemmat ovat hyvä valinta. Steely Dan varsinkin. Tullut oikein rautaisannos rauta-armia tänään, koulussakin oli Steely Dan -WS iltapäivästä... Relaxin' At Camarillo... |