CountX 11.09.2009 19:30:11 | |
---|
Yeah! Uusi asukas on nainen, Justiina. Helvetin kaunis vielä kaiken lisäksi, ja isot tissit. Mahtavaa! =D "You'll have to stand up to women. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
CountX: Yeah! Uusi asukas on nainen, Justiina. Helvetin kaunis vielä kaiken lisäksi, ja isot tissit. Mahtavaa! =D Kauneudesta en sano mitään enkä tissejään ole vielä nähnyt, joten... |
Lesko 11.09.2009 22:38:01 | |
---|
Siis mitä vittua, hyvännäkönen Justiina? Hyi saatana. |
McNulty 12.09.2009 00:28:58 | |
---|
Lesko: Siis mitä vittua, hyvännäkönen Justiina? Hyi saatana. Kauheus on katsojan (pers)silmässä. "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
Rattata 12.09.2009 01:10:17 (muokattu 12.09.2009 01:13:34) | |
---|
Lesko: Siis mitä vittua, hyvännäkönen Justiina? Hyi saatana. Mä en tiedä sun vaatimuksista, mutta aika kaukan tuo mistään hyi saatanasta on. Ihan nätti plikka. Edit: okei, peruutan hieman. Äskeisen kommentin sanoin pikaisen bb:n sivujen perusteella. Mutta ainakin noi tatuoinnit - hyi saatana. |
DJKaaos 12.09.2009 09:40:10 | |
---|
Makuasioitahan nämä, mutta en pidä tuota uutta eukkoa kovinkaan kauniina. Luulisi, että yksi indie-retrolaseja käyttävä naurispäämuija olisi riittänyt taloon. Minä olen minä. |
xulu 12.09.2009 10:09:57 | |
---|
odd: Mutta ainakin noi tatuoinnit - hyi saatana. Oli pakko käyä kattomassa intewebist saman tien, mahtaa vituttaa vaikka 10 vuoden päästä kun oli sillon tosi ironic/hip ottaa keho täytee old school tatskoi. the purity of German electronic music |
Danko 12.09.2009 14:07:43 | |
---|
M4ss3 m/: Tuija: "valivalivalivali" "mä en lähe täältä talosta vaikka mikä ois" Niin no mitä tuossa sitten, no juuri tuollainen on ihan perseestä, että ensin itketään ja valitetaan niin vitusti, mutta sitten uhotaan, ettei lähdetä talosta vaikka mikä olisi. jelenassa oli havaittavissa samaa uhoa. kunhan nyt eka sais ton virolaisen elintarvikepakkaajan ulos: "no ma annan aaneni esa a:lle, kun ma en aina oikein paase samalle aaltopituudelle..." eissssss....... |
Dunga 12.09.2009 14:32:33 | |
---|
xulu: Oli pakko käyä kattomassa intewebist saman tien, mahtaa vituttaa vaikka 10 vuoden päästä kun oli sillon tosi ironic/hip ottaa keho täytee old school tatskoi. http://muusikoiden.net/dyn/users/1022.jpg ??? War... war never changes. |
Börje 12.09.2009 16:23:53 | |
---|
Danko: jelenassa oli havaittavissa samaa uhoa. kunhan nyt eka sais ton virolaisen elintarvikepakkaajan ulos: "no ma annan aaneni esa a:lle, kun ma en aina oikein paase samalle aaltopituudelle..." eissssss....... Ootko homo? Vai mahe? You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
xulu 12.09.2009 22:59:30 | |
---|
the purity of German electronic music |
CountX 13.09.2009 00:03:02 | |
---|
Joo kyllä Danalle tuli nyt kova kilpailija minun sydämessä. Justiina on ihan huippu. Antaisin sille koska vaan. Ei ole mikään joutava nälkiintynyt rimppakinttu vaan oikea muodokas nainen. En muuten oikein ymmärrä noita teidän tatuointi-kommentteja. Siis miksi kaikki ajattelee ensimmäisenä että niitä varmaan katuu joskus 10-100 vuoden päästä? Ei kaikki ota jotain helvetin tribalia vaan siksi kun se on muotia. Itse päätin jo joskus 5-vuotiaana että otan tatuointeja ja paljon, ja onhan noita tullut otettuakin. Eikä kaduta vieläkään vaikka ekasta kuvasta on jo yli 14 vuotta, ja se on aivan helvetin ruma. Justiinan kuvista näkee että niitä ei ole otettu mistään hetken mielijohteesta. "You'll have to stand up to women. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
xulu 13.09.2009 00:16:51 (muokattu 13.09.2009 00:49:04) | |
---|
CountX: En muuten oikein ymmärrä noita teidän tatuointi-kommentteja. Siis miksi kaikki ajattelee ensimmäisenä että niitä varmaan katuu joskus 10-100 vuoden päästä? Ei kaikki ota jotain helvetin tribalia vaan siksi kun se on muotia. Itse päätin jo joskus 5-vuotiaana että otan tatuointeja ja paljon, ja onhan noita tullut otettuakin. Eikä kaduta vieläkään vaikka ekasta kuvasta on jo yli 14 vuotta, ja se on aivan helvetin ruma. Justiinan kuvista näkee että niitä ei ole otettu mistään hetken mielijohteesta. On paljon jengiä mikä ottaa kuvia "ku sillee siistii ku o tatskoja". Ysärillä (puoli hauista ympäri) tribaaleja/Suomi leijonia ja nyt timantti/nautical stars/linnut/hämähäkin verkot kyynärpäihi ja täydet sleevet random old schoolia. Tahtoo sanoa että sen näkönen et kävelly sisää liikkeesee ja näyttäny portfoliosta et "toi ja toi ja tommonen ja sit miami inkissä oli vitun siisti tämmönen" the purity of German electronic music |
DJKaaos 13.09.2009 02:00:50 | |
---|
Jos meikä hommais tatskan, niin se olisi kyllä joku kyrvänkuva käsivarteen tahi ankkuri. Ei mikään mukahieno viivakuviosöherö tai munasarjoilta näyttävä tribaali. Minä olen minä. |
Danko 13.09.2009 09:12:07 (muokattu 13.09.2009 09:20:48) | |
---|
Lesko: Siis mitä vittua, hyvännäkönen Justiina? Hyi saatana. näytti kohtuulliselta niin kauan kunnes otti vaatteet pois. Börje: Ootko homo? Vai mahe? kun ei vaan jaksais. toisaalta ei kai kukaan tota saastaa velvoita seuraamaankaan. |
Kimmo72 13.09.2009 09:50:58 | |
---|
20 sivuu juttua ohjelmasta jota kukaan ei kato :D Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Alpha 13.09.2009 10:33:33 | |
---|
Dream_eater: 20 sivuu juttua ohjelmasta jota kukaan ei kato :D Eihän tollasta viitti kattoa...ihan pasna ohjelma. Jotain ääniä kuuluu kyllä kokoajan, niinku olis ihmisiä tai sellasta. Ainakin Nino, Sampo, Lotta, Dana, Aso ja muutama muu pitää meteliä. Esa varmaan jakautunut persoona, ku sen ääni ja jutut vaihtelee...välillä puhuu itsensä päälle. |
Alpha 13.09.2009 16:29:10 | |
---|
Jesa ja Minna kahdestaan sängyssä/laverilla...tapahtuuko jotain? Tuija, Dana ja Lotta inhan pihalla...jajajaja... Nino taas noussut suosikiksi Tuijan kanssa. Molempien "raivareita" ja sekoiluja on kiva kattella. Mensa on silti numero 1... |
DJKaaos 13.09.2009 18:35:47 | |
---|
Vittu toi Jelena vituttaa päivä päivältä vaan enemmän. Kaikissa kuvissakin vitunmoisen harpun näkönen. Äänikin on ku joku köhisevä puliakka. Onneks oon ite lähes täydellinen. Minä olen minä. |
Peltsi88 13.09.2009 18:46:00 | |
---|
Katoin pari ekaa jaksoa, sitten vielä parista jaksosta abaut 10 min. Sen jälkeen olen lukenut vain netistä mitä siellä on tapahtunu. Kertokaa oonko missannu mitään? Oikeesti mun mielestä ollu vain tosi tylsä kausi, ihme sakkia. Niin joo, tatuoidut naiset on rumia. |