AnalFuckDemon 10.09.2009 19:03:35 | |
---|
Nyt on pakko turvautua foorumiapuun, tahtoo järki loppua noiden laitteiden kanssa. Eli siis, tarkoituksena oli nauhoitella kitarointia käyttäen otsikon mukaista multiefektiä interfacena. Softana mukana tullut Cubase LE. En saa minkäänlaista ääntä pihalle. Asetuksia olen tutkinut, enkä ymmärrä että mistä kiikastaa. Olen tutkinut sekä Zoomin oman ohjekirjan että Cubasen helpit, eikä niistä mitään apua ollut. Nyt olisi tarpeen sellaiset kunnon "annas kun isi näyttää" -ohjeet. USB:llä Zoom kiinni koneeseen, kitara normaalisti Zoom:n inputtiin, mutta kuinka siitä eteenpäin? Mihin asetuksiin kannattaa/pitää puuttua? Suuri kiitos asiallista apua tarjoaville jo etukäteen! So you can lick my sack! |
Harrastelija 11.09.2009 12:10:53 | |
---|
AnalFuckDemon: Nyt on pakko turvautua foorumiapuun, tahtoo järki loppua noiden laitteiden kanssa. Eli siis, tarkoituksena oli nauhoitella kitarointia käyttäen otsikon mukaista multiefektiä interfacena. Softana mukana tullut Cubase LE. En saa minkäänlaista ääntä pihalle. Asetuksia olen tutkinut, enkä ymmärrä että mistä kiikastaa. Olen tutkinut sekä Zoomin oman ohjekirjan että Cubasen helpit, eikä niistä mitään apua ollut. Nyt olisi tarpeen sellaiset kunnon "annas kun isi näyttää" -ohjeet. USB:llä Zoom kiinni koneeseen, kitara normaalisti Zoom:n inputtiin, mutta kuinka siitä eteenpäin? Mihin asetuksiin kannattaa/pitää puuttua? Suuri kiitos asiallista apua tarjoaville jo etukäteen! Vilkaiseppa ensin että Cubasessa on käytössä Zoomin Asio ajuri. Ja yleensäkin koneelle asennettuna ne. Jos ne löytyy, niin katso että raita jolle nauhoitat on Rec tilassa eli se punainen nappi raidassa painettuna. Noista voi lähteä aluksi. Harrastelija Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen. |
Harrastelija: Vilkaiseppa ensin että Cubasessa on käytössä Zoomin Asio ajuri. Ja yleensäkin koneelle asennettuna ne. Jos ne löytyy, niin katso että raita jolle nauhoitat on Rec tilassa eli se punainen nappi raidassa painettuna. Noista voi lähteä aluksi. Harrastelija "Been there, done that", eli siis kokeiltu on. So you can lick my sack! |
Harrastelija 15.09.2009 18:09:02 | |
---|
AnalFuckDemon: "Been there, done that", eli siis kokeiltu on. Audioraidan inputtien kohdalla Zoom? Onko sulla Zoomin lisäksi jokin plugari käytössä? Silloin ulostuloon se. En tiedä, ei nyt oikein leikkaa ja muutenkin oli USB Zoom käytössä muutama vuosi sitten joten ei jaksa muistaa oliko siinä jotain erityistä... Harrastelija Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen. |
Johann Onn 15.09.2009 22:03:19 (muokattu 15.09.2009 22:03:44) | |
---|
USB:llä Zoom kiinni koneeseen ..mutta mihin USB-porttiin ? Kannattaa koittaa siitä, eri paikoissa. Ja mistä ääntä pihalle ? Se Zoom on se äänikortti, sieltä sen äänen pitää kuulua eikä "koneesta". Siihen siis kuulokkeet / aktiivikajarit / jne. kiinni. |