Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: t.amp TA 2400 II apua kaivataan!!
1
isojussi
10.09.2009 23:41:19 (muokattu 10.09.2009 23:41:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan kyseisen päätteen ja oon ostanut sen käytettynä, joten manuaalista ei oo tietookaan. Nyt tars tietää voiko sitä ajaa 2 ohmin kuormalla = kolme kaappia per puoli.
 
Etukäteen tiedosta kiittäen..
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Sami_T
11.09.2009 02:34:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Speksin mukaan ei voi ajaa kahden ohmin kuormalla.
 
Kuitenkin, käytännössä kiinteessä asennuksessa jos ajetaan jotain pieniä nk. taustakaiuttimia (EV EVID, JBL Control tai vastaava) niin kyllä sen t.ampin perään voi suht turvallisesti kytkeä 3-4 kpl 8 ohmin kaiutinta JOS volat pysyy alhaalla.. Eli siis ruokaravintola/pubimeiningeistä puhutaan. Mitään tota järeämpää juttua en itse lähtis edes kokeilemaan.
 
Itse olette lihava.
isojussi
11.09.2009 08:50:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ok - kiitos! Tämä ratkaisi asian.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
aimotuska
11.09.2009 09:41:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika mielenkiintoisia kombinaatioita näkyy ihmiset tekevän noilla mualiman turuilla. Yks ajaa Tampakkeella D&B:tä, toinen Martineita...
http://forum.speakerplans.com/tamp- … a2400-reviews_topic24978_page1.html
 
Ihan näin kuriositeettina, kun varsinainen asia tuli näemmä jo käsiteltyä :)
 
Niq
11.09.2009 13:57:43 (muokattu 11.09.2009 13:58:24)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hjunnila: Aika mielenkiintoisia kombinaatioita näkyy ihmiset tekevän noilla mualiman turuilla. Yks ajaa Tampakkeella D&B:tä, toinen Martineita...
http://forum.speakerplans.com/tamp- … a2400-reviews_topic24978_page1.html
 
Ihan näin kuriositeettina, kun varsinainen asia tuli näemmä jo käsiteltyä :)

 
Meillä on pari tampaketta räkissä, tuollainen 2400 pitäisi vielä hommata lisää niin jäisi yksi pikkutamppi backupiksi ja tehoreservejäkin vielä. Halvemmaksi tulee ostaa kaksi t.amppia kuin yksi laatupääte. Äänenlaatua ja säröytymistä on tutkittu ja tampit todettu ihan ok-tasoisiksi vermeiksi. Kestävyys ja laatu sitten onkin kysymysmerkkejä (meiltä toisesta meni joskus toinen kanava, takuuseen uus), mutta backupilla varmennetaan shown jatkuvuus.
 
Kun halvalla kierretään baarikeikkoja niin nuo on oikein passeleita kamppeita. Kys. brändin kaiuttimista en kylläkään pidä, mutta aina sitä jossain voi onnistua Pirkka-tuotekin. :)
 
"I have a cunning plan" -Baldrick
NeliX4
18.09.2009 10:04:31 (muokattu 18.09.2009 10:04:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli vaihdettua 2x tollasta 2400:sta yhteen the t.amp TSA 4-700:een, kun se on 50kg kevyempi. 400W subbreita tuo uusi ajelee ihan mukavasti, mutta 600W yläpäitä varten voisi olla enemmänkin tehoa. Toisaalta nyt setti on suunnilleen balanssissa suoraan, kun laittaa nupit vaan kaakkoon ja yläpäitä ei pitäisi saada tuolla vahvarilla mitenkään rikki.
 
Sillattuna jos lähtis ajelemaan, niin tehoa kyllä pitäis riittää.
http://www.thomann.de/fi/the_tamp_tsa_4700.htm
 
ragol
18.09.2009 14:07:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NeliX4: Toisaalta nyt setti on suunnilleen balanssissa suoraan, kun laittaa nupit vaan kaakkoon ja yläpäitä ei pitäisi saada tuolla vahvarilla mitenkään rikki.
 
Kaiuttimet on helpompaa rikkoa liian pienellä, kuin liian isolla päätteellä. Etenkin jos pitää mennä kovaa. Kaiuttimet kun eivät kauheasti tykkää säröllä olevasta päätteestä...
 
Puukorvaisen miksaajan seikkailut: http://puukorva.blogspot.com
NeliX4
21.09.2009 17:02:54 (muokattu 21.09.2009 17:03:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ragol: Kaiuttimet on helpompaa rikkoa liian pienellä, kuin liian isolla päätteellä. Etenkin jos pitää mennä kovaa. Kaiuttimet kun eivät kauheasti tykkää säröllä olevasta päätteestä... Juu, luotan että toi tsa ei aja itseään liian kovaa ja/kun vielä jakarissa on rajoitin. Auttamatta liian pieni tuo on noille yläpäille oikeaan käyttöön. Jos/kun tulee tarvetta, niin rimpautan tuohon yläpäille jonkun oikean päätteen ja laitan tuon tsa:n ajamaan 4xsubbaria.
 
isojussi
24.10.2010 20:46:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kellään satu olemaan manuaalia tollaseen t-amppiin? Mä kun oon ton myllyn kolmas omistaja... ei oo kulkeutunu brosyyrit enää mulle asti.
 
Onkelma meinaan nääs on, että toinen kanava on pimee ja sen kanavan sekä fault- että clippivalo palavat.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Antti1
24.10.2010 20:51:30 (muokattu 24.10.2010 20:55:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Ei kellään satu olemaan manuaalia tollaseen t-amppiin? Mä kun oon ton myllyn kolmas omistaja... ei oo kulkeutunu brosyyrit enää mulle asti.
 
Onkelma meinaan nääs on, että toinen kanava on pimee ja sen kanavan sekä fault- että clippivalo palavat.

 
Mulla voi kovin hyvällä tuurilla olla treeniksellä. Mutta jokatapauksessa homma meni silviisiin mun ensimmäisessä vastaavassa, että saman vian ilmetessä Thomann otti sen kyselemättä takas ja vaihtoi suorilta uuteen. Manuaalissa ei lue juuri mitään, oliko se jopa kaksipuoleinen a4 isolla rivinvälillä sellaista "älä altista sateelle" -höpinää.
 
E: Tämä päättäri tosin oli suoraan paketista auki kiskaistu ja ei toiminut. Sun vehjettä ei takuuseen enää taida juuri saada.
 
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
isojussi
24.10.2010 22:26:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HOHO - voi v****u, mikä vika: Avasin äsken t-ampin konepellin ja kappasta vaan - mä olin jo varmaan vuosi sitten mohnjannu neliseiskallani päätteen virtaliittimen sevverta särki, että sen korvakkeet oli irroneet. No - toisen korvan takana oli ollu maajohto, joka oli pysyny paikoillaan niin kauan, kunnes menin toissaehtoona ottamaan mötkön poies räkistä ja rakensin sille kevyemmän kantotsydeemin. Kotona kone viä pelitti, mutta eilen keikalla parin sadan kilsan ajon jäkeen sepä oli tietty tärissy irti. Keikan heitin niin, että pääte oli parallel-tilassa ja molemmat kaapit toimivan kanavan perässä.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «